Het is gewoon een ijskoude, allesverslindende killer met mathematische precisie.quote:Op zondag 20 november 2005 11:41 schreef Norrage het volgende:
Zo saai he die Federer...
Tsja, ik heb ook het idee dat hij qua spelniveau iets minder is dan vorig jaar. Althans, de echte briljantie laat hij op momenten zien, maar niet een hele partij.quote:Op zondag 20 november 2005 11:43 schreef Norrage het volgende:
Beetje zoals Sampras eigenlijk...zelfs al hebben anderen een kans hij wint toch wel altijd...
Vorig jaar was het met Federer gewoon dat hij iedereen gewoon helemaal vernietigde op de baan, en dit jaar hebben veel spelers kansen maar toch wint Federer alles.
Haha, zo kun je 't ook zienquote:Op zondag 20 november 2005 11:53 schreef Norrage het volgende:
Ja, maar die won hij
In ieder geval je kan moeilijk zeggen dat hij dat toernooi niet won of zo
Hij's traag.quote:Op zondag 20 november 2005 09:59 schreef twi het volgende:
Live te volgen via PPLive op CCTV5.
Bij mij is 'ie constant, misschien heb je andere uploads en downloads aan staan? Moet je dan even uit zetten.quote:Op zondag 20 november 2005 12:03 schreef girllover het volgende:
[..]
Hij's traag.Hebben jullie dat ook? Hij is constant aan het bufferen en hij speelt al via Windows Media Player.
Nee, ik heb verder niks aan staan. Wel stom. Zo traag is mijn computer niet.quote:Op zondag 20 november 2005 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Bij mij is 'ie constant, misschien heb je andere uploads en downloads aan staan? Moet je dan even uit zetten.
Hij loopt alleen een minuut of vijf achter, dus vrij waardeloos als je de flash livescore aan 't volgen bent.
Wat slecht zeg. Ik hoop dat Federer de derde gewoon laat lopen en de vierde dik wint.quote:Op zondag 20 november 2005 12:08 schreef twi het volgende:
En een dubbele break voor Nalbandian, na 30/0 voor Federer.
Waar kan ik zien hoe snel mijn internet is?quote:Op zondag 20 november 2005 12:10 schreef twi het volgende:
En je internet? De stream is 430kbit/s, dus je internet moet dan natuurlijk minstens 512kbit/s of sneller zijn.
Ja, nu weer deuce. Ik hoop dat Federer deze game wint en dan de volgende vier games ook.quote:Op zondag 20 november 2005 12:13 schreef twi het volgende:
Break point Federer, kom op!
Da's lastig te vertellen, Federer ziet nooit echt af en bij Nalbandian zweer je dat 'ie op instorten staat na een paar games. Maar met een wedstrijd of vijf in de benen binnen een week moet dat wel lukken.quote:Op zondag 20 november 2005 12:15 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, nu weer deuce. Ik hoop dat Federer deze game wint en dan de volgende vier games ook.
Hoe gaat het met Federer qua conditie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |