Geweldig.quote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef twi het volgende:
Nee: 1-4.
Tenzij Nalbandian ook last krijgt van z'n conditie zie ik dat niet meer gebeuren.quote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen, kan hij de 5e nog winnen?
Nu wel ja, maar net was het nog 1-3 en gamepoint Federer. Hopelijk kan hij de vierde laten lopen en dan de vijfde winnen. Het heeft denk ik weinig zin als hij nog voor de vierde set gaat. De kans dat hij hem wint is bijzonder klein en dan heeft hij waarschijnlijk helemaal weinig over voor de vijfde.quote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen, kan hij de 5e nog winnen?
Ik zou het zo vreselijk kut vinden als zijn finalerecord worden beëindigd door een blessure..quote:Op zondag 20 november 2005 12:54 schreef Butra het volgende:
Deze set geeft-ie iig helemaal op. Hij beweegt niet eens meer.
Ik hoop het niet eerlijk gezegd. Beetje onzin om jezelf te gaan zitten forceren met het risico de Australian Open op 't spel te zetten. Als 'ie slim is nokt 'ie er gewoon mee.quote:Op zondag 20 november 2005 12:55 schreef Leatherface het volgende:
Hoop wel dat Federer nog zoveel karakter heeft om de partij gewoon uit te spelen.
Ik hoop zo dat hij nog wat over heeft in de vijfde. Hij hoeft dit jaar verder geen bal meer te slaan.quote:Op zondag 20 november 2005 12:56 schreef Butra het volgende:
Over en sluiten voor Federer, maar hij gaat wel door.
Nou echt, winnen van een geblesseerde Federer nadat je 2-0 achter kwam. Goh, wat een prachtige winstpartijquote:Op zondag 20 november 2005 12:57 schreef RayMania het volgende:
Wat zal die Nalbandian een voldoening hebben.
Zowel mentaal als fysiek geknakt. Loopt amper, en wanneer 'ie een bal wel raakt is 't meestal een UE.quote:Op zondag 20 november 2005 12:57 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat hij nog wat over heeft in de vijfde. Hij hoeft dit jaar verder geen bal meer te slaan.
Hoe staat Federer nu op de baan. Ziet hij er geslagen uit? En loopt hij nog?
Als ik Federer was en ik was ervan overtuigd dat ik niet meer kon winnen zou ik ook stoppen. Dit heeft weinig meer met Nalbandian te maken. Iedereen uit de top 100 zou nu misschien wel van hem winnen.quote:Op zondag 20 november 2005 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoop het niet eerlijk gezegd. Beetje onzin om jezelf te gaan zitten forceren met het risico de Australian Open op 't spel te zetten. Als 'ie slim is nokt 'ie er gewoon mee.
Tsjah, mocht Nalbandian winnen zal het toch de geschiedenis ingaan als een "asterisk championship"quote:Op zondag 20 november 2005 12:58 schreef twi het volgende:
[..]
Nou echt, winnen van een geblesseerde Federer nadat je 2-0 achter kwam. Goh, wat een prachtige winstpartij
Het meest vervelende van alles vind ik dat zijn records (aantal overwinningen op rij, aantal finales op rij, etc.) nu door een blessure worden beëindigd en niet door een te sterkte tegenstander.quote:Op zondag 20 november 2005 13:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsjah, mocht Nalbandian winnen zal het toch de geschiedenis ingaan als een "asterisk championship"
Als reserve in het toernooi gekomen vanwege blessure - afmeldingen van anderen. En dan de finale winnen vanwege een blessure van je tegenstander, die tot dan 2 - 0 voorstond.
Ze waren aan elkaar gelijk, en de derde set heeft Nalbandian prima gewonnen. Maar de laatste twee sets is 't gewoon overduidelijk dat Federer fysiek niet meer in orde is, anders gebeurt dit niet natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2005 13:05 schreef Norrage het volgende:
Als ik zo een beetje hoor hoe de wedstrijd in elkaar zit speelt Nalbandian wel gewoon errug goed(ook kijkende naar zijn vorige wedstrijden) en hoeft alles nou ook weer niet 100% afgeschreven te worden op Federers fitness....Nalbandian had zo die eerste 2 sets kunnen winnen maar de koelbloedigheid van Federer bepaalde anders.
Ja, in de eerste 2 sets heeft Nalbandian zich geweldig verweerd. Mar toch zou het hoogwaarschijnlijk anders lopen zonder blessure / gebrek aan fitheid van Federer.quote:Op zondag 20 november 2005 13:05 schreef Norrage het volgende:
Als ik zo een beetje hoor hoe de wedstrijd in elkaar zit speelt Nalbandian wel gewoon errug goed(ook kijkende naar zijn vorige wedstrijden) en hoeft alles nou ook weer niet 100% afgeschreven te worden op Federers fitness....Nalbandian had zo die eerste 2 sets kunnen winnen maar de koelbloedigheid van Federer bepaalde anders.
Dat geloof ik graag hoor. Maarik hoop dat Federer zo opgeeft, al betwijfel ik of hij dat doet.quote:Op zondag 20 november 2005 13:05 schreef Norrage het volgende:
Tsja, als als alsquote:Op zondag 20 november 2005 13:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, in de eerste 2 sets heeft Nalbandian zich geweldig verweerd. Mar toch zou het hoogwaarschijnlijk anders lopen zonder blessure / gebrek aan fitheid van Federer.
Precies, vind ik ook.quote:Op zondag 20 november 2005 13:06 schreef Norrage het volgende:
Het zuurste is gewoon dat hierdoor zoveel Federer streaks worden beeindigdAnders dan dat verdient die Nalbandian wel eens een mooie toernooizege.
't Had verdiend geweest als 'ie die twee tie-breaks had gewonnen. Het is al bijna 2 sets geen wedstrijd meer, natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2005 13:09 schreef mitt het volgende:
Tsja, als als als
Nalbandian gaat gewoon verdiend winnen.
Nalbandian verdient wel eens een grote titel en dat strijd ik zeker niet af.quote:Op zondag 20 november 2005 13:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Tsja, als als als
Nalbandian gaat gewoon verdiend winnen.
Is dat serieus bedoeld? Als je wint van een tegenstander die een blessure heeft doet dat nogal af aan de overwinning lijkt mij.quote:
Federer heeft niet de conditie voor best of five, dus dan verdien je ook niet te winnen.quote:Op zondag 20 november 2005 13:11 schreef girllover het volgende:
[..]
Is dat serieus bedoeld? Als je wint van een tegenstander die een blessure heeft doet dat nogal af aan de overwinning lijkt mij.
Ik zie al even geen updates van de score mee. Heeft Federer weer een blessurebehandeling of heeft hij opgegeven (of iets anders)?
Dat bedoel ik. Hij verdient het wel om een groot toernooi te winnen, alleen zal dit toch altijd een ja, maar - overwinning zijn.quote:Op zondag 20 november 2005 13:11 schreef girllover het volgende:
[..]
Is dat serieus bedoeld? Als je wint van een tegenstander die een blessure heeft doet dat nogal af aan de overwinning lijkt mij.
0-3 zelfs... Jij bent nu nog aan het kijken neem ik aan.. Hoe loopt Federer er nu bij?quote:Op zondag 20 november 2005 13:11 schreef twi het volgende:
Voor zover ik weet is 't nog 0-3
Vind ik dus niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat je de eerste twee sets niet hebt gezien.quote:Op zondag 20 november 2005 13:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Hij verdient het wel om een groot toernooi te winnen, alleen zal dit toch altijd een ja, maar - overwinning zijn.
Ja, als Federer in de tweede set een zweepslag had gekregen had hij ook niet kunnen winnen. Maar is wel een verschil tussen winnen van een fit iemand en winnen van een gebleseerd iemand. Als Federer op krukken loopt win ik ook van hem maar of ik het dan verdien om te winnen..quote:Op zondag 20 november 2005 13:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Federer heeft niet de conditie voor best of five, dus dan verdien je ook niet te winnen.
Nalbandian speelt zeer goed en is daarnaast fit. Simpel dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |