Grommompelgrrmmbmompel kinderachtig ventje grmmompelmompelBAHgrrrrr wat nou stemverstoring, wie verstoort er nouquote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Coos het volgende:
- 2 muizemeis wegen stemverstoring![]()
Shit moet ik weer wijzigen omdat muizemeis Jalla al naar de vergetelheid gestemd had. Dat heeft natuurlijk gevolgen Muis. Hij klopt nu wel![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:00 schreef muizemeis het volgende:
En met ieders welnemen zal ik nog even de goede lijst hier plakken, een ogenblik geduld svp
ah okequote:Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef muizemeis het volgende:
Ow kijk teamlead was me voor, thnx hunnie!!
whaaaaah! chaos en verwarring!!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef teamlead het volgende:
[..]klopte de mijne niet dan?
oke.. haal ik hem weer weg![]()
Hahahahaha oke dan, sfeertje weer helemaal oke hier..quote:
Ik heb niet aan de punten van Scan gezeten lieverdquote:Op woensdag 9 november 2005 17:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zeg schat, dat je je stem wijzigt na een kleine foutmelding mijner zijds is prima hoor, maar Scanman heeft nog steeds twee punten te veel
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
whaaaaah! chaos en verwarring!!
goh, klinkt bekend, voel me alweer helemaal thuis in dit topic
Coosquote:Op woensdag 9 november 2005 18:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb niet aan de punten van Scan gezeten lieverd![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Coos het volgende:
Ik ga stemmen.
M'n tweede stem alweer.![]()
- 2 muizemeis wegen stemverstoring![]()
+ 2 teamlead voor alle steminstructies van gisteren![]()
+ 2 Cuall omdat zij zulk zwaar werk heeft en gewoon hoger in de rangorde hoort.
Helaas is die stemming ongeldig omdat hij 2x per dag gestemd heeftquote:Op woensdag 9 november 2005 18:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Coos ik ga steeds meer van je houden
![]()
![]()
Nee hoor ik heb gisteren voor het eerst gestemd. Of gaan we lopen mauwen over net iets vóór- of ná middernacht??quote:Op woensdag 9 november 2005 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Helaas is die stemming ongeldig omdat hij 2x per dag gestemd heeft
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Helaas is die stemming ongeldig omdat hij 2x per dag gestemd heeft
Volgens mij expres om jou te pesten
je hebt gisteren toch ruim voor midernacht gepostquote:Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef Coos het volgende:
Nee hoor ik heb gisteren voor het eerst gestemd. Of gaan we lopen mauwen over net iets vóór- of ná middernacht??![]()
Hij mag sowieso wel uitkijken zo midden in het jachtseizoenquote:
APK!!!!!!!!!!quote:
Je mag ook stemmen als je niet op de lijst staat hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 18:21 schreef Maurisico het volgende:
Maurisico toegevoegd... IK EIS DEELNAME! en mezelf maar even een punt in mijn reet gestopt![]()
Bemoei jij je er niet meequote:Op woensdag 9 november 2005 18:34 schreef sportvlek het volgende:
[..]
je hebt gisteren toch ruim voor midernacht gepost
Weet ik niet meer en ik ga het ook niet opzoeken.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:34 schreef sportvlek het volgende:
[..]
je hebt gisteren toch ruim voor midernacht gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |