quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
BTW zijn we oa cuall niet vergeten?
Zie je wel APKquote:
Nee, dat geldt alleen voor Coos.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:31 schreef cuall het volgende:
Ik heb mezelf ook niet aangemeld, krijg ik er dan ook 17 punten bij![]()
![]()
Mag het APK![]()
![]()
![]()
Ik had al een beetje spijt van die formulering, dat 'kutnewbie' klinkt veel lomper dan het bedoeld is. Had een smiley bijgemoeten of een kut eraf.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Bedoel je mij Pinball![]()
Met bijna 5000 posts wilde ik mezelf toch geen newbie noemen![]()
maar nomineren was nog nooit zo simpel morgen
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij dat kunt aantonen ga ik daar helemaal in mee.
Zoeken maar.![]()
Ik heb effe de honeurs voor Coos waargenomenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:11 schreef cuall het volgende:
Coos ++ => Die zijn jullie allemaal vergeten![]()
Jappie ++ => Heeft eindelijk zijn avatar weerr op orde![]()
APK -- => Daar had ik nog een appeltje mee te schillen![]()
ik wil een live nominatiequote:
Pas jij hem effe aan dan als bingomasterquote:
Regel 12!!!!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
Ik heb hem namelijkzelf toegevoegddus hebben we dus eigenlijk allebei 17 punten verdient
![]()
![]()
*proest*quote:Op woensdag 9 november 2005 21:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik had al een beetje spijt van die formulering, dat 'kutnewbie' klinkt veel lomper dan het bedoeld is. Had een smiley bijgemoeten of een kut eraf.
Maar dat newbie blijft natuurlijk staan ja.![]()
Geef mij nou gewoon de betreffende post, dan krijg jij 17 punten erbij, suffequote:Op woensdag 9 november 2005 21:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Pas jij hem effe aan dan als bingomaster![]()
Al die moeite gaat je wel wat kosten hoor Coosquote:Op woensdag 9 november 2005 21:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Pas jij hem effe aan dan als bingomaster![]()
Ik heb mezelf ook niet toegevoegdquote:Op woensdag 9 november 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
Ik heb effe de honeurs voor Coos waargenomen![]()
Survival Game - De Users #2 - Chaos en verwarring.
Ik heb hem namelijkzelf toegevoegddus hebben we dus eigenlijk allebei 17 punten verdient
![]()
![]()
Hier een aantal postjes boven heb ik het al neergezetquote:Op woensdag 9 november 2005 21:49 schreef APK het volgende:
[..]
Geef mij nou gewoon de betreffende post, dan krijg jij 17 punten erbij, suffe![]()
Welnee!! Voor die 2 punten die ik morgen nog heb te vergeven verraad hij zijn hele familie.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Al die moeite gaat je wel wat kosten hoor Coos, dat snap je natuurlijk wel
![]()
De bingomaster leest Oost Indisch.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook niet toegevoegd
dat zijn er volgens mij maar weinig, maar om de chaos compleet te maken...
Dan krijgt dus bijna iedereen er 17 punten bij!!
Lijkt mij een slecht plan.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
Zullen we onze krachten bundelen en hem dan maar eens stevig te grazen nemen![]()
Deze mensen waaronder ik zijn door Lovebear aangemeld... wij verdienen dus allemaal 17 pntquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:26 schreef lovebear het volgende:
Muizemeis
Thevulture
versabommie
supermom
snaptnix
day
Bong4002
falco
lovebear
(leuk om mee te doen zeg goed idee)
zo weer paar voor lijstje haal m maar weg als je klaar ben
Weekopdracht wederom mislukt.quote:
ik voel aankomen dat ik zwáár te weinig -- puntjes heb weg te gevenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Muizemeis het is niet eerlijk, maar ja het is en blijft APK, die bepaald de regels
![]()
Zullen we onze krachten bundelen en hem dan maar eens stevig te grazen nemen![]()
Liev van Lovebear.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Deze mensen waaronder ik zijn door Lovebear aangemeld... wij verdienen dus allemaal 17 pnt
Mensen diezichzelf aanprijzen omdat anderen hen aanprezen -17 punten... regel 13??quote:Op woensdag 9 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deze mensen waaronder ik zijn door Lovebear aangemeld... wij verdienen dus allemaal 17 pnt
dat klopt, nu moet jij ook lief doen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |