quote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ordnung Muss Sein.![]()
[afbeelding]
.............................................[afbeelding]....................................
Tuurlijk, ouwe. Je toont karakter hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:01 schreef Coos het volgende:
Tussen zulke mierenneukers stemmen?![]()
APK lijkt mij ook iemand die uit eigenbelang de al 600 jaar oude regels van monopoly manipuleert om er zelf beter van te worden!!![]()
Gert, morgen mag ik weer stemmen en dan krijg jij er van mij gewoon -2 omdat je weer opa tegen me zei.En Gert wegens stembeinvloeding van jou ben ik wel verplicht om APK te ontzien.
![]()
Daar heb je een punt!!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Je schijt gewoon in je broek voor die kale.![]()
Nou begin maar vast te typen dan, ben je om twaalf uur wel klaar met je lijstje.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar heb je een punt!!![]()
Maar als je die punt beetpakt en probeert op te tillen zul je zien dat je alleen stof overhoud.![]()
Vulture je speelt met vuur vriend! Ik ben geen nieuwkomer op deze lijst: want gisteren al aanwezig, alleen op vage wijze verdwenen!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Mijn stemmen voor deze ronde:
Lovebear ++ De liefste en leukste user van het BB-forum![]()
![]()
![]()
Snaptnix ++ Mijn polonaisemaatje
Maurisicio -- Nieuwkomers die gelijk op zichzelf stemmen (heb ook gelijk dat zelftoegekende punt gecorrigeerd![]()
Ik voel een Menno/Rob conflictje opkomen tussen ons...quote:Op woensdag 9 november 2005 19:12 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Vulture je speelt met vuur vriend! Ik ben geen nieuwkomer op deze lijst: want gisteren al aanwezig, alleen op vage wijze verdwenen!
Ach, je stemt op mij, dus ik besta!![]()
![]()
![]()
Is het nou zo moeilijk je ongelijk toe te geven?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:49 schreef cuall het volgende:
[..]
daar sloeg mijn reactie niet op
![]()
oh wat kan die PC eend vermoeiend zijn![]()
Allebei op de bank dan! Wie wil jij zijn? Menno of Rob? Diegene die morgen het huis verlaat, verlaat ook dit spel, deal?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voel een Menno/Rob conflictje opkomen tussen ons...![]()
dan ben ik Menno! it's a deal!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:30 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Allebei op de bank dan! Wie wil jij zijn? Menno of Rob? Diegene die morgen het huis verlaat, verlaat ook dit spel, deal?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan ben ik Menno! it's a deal!
Bedoelde hem anders als dat het er stond, daar kwam ik na nog eens overlezen achter. daarom heb ik 'm ge-edit hoor lieverd.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
Maurisico++ Humor, en onterecht genaaid door een kutnewbie.
Peter6000++ Ondanks schijnbaar onoverbrugbare achterstand toch goed teruggekomen.
Snaptnix-- Die edit hierboven was nèt te laat.
Sorry, dat had ik duidelijker moeten motiveren ja, die minpunten waren ook voor wat er overbleef na de edit.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:17 schreef Snaptnix het volgende:
Bedoelde hem anders als dat het er stond, daar kwam ik na nog eens overlezen achter. daarom heb ik 'm ge-edit hoor lieverd.
Maar never mind. Zat toch al te wachten op je -- punten![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry, dat had ik duidelijker moeten motiveren ja, die minpunten waren ook voor wat er overbleef na de edit.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:28 schreef muizemeis het volgende:
Ik lach me echt een breuk hier!!![]()
![]()
Coos, als ik me niet vergis zijn ergens gisteravond jouw stemmen, van 19uurzoveel, gecorrigeerd door iemand
Dus dan telden ze wel, dus telden je stemmen van vannacht als je stemmen van vandaag, en telden je stemmen van zonet dus níet!!
Joepie, mag ik weer 2 omhoog![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij was het enige verkeerde aan Coos zn stemmen dat hij maar 1 punt had gegeven. Dat was bij deze gewijzigd volgens mijquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:09 schreef Snaptnix het volgende:
teamlead ++ ben ik het vaak mee eens. en heeft limburgs accenterg lachen, gewoon een toppertje
![]()
TheVulture ++ weet tenminste hoe de polonaise gelopen moet worden![]()
Yantjes -- Beste Yantjes zoals je ziet ben je niet geliefd en daarom is het bijna tijd voor een exit, je mag nog 1 ding zeggen voor we je naam op de schoothoop gooien. zal zeggen veel plezier nog tot ooit![]()
Scanman: 41 (1 extra erbij ter verbetering van stemmen van Coos)
Flugeltje: 33
Lovebear: 31
Snaptnix: 31
Pinball: 31
APK: 31
CartWOman: 29
Isabeau: 29
Gert: 29
teamlead: 29
versabommie: 27
PC eend: 27
Kribbet: 27
Muizemeis: 27
Thevulture: 27
Petitdali: 25
Eborn: 25
Milagro: 25
WickedAngel: 23
Arcee: 23
Sanne: 23
PeterV: 23
Peter6000: 21 (1 extra eraf ter verbetering van stemmen van Coos)
Latevogel:21
Coos: 21
Bus Watcher: 21
Delta: 21
Supermom: 21
Cynix ® : 21
ChantalC: 21
Falco: 21
Style: 21
Jappie: 21
Kleintje: 21
trevanian: 21
BlaBlub: 21
Day: 21
Avonne: 19
Bep: 19
Bong4002: 19
Zw0rld: 19
Foreverblue: 19
Demins: 19
Cuall: 19
sportvlek: 17
BBScanner: 17
Kolomo: 17
Luciano: 15
Shirley: 15
BorTheWolf 15
Ferdii: 15
Djoj: 15
Loedertje: 13
Zoalshetis: 9
LekkerSimpel: 7
Yantjes 5
Jalla: 3
Jappie's lijst is DE lijst vanaf nu.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef cuall het volgende:
APK los het ff op, jij wilde toch zo nodig de leiding![]()
1 punt mag ook, boeiuh.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:43 schreef muizemeis het volgende:
Volgens mij was het enige verkeerde aan Coos zn stemmen dat hij maar 1 punt had gegeven. Dat was bij deze gewijzigd volgens mij
1 punt, 2 puntenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:44 schreef APK het volgende:
[..]
1 punt mag ook, boeiuh.![]()
Jappie's lijst.![]()
het is gecorrigeerd, tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |