quote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ordnung Muss Sein.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
.............................................[afbeelding]....................................
Tuurlijk, ouwe. Je toont karakter hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:01 schreef Coos het volgende:
Tussen zulke mierenneukers stemmen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
APK lijkt mij ook iemand die uit eigenbelang de al 600 jaar oude regels van monopoly manipuleert om er zelf beter van te worden!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gert, morgen mag ik weer stemmen en dan krijg jij er van mij gewoon -2 omdat je weer opa tegen me zei.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En Gert wegens stembeinvloeding van jou ben ik wel verplicht om APK te ontzien.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar heb je een punt!!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Je schijt gewoon in je broek voor die kale.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou begin maar vast te typen dan, ben je om twaalf uur wel klaar met je lijstje.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar heb je een punt!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar als je die punt beetpakt en probeert op te tillen zul je zien dat je alleen stof overhoud.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vulture je speelt met vuur vriend! Ik ben geen nieuwkomer op deze lijst: want gisteren al aanwezig, alleen op vage wijze verdwenen!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Mijn stemmen voor deze ronde:
Lovebear ++ De liefste en leukste user van het BB-forumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Snaptnix ++ Mijn polonaisemaatje
Maurisicio -- Nieuwkomers die gelijk op zichzelf stemmen (heb ook gelijk dat zelftoegekende punt gecorrigeerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik voel een Menno/Rob conflictje opkomen tussen ons...quote:Op woensdag 9 november 2005 19:12 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Vulture je speelt met vuur vriend! Ik ben geen nieuwkomer op deze lijst: want gisteren al aanwezig, alleen op vage wijze verdwenen!
Ach, je stemt op mij, dus ik besta!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is het nou zo moeilijk je ongelijk toe te geven?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:49 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.daar sloeg mijn reactie niet opJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oh wat kan die PC eend vermoeiend zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Allebei op de bank dan! Wie wil jij zijn? Menno of Rob? Diegene die morgen het huis verlaat, verlaat ook dit spel, deal?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voel een Menno/Rob conflictje opkomen tussen ons...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan ben ik Menno! it's a deal!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:30 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Allebei op de bank dan! Wie wil jij zijn? Menno of Rob? Diegene die morgen het huis verlaat, verlaat ook dit spel, deal?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan ben ik Menno! it's a deal!
Bedoelde hem anders als dat het er stond, daar kwam ik na nog eens overlezen achter. daarom heb ik 'm ge-edit hoor lieverd.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
Maurisico++ Humor, en onterecht genaaid door een kutnewbie.
Peter6000++ Ondanks schijnbaar onoverbrugbare achterstand toch goed teruggekomen.
Snaptnix-- Die edit hierboven was nèt te laat.
Sorry, dat had ik duidelijker moeten motiveren ja, die minpunten waren ook voor wat er overbleef na de edit.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:17 schreef Snaptnix het volgende:
Bedoelde hem anders als dat het er stond, daar kwam ik na nog eens overlezen achter. daarom heb ik 'm ge-edit hoor lieverd.
Maar never mind. Zat toch al te wachten op je -- puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry, dat had ik duidelijker moeten motiveren ja, die minpunten waren ook voor wat er overbleef na de edit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:28 schreef muizemeis het volgende:
Ik lach me echt een breuk hier!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Coos, als ik me niet vergis zijn ergens gisteravond jouw stemmen, van 19uurzoveel, gecorrigeerd door iemandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus dan telden ze wel, dus telden je stemmen van vannacht als je stemmen van vandaag, en telden je stemmen van zonet dus níet!!
Joepie, mag ik weer 2 omhoogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij was het enige verkeerde aan Coos zn stemmen dat hij maar 1 punt had gegeven. Dat was bij deze gewijzigd volgens mijquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:09 schreef Snaptnix het volgende:
teamlead ++ ben ik het vaak mee eens. en heeft limburgs accentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.erg lachen, gewoon een toppertjeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
TheVulture ++ weet tenminste hoe de polonaise gelopen moet wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yantjes -- Beste Yantjes zoals je ziet ben je niet geliefd en daarom is het bijna tijd voor een exit, je mag nog 1 ding zeggen voor we je naam op de schoothoop gooien. zal zeggen veel plezier nog tot ooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scanman: 41 (1 extra erbij ter verbetering van stemmen van Coos)
Flugeltje: 33
Lovebear: 31
Snaptnix: 31
Pinball: 31
APK: 31
CartWOman: 29
Isabeau: 29
Gert: 29
teamlead: 29
versabommie: 27
PC eend: 27
Kribbet: 27
Muizemeis: 27
Thevulture: 27
Petitdali: 25
Eborn: 25
Milagro: 25
WickedAngel: 23
Arcee: 23
Sanne: 23
PeterV: 23
Peter6000: 21 (1 extra eraf ter verbetering van stemmen van Coos)
Latevogel:21
Coos: 21
Bus Watcher: 21
Delta: 21
Supermom: 21
Cynix ® : 21
ChantalC: 21
Falco: 21
Style: 21
Jappie: 21
Kleintje: 21
trevanian: 21
BlaBlub: 21
Day: 21
Avonne: 19
Bep: 19
Bong4002: 19
Zw0rld: 19
Foreverblue: 19
Demins: 19
Cuall: 19
sportvlek: 17
BBScanner: 17
Kolomo: 17
Luciano: 15
Shirley: 15
BorTheWolf 15
Ferdii: 15
Djoj: 15
Loedertje: 13
Zoalshetis: 9
LekkerSimpel: 7
Yantjes 5
Jalla: 3
Jappie's lijst is DE lijst vanaf nu.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef cuall het volgende:
APK los het ff op, jij wilde toch zo nodig de leidingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1 punt mag ook, boeiuh.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:43 schreef muizemeis het volgende:
Volgens mij was het enige verkeerde aan Coos zn stemmen dat hij maar 1 punt had gegeven. Dat was bij deze gewijzigd volgens mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
we mogen 2 keer stemmen op 1 dag!!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:43 schreef APK het volgende:
[..]
Jappie's lijst is DE lijst vanaf nu.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1 punt, 2 puntenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:44 schreef APK het volgende:
[..]
1 punt mag ook, boeiuh.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jappie's lijst.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is gecorrigeerd, tochquote:Op woensdag 9 november 2005 20:45 schreef muizemeis het volgende:
we mogen 2 keer stemmen op 1 dag!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:43 schreef APK het volgende:
[..]
Jappie's lijst is DE lijst vanaf nu.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedoel je mij Pinballquote:Op woensdag 9 november 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
Maurisico++ Humor, en onterecht genaaid door een kutnewbie.
niet echt, maar maakt niet uit... we zouden geen chaos in dit topic willen...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:49 schreef APK het volgende:
[..]
het is gecorrigeerd, tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lieve jongens en meisjes, hou nou effe op met die chaos!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
van wie heb jij 5000 stemmen gekregenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedoel je mij Pinballom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met bijna 5000 stemmen wilde ik mezelf toch geen newbie noemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar nomineren was nog nooit zo simpel morgen
Ik bedoelde postsquote:Op woensdag 9 november 2005 20:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
van wie heb jij 5000 stemmen gekregenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:53 schreef muizemeis het volgende:
van wie heb jij 5000 stemmen gekregenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:26 schreef Snaptnix het volgende:
Tja The Vulture moet gewoon blijven, met wie moet ik anders de polonaise lopen.
Doe lekker mee.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:06 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vind dit topic stukken leuker dan de slowchat, net even helemaal doorgelezen en me een breuk gelachen...geweldig!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:05 schreef cuall het volgende:
M-en-A ++ Ik voeg haar aan de lijst toe, ze is een topper voor het forum met haar streamverslagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(dus als start 17 punten en 2 erbij van mij)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal eerst even de regels doorlezen, anders gaan er weer een heleboel mensen "naar" tegen me doen...quote:Op woensdag 9 november 2005 21:10 schreef APK het volgende:
[..]
Doe lekker mee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alles mag!quote:Op woensdag 9 november 2005 21:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat wilde ik ook doen... maar dacht dat we niet meer mochten toevoegen...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nomineren is nog nooit zo makkelijk geweestquote:Op woensdag 9 november 2005 21:10 schreef APK het volgende:
[..]
Doe lekker mee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ssssssst, jij bent veel te snelquote:Op woensdag 9 november 2005 21:09 schreef APK het volgende:
Je noemde M-en-A eerst een 'tart' cuall.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trouwens, ik heb mijzelf niet aangemeld en kan dus 17 punten aan mijn totaal toevoegenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:23 schreef APK het volgende:
[..]
Alles mag!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Behalve 2x per dag stemmen, Coos.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"naar"doenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zal eerst even de regels doorlezen, anders gaan er weer een heleboel mensen "naar" tegen me doen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als jij dat kunt aantonen ga ik daar helemaal in mee.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:27 schreef Coos het volgende:
Trouwens, ik heb mijzelf niet aangemeld en kan dus 17 punten aan mijn totaal toevoegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je krijgt er iig twee van mij na twaalf uur, dus daar kom je vanzelfquote:Op woensdag 9 november 2005 21:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb mijzelf niet aangemeld en kan dus 17 punten aan mijn totaal toevoegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus ik sta nu boven Scanmanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb mezelf ook niet aangemeld, krijg ik er dan ook 17 punten bijquote:Op woensdag 9 november 2005 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij dat kunt aantonen ga ik daar helemaal in mee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoeken maar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*meldt zich ookt*quote:Op woensdag 9 november 2005 21:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook niet aangemeld, krijg ik er dan ook 17 punten bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag het APKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop