Jij bent hier niet de baasquote:Op woensdag 9 november 2005 18:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Je mag ook stemmen als je niet op de lijst staat hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.of jezelf erbij zetten mag ook.............Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar je mag jezelf geen punten geven.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je stemmen moet je bovenaan vermelden met een motivatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:34 schreef sportvlek het volgende:
[..]
je hebt gisteren toch ruim voor midernacht gepostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
klopt, dat had ik gisteren al gedaan.....maar dor een paar wlide Hummies ben ik vandaag kennelijk op het kleine kamertje van rob gezet.....quote:Op woensdag 9 november 2005 18:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Je mag ook stemmen als je niet op de lijst staat hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.of jezelf erbij zetten mag ook.............Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar je mag jezelf geen punten geven.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je stemmen moet je bovenaan vermelden met een motivatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb net even gekeken, hij heeft gisteren, afgelopen nacht en vanavond gestemd.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
APK!!!!!!!!!!
Moet hij maar beslissen of stemmen na middernacht niet meetellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
KUN JIJ NIET LEZENquote:Op woensdag 9 november 2005 18:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent hier niet de baasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bewijzen graag!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken, hij heeft gisteren, afgelopen nacht en vanavond gestemd.
Laatste stemmen moeten geschrapt worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat je maar 1x per dag mag stemmen nietquote:Op woensdag 9 november 2005 18:40 schreef cuall het volgende:
[..]
KUN JIJ NIET LEZENom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is al veel eerder afgesproken hoor, ga alles maar eens nalezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat jij seniel aan het worden bent is niet mijn probleem, ik heb het nagezocht.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:41 schreef Coos het volgende:
Bewijzen graag!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken, hij heeft gisteren, afgelopen nacht en vanavond gestemd.
Laatste stemmen moeten geschrapt worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij moet je niet gek laten maken door een kloonquote:Op woensdag 9 november 2005 18:39 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.PC eend kan geen klok kijkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat kan die eend nou eigenlijk wel, behalve zich overal mee bemoeienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb toch al een keer op jou gestemd?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:43 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.APK nou had ik eindelijk eens een stem ga jij de boel weer verziekenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kale bemoeial, als je hem echt nodig hebt dan is hij er niet en als je hem kunt missen als kiespijn komt hij snel binnen lopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jawohl!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Bewijzen graag!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 02:28 schreef Coos het volgende:
Mijn eerste echte officiële stem.
Scanman +2 voor zijn bijzonder gewaardeerde bijdrage zowel in bitchfights en pics.
Gert -2 omdat dat gewoon zo hoort.
Lekkersimpel mag van mij ook wel movenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.-2Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Coos het volgende:
Ik ga stemmen.
M'n tweede stem alweer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- 2 muizemeis wegen stemverstoringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
+ 2 teamlead voor alle steminstructies van gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
+ 2 Cuall omdat zij zulk zwaar werk heeft en gewoon hoger in de rangorde hoort.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat je maar 1x per dag mag stemmen nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In jou versie heb ik al drie keer gestemd. Gisteren, vannacht en vandaag.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij seniel aan het worden bent is niet mijn probleem, ik heb het nagezocht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Terechtquote:Op woensdag 9 november 2005 18:21 schreef Maurisico het volgende:
De juiste lijst zou moeten zijn:
<..>
punten van scanman gecorrigeerd en Maurisico toegevoegd... IK EIS DEELNAME! en mezelf maar even een punt in mijn reet gestoptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die van 19.52 telde niet!!! Lees de posts van daarna maar even door.quote:
1 x stemmen tussen 0.00u en 23.59uquote:Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef Coos het volgende:
[..]
In jou versie heb ik al drie keer gestemd. Gisteren, vannacht en vandaag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Boven mijn stem van vandaag staat duiidelijk de 2e keer stemmen!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En of dat nu net voor middernacht of er net na was is geen punt toch als ik verder vandaag niet stem.
*hoop aantekeningen maaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Opa, het is echt heel simpel: een dag loopt van 0:00 tot 0:00quote:Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef Coos het volgende:
[..]
In jou versie heb ik al drie keer gestemd. Gisteren, vannacht en vandaag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Boven mijn stem van vandaag staat duiidelijk de 2e keer stemmen!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En of dat nu net voor middernacht of er net na was is geen punt toch als ik verder vandaag niet stem.
*hoop aantekeningen maaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ordnung Muss Sein.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:53 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ga jij je er nou ook al mee bemoeienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop