Grommompelgrrmmbmompel kinderachtig ventje grmmompelmompelBAHgrrrrr wat nou stemverstoring, wie verstoort er nouquote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Coos het volgende:
- 2 muizemeis wegen stemverstoringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shit moet ik weer wijzigen omdat muizemeis Jalla al naar de vergetelheid gestemd had. Dat heeft natuurlijk gevolgen Muis. Hij klopt nu welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:00 schreef muizemeis het volgende:
En met ieders welnemen zal ik nog even de goede lijst hier plakken, een ogenblik geduld svpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ah okequote:Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef muizemeis het volgende:
Ow kijk teamlead was me voor, thnx hunnie!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
whaaaaah! chaos en verwarring!!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.klopte de mijne niet dan?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oke.. haal ik hem weer wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahahahaha oke dan, sfeertje weer helemaal oke hier..quote:Op woensdag 9 november 2005 18:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah okeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ennietaim beebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb niet aan de punten van Scan gezeten lieverdquote:Op woensdag 9 november 2005 17:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zeg schat, dat je je stem wijzigt na een kleine foutmelding mijner zijds is prima hoor, maar Scanman heeft nog steeds twee punten te veelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
whaaaaah! chaos en verwarring!!
goh, klinkt bekend, voel me alweer helemaal thuis in dit topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Coosquote:Op woensdag 9 november 2005 18:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb niet aan de punten van Scan gezeten lieverdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Coos het volgende:
Ik ga stemmen.
M'n tweede stem alweer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- 2 muizemeis wegen stemverstoringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
+ 2 teamlead voor alle steminstructies van gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
+ 2 Cuall omdat zij zulk zwaar werk heeft en gewoon hoger in de rangorde hoort.
Helaas is die stemming ongeldig omdat hij 2x per dag gestemd heeftquote:Op woensdag 9 november 2005 18:15 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Coos ik ga steeds meer van je houdenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor ik heb gisteren voor het eerst gestemd. Of gaan we lopen mauwen over net iets vóór- of ná middernacht??quote:Op woensdag 9 november 2005 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Helaas is die stemming ongeldig omdat hij 2x per dag gestemd heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Helaas is die stemming ongeldig omdat hij 2x per dag gestemd heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij expres om jou te pestenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je hebt gisteren toch ruim voor midernacht gepostquote:Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef Coos het volgende:
Nee hoor ik heb gisteren voor het eerst gestemd. Of gaan we lopen mauwen over net iets vóór- of ná middernacht??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij mag sowieso wel uitkijken zo midden in het jachtseizoenquote:Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Jij bent hier niet de baasJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
APK!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Jij bent hier niet de baasJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je mag ook stemmen als je niet op de lijst staat hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 18:21 schreef Maurisico het volgende:
Maurisico toegevoegd... IK EIS DEELNAME! en mezelf maar even een punt in mijn reet gestoptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bemoei jij je er niet meequote:Op woensdag 9 november 2005 18:34 schreef sportvlek het volgende:
[..]
je hebt gisteren toch ruim voor midernacht gepostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ik niet meer en ik ga het ook niet opzoeken.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:34 schreef sportvlek het volgende:
[..]
je hebt gisteren toch ruim voor midernacht gepostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop