Daar heb ik een natuurlijke selectie voor. college's voor het middaguur slaap ik sowieso doorheen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:38 schreef Blokhut het volgende:
Ik heb nooit voor 1 uur college te hebben. Plannen noem ik dat![]()
Dan heb je wel een probleem aan je OP te zienquote:Op woensdag 9 november 2005 17:40 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Daar heb ik een natuurlijke selectie voor. college's voor het middaguur slaap ik sowieso doorheen.
om half 4 beginnen met school ? heb ik liever om 8uur beginnen dan om half 4quote:2x om half4 op school zijn.
Jeetje zeg! Wat is dat voor flutstudie? Zo van, oh nee niet te zwaar hóór, want anders trek ik het niet meer!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:30 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb het eindelijk voor elkaar. Mijn school past zich aan aan mij ipv ik aan hen.
Bij m'n nieuwe rooster moet ik 2x om half 11 en 2x om half4 op school zijn.![]()
En die 4 dagen tot half 6 zodat ik ook nog wat aan de avond heb. En de maandag hebben ze mij vrij gegeven om bij te komen van de zware weekenden.
studeren, I love it!
Dus als je laat college hebt is je studie kut?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:17 schreef Demophon het volgende:
[..]
Jeetje zeg! Wat is dat voor flutstudie? Zo van, oh nee niet te zwaar hóór, want anders trek ik het niet meer!Goh, als ze zo makkelijk zijn, waarom vraag je dan niet gelijk of ze je meteen die diploma kunnen geven? Dan hoef je helemaal geen moeite te doen
![]()
![]()
Nee, dat de school zo makkelijk meegaat in het volgende: je wilt graag niet te vroeg wilt beginnen (anders moet je zo vroeg op, boehoe), maar het mag ook weer niet te laat te laat worden (lijkt mij logisch als je niet te vroeg wilt beginnen, maar ja, je 'wilt' nog wat aan je 'avond' hebben). En, je wilt ook nog de maandag vrij hebben! Want je moet ten slotte uitrusten van het zware weekend (tja, al dat stappen en feesten hè?). DAT bedoel ik! Dat de school daar zó makkelijk in is. En dat je studie zo ondergeschikt kan zijn aan je gemakzucht. Blijkbaar een niet al te zware en moeilijke studie die niet veel voorstelt. Een flutschool met een flutstudie dusquote:Op woensdag 9 november 2005 19:58 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Dus als je laat college hebt is je studie kut?
Okay, bedankt voor je toelichting.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:17 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nee, dat de school zo makkelijk meegaat in het volgende: je wilt graag niet te vroeg wilt beginnen (anders moet je zo vroeg op, boehoe), maar het mag ook weer niet te laat te laat worden (lijkt mij logisch als je niet te vroeg wilt beginnen, maar ja, je 'wilt' nog wat aan je 'avond' hebben). En, je wilt ook nog de maandag vrij hebben! Want je moet ten slotte uitrusten van het zware weekend (tja, al dat stappen en feesten hè?). DAT bedoel ik! Dat de school daar zó makkelijk in is. En dat je studie zo ondergeschikt kan zijn aan je gemakzucht. Blijkbaar een niet al te zware en moeilijke studie die niet veel voorstelt. Een flutschool met een flutstudie dus![]()
Hilarisch.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:32 schreef PLAE@ het volgende:
Mijn rooster komt toevallig zo uit en is eigenlijk waardeloos maar ik geef er deze draai aan. En maar happen![]()
![]()
Ik heb ook respect voor jou beveiliging 1 diploma hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 21:25 schreef Repeat het volgende:
ah we hebben hier een echte cijferneuker
nope liever eerst wat jaartjes lol maken dat lijkt me leuker dan vanaf je 16e al aan de slag te zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 21:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
voorlopig heb jij je diploma nog niet eens
op je werk? je studeert toch nog?quote:k als cijferneuker kan je dan wel vertellen dat mijn bankrekening er een stukkie beter uit ziet dan die van jou en ik op mijn werk omgeven ben d blalbla
Och kindje...wat zal de grote mensenwereld je toch ruw op het dak gaan vallen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:30 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb het eindelijk voor elkaar. Mijn school past zich aan aan mij ipv ik aan hen.
Bij m'n nieuwe rooster moet ik 2x om half 11 en 2x om half4 op school zijn.![]()
En die 4 dagen tot half 6 zodat ik ook nog wat aan de avond heb. En de maandag hebben ze mij vrij gegeven om bij te komen van de zware weekenden.
studeren, I love it!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |