Ik word er onderhand beetje ziek van dat moslims alleen zich misdragen ik ben zelf moslim, en dan zie je weer in andere topics laatst een reactie "Wedde voor ¤ 5,- dat het een moslim was" dat topic was over overvallers, maar wie zegt dat alle moslims slecht zijn ikzelf ben van Joegoslavische afkomst ( Bosnie ) en wij zijn moslims, maar we zijn geen foute moslims, Turken, Marokanen ook niet, er zitten alleen slechte bij maar zeg dan niet wedde dat het een moslim is, ik heb nix tegen Nederlanders open mensen en aardig, maar denk er ff na dat niet alle moslims goed zijn , zelf denk ik, de moslims ( Buitenlanders ) in Nederland komen en die goed willen gedragen diploma goed werk en alles die mogen blijven, maar Buitenlanders die hier komen omdat het en vrij land is en ales goed geregeld is en met een uitkering leven en zich misdragen die mogen van mij oprotten, Ik was geboren op 6 januari in Bosnie in de oorlog 1993 me moeder is naar Nederland gevlucht met mij me vader werd gek van de oorlog en heeft zelfmoord gepleegd, maar me moeder is naar Nederland gevlucht en heeft Nederlands geleerd op en school in Arnhem heeft diploma als verpleegkundige en ik en me moeder hebben 10 jaar met z'n 2e geleefd me moeder werkte zich elke dag verrot voor mij, en ik ging naar school, na 10 jaar heeft me moeder iemand ontmoet en die vrouw was ook overleden in die periode 3 jaar geleden die had en zoon, wij zijn inmiddels samen gaan wonen en me ouders zijn getrouwd, na 3 jaar hebben we een winkel geopend voor me moeder, en me vader is vertegenwoordiger, kijk dat is nou en goed voorbeeld van buitenlanders die mogen van mij blijven, maar de rest die van de uitkering leeft met de luie kont op de bank zit en zich misdraagt mag oprotten
![]()
.
Maar ik wou gewoon ff wat kwijt van allochtonen ze zijn niet slecht ( sommige wel maar niet alle )