Jij gaat ook liever op vakantie in Drenthe?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Teveel zuipende pauper-Karpatenkoppen doen je vakantiegevoel idd geen goed.
Maar ik hoef ook geen lallende Tokkies alla Torremolinos, of kotsende witte Engelse tattoeheksen plus 100 remakes van Paul Gascoigne.
Daar zit je dus tussen de zuipende boerenzonen, dank je feestelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Jij gaat ook liever op vakantie in Drenthe?
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:26 schreef 020-NRD het volgende:
In ons hotel stonden de russen om 6 uur op om de handdoeken op de stoelen te leggen, vervolgens gingen ze weg en kwamen ze om 4 uur terug en dachten ze dat het er nog lag. En als er dan geen stoel meer was als jij met je krokante kop om 12 uit je nest kwam vroeg je de eerste dagen aan zo een turk die der werkt of die het eraf wou halen, durfde ze niet. Dus deed ik het zelf, en dat was altijd wel lachen als ze dan om 4 terug kwamen, handdoeken op de grond. Gaan ze je eerst even aankijken, laat je merken dat je niet bang voor ze bent, praat engels tegen ze, verstaan ze niet, schelden ze je in het russich uit en lopen ze weg. Het zijn echt hele nare mensen, voordringen, te veel eten opscheppen en maar 10% opeten.
Ik moet toegeven dat ik dit ook vraag voor ik boek, zitten er ook russen in het hotel? en zo ja in welke hoeveelheden
De val van het nare Sovjetregime heeft een nieuwe narigheid in de plaats gebracht: het gros van de russen is te arm om een nagel te kopen om aan de kont te krabben, maar een heel kleine rijke elite (zoek voor de grap eens in het krantenarchief op 'nieuwe russen') die van de gekkigheid niet weten wat ze met het geld moeten doen heeft daadwerkelijk middelen.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
en ik maar denken dat de russen het slecht hadden. of zijn de rijke russen criminelen en lopen de boel met wat euro's te verstieren? want dan kan ik meepraten over een stel criminele nederlanders die besloten in brazilië een all inclusive vakantie te boeken.
Maar vrees niet, de Abramovitsjen zie je niet bij een All-inclusive resort in Turkije. Rusland heeft een snel groeiende middenklasse die het zich kan veroorloven naar het buitenland op vakantie te gaan. Vooral Sint Petersburg en Moskou zijn tegenwoordig relatief welvarend.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
De val van het nare Sovjetregime heeft een nieuwe narigheid in de plaats gebracht: het gros van de russen is te arm om een nagel te kopen om aan de kont te krabben, maar een heel kleine rijke elite (zoek voor de grap eens in het krantenarchief op 'nieuwe russen') die van de gekkigheid niet weten wat ze met het geld moeten doen heeft daadwerkelijk middelen.
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:36 schreef zoalshetis het volgende:
tsja pauperoorden trekken... ta da!... paupers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |