abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32128863
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:10 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Is gewoon een samenvatting van het bericht van de BBC waar hetzelfde te lezen valt hoor.
[..]

[..]
In je quote van BBC staat anders 617, en niet "minder dan 200".
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_32128872
Vooruit dan maar... Al nieuws over de rellen?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32128915
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:16 schreef highway101 het volgende:
Vooruit dan maar... Al nieuws over de rellen?
Laatste "spannende" wat ik heb gehoord is dat er in mulhouse een tankwagen met brandbare zooi werd/wordt aangevallen.

http://news.tf1.fr/filNew(...)IDI3MjA1fQ==,00.html
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_32128955
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:16 schreef RuL0R het volgende:

[..]

In je quote van BBC staat anders 617, en niet "minder dan 200".
Nu je het zegt... dat is inderdaad erg slordig.
pi_32129009
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:19 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nu je het zegt... dat is inderdaad erg slordig.
Heb ze inmiddels 2 mailtjes gestuurd, vandaag 1 en eergisteren 1, met daarin het verzoek om juiste cijfers te vermelden op zowel de site als op teletekst en een overzicht van de cijfers volgens andere media. Totaal geen antwoord op gekregen.
edit: behalve dan een automatisch "dankjewel voor je mailtje, we zullen hem met liefde naar de prullenbak verplaatsen"
  woensdag 9 november 2005 @ 21:23:09 #206
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32129052
Zelfs in Lissabon zijn een paar auto's in brand gestoken!
En in Duitsland ook weer een paar. Echt vreemd fenomeen toch, die grenzenoverschrijdende "sympathie" die er blijkbaar heerst voor de relschoppers. (Dat heb ik in elk geval nog nooit in die mate meegemaakt.) Zou dat komen omdat de rellen zo uitgebreid zijn, of zit er een andere reden achter?
---verdwijnt---
pi_32129087
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:23 schreef Clourhide het volgende:
of zit er een andere reden achter?
Kopiëergedrag en baldadigheid.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_32129209
quote:
En in Duitsland ook weer een paar. Echt vreemd fenomeen toch, die grenzenoverschrijdende "sympathie" die er blijkbaar heerst voor de relschoppers. (Dat heb ik in elk geval nog nooit in die mate meegemaakt.) Zou dat komen omdat de rellen zo uitgebreid zijn, of zit er een andere reden achter?
Lissabon? :S heb je daar 'n bron van?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32129257
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:29 schreef highway101 het volgende:

[..]

Lissabron

Sorry geintje
pi_32129276
quote:
Als het regent in Parijs krijg je in Brussel een druiper ofzo toch?

Naar Belgie is het echt redelijk overgeslagen, Portugal (en Spanje) kan ik niet echt verklaren, en in Denemarken loopt de jeugd al een tijdje te roepen dat ze gaan rellen, het schijnt dat ze deze rellen ook al enkele weken hadden voorbereid.
  woensdag 9 november 2005 @ 21:32:00 #211
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32129300
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:29 schreef highway101 het volgende:

[..]

http://www.vrtnieuws.net/(...)enEuropa/index.shtml

Ook in Berlijn, Bremen, Keulen, Chemnitz en een stadje (?) dat Altenburg heet.
---verdwijnt---
pi_32129414
quote:
Sarkozy wil relschoppende buitenlanders uitzetten

Uitgegeven: 9 november 2005 16:02
Laatst gewijzigd: 9 november 2005 16:14

PARIJS - Alle mensen die in het kader van de onlusten in Franse steden door de rechter zijn veroordeeld en niet de Franse nationaliteit hebben, moeten worden uitgezet.

De Franse minister van Binnenlandse Zaken Nicolas Sarkozy heeft dit woensdag van de prefecten in het land geëist. Het bevel tot uitzetting geldt ook voor buitenlanders die over geldige verblijfsvergunningen beschikken.

Volgens Sarkozy gaat het tot dusverre om 120 mensen. "Ik heb de prefecten (hoogste vertegenwoordigers van de Staat in de departementen) gevraagd die personen terstond uit te zetten", zei Sarkozy in het parlement.
http://www.nu.nl/news/622(...)nders_uitzetten.html

Deze ouwepik(dude, n00b, l33t, whatever) is mijn held, ik hang de vlag uit wanneer hij het 1 en ander gaat uitzetten
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32129624
Sarkozy gooit nu meer olie op het vuur

Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32129644
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:40 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Er zijn in ieder geval alweer de nodige dingen in de fik gegaan, terwijl het in Frankrijk steeds rustiger wordt gaat het in Belgie steeds ietsje harder.
En er was vanmiddag een bericht over een soort van wraakactie ofzo (er stond in ieder geval een moskee in de fik, of er was een poging gedaan om hem in de fik te krijgen), als dat waar is ligt er wel weer aardig wat olie op het vuur denk ik.
Dat was een moskee in Annemasse.

Bremen, Berlin, Brussel, Arhus, Sydney, Liege, Brugge, Sevilla, Koln, Antwerpen, Gent, Chemnitz, Lisboa... allemaal al steden die geweld hadden/hebben.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32129785
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:42 schreef Meki het volgende:
Sarkozy gooit nu meer olie op het vuur

exact oud die uitspraken zoals uitschot zijn niks in verhouding tot wat hij nu zegt.
Maarja laten we eerlijk zijn als je in een strijd bent verwikkeld probeer je je opponent netzo lang uit te dagen totdat die gene gaat klappen en jij legal kan terug klappen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32129845
Opgeschoond en weer open. Laten we het een beetje serieus en gezellig houden.

[ Bericht 62% gewijzigd door kLowJow op 09-11-2005 22:23:35 ]
pi_32131493
Toppertje dat je dit ding weer hebt opengebroken oud. Zijn er nog beelden(gegroepeerd)?
pi_32131555
Laatste nieuws uit Belgie: 9 verdachten van brandstichting opgepakt.
En in Brussel en Antwerpen zijn vanavond alweer wat brandjes geweest.
pi_32131946
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:42 schreef Meki het volgende:
Sarkozy gooit nu meer olie op het vuur eruit.

Fixed.

Rotte appels/appelen eruit, hou je (hopelijk) een werkbare, niet-radicale groep over. En weet de rest ook dat ze zich moeten gedragen, anders vliegen ze het land uit.

De groep idioten die nu bezig is, is niet oneindig groot.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:44:28 #220
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32131948
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

exact oud die uitspraken zoals uitschot zijn niks in verhouding tot wat hij nu zegt.
Maarja laten we eerlijk zijn als je in een strijd bent verwikkeld probeer je je opponent netzo lang uit te dagen totdat die gene gaat klappen en jij legal kan terug klappen
Sarkozy is toch ook hún minister, en niet alleen maar 'de opponent'?
  woensdag 9 november 2005 @ 22:46:48 #221
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32132048
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:44 schreef oheng het volgende:

[..]

Fixed.

Rotte appels/appelen eruit, hou je (hopelijk) een werkbare, niet-radicale groep over. En weet de rest ook dat ze zich moeten gedragen, anders vliegen ze het land uit.

De groep idioten die nu bezig is, is niet oneindig groot.
Nee, maar die groeit wel als je dat doet wat jij voorstelt. Het Frans staatburgerschap zou niet iets voorwaardelijks moeten zijn als je wilt dat ze integreren. Dat is zoiets als zeggen: "Je mag bij mij een kamer huren, maar dan moet je verplicht je oude opzeggen, en als je me niet bevalt, dan flikker ik je op straat." Da's geen integratie.
pi_32132092
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:44 schreef Floripas het volgende:

[..]

kennelijk is hij wel de opponent, want ze eisen zijn aftreden.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:48:20 #223
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32132106
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:44 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het was hun Minister totdat hij Verdonk achtige wartaal ging uitslaan, geloof me, daar maak je geen vrienden mee in die groepen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 9 november 2005 @ 22:50:18 #224
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32132182
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

kennelijk is hij wel de opponent, want ze eisen zijn aftreden.
Ze zijn zijn aftreden gaan eisen nadat hij hun minister niet meer was.
pi_32132191
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, maar die groeit wel als je dat doet wat jij voorstelt. Het Frans staatburgerschap zou niet iets voorwaardelijks moeten zijn als je wilt dat ze integreren. Dat is zoiets als zeggen: "Je mag bij mij een kamer huren, maar dan moet je verplicht je oude opzeggen, en als je me niet bevalt, dan flikker ik je op straat." Da's geen integratie.
Het gaat expliciet niet om mensen met een Frans staatsburgerschap. Enkel over diegenen zonder. Frankrijk heeft nog altijd het recht om die mensen eruit te gooien. De vandalen zijn geen onderdeel van de democratisch gekozen regering dacht ik, en mogen ook geen enkel deel uitmaken van de besluitvorming.
pi_32132251
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

opponenten dus
  woensdag 9 november 2005 @ 22:54:03 #227
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32132323
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:50 schreef oheng het volgende:

[..]

Het gaat expliciet niet om mensen met een Frans staatsburgerschap. Enkel over diegenen zonder. Frankrijk heeft nog altijd het recht om die mensen eruit te gooien. De vandalen zijn geen onderdeel van de democratisch gekozen regering dacht ik, en mogen ook geen enkel deel uitmaken van de besluitvorming.
Mijn vermoeden is dat ze bijna allemaal een Frans paspoort hebben.
pi_32132325
vind het wel stoer dat men in nederland gewoon relaxed blijft... en zoiets heeft van Ehhh jongens doe es normaal joh, ghek .
pi_32132327
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

alleen omdat hij kritiek heeft op het asociale gedrag van die mensen?
die mensen uit die buurten moeten toch dolblij zijn met de verwijdering van elementen die hun een slechte naam bezorgen en de eigen buurt afbreken.

Btw, hoe zit het eigenlijk met de schadevergoeding? lijkt mij dat de verzekering niet gaat lappen ...

²
Islam=facisme
pi_32132437
ik hoor net van autochtone belgische connecties, dat de jeugd daar ook plannen aan het maken is om de boel te verstieren omdat ze die linkse monster coalities zat zijn.
De hele freakin wereld staat op springen
pi_32132439
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hier:

http://www.nu.nl/news/622(...)nders_uitzetten.html

Laatste alinea.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:56:54 #232
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32132456
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:54 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

alleen omdat hij kritiek heeft op het asociale gedrag van die mensen?
die mensen uit die buurten moeten toch dolblij zijn met de verwijdering van elementen die hun een slechte naam bezorgen en de eigen buurt afbreken.

Btw, hoe zit het eigenlijk met de schadevergoeding? lijkt mij dat de verzekering niet gaat lappen ...

²
Kritiek uiten op vandalen is iets anders dan mensen 'tuig' noemen (letterlijk zei hij: 'het schuim der aarde')
Daarmee veroordeel je hun gedrag niet, maar hun bestaan. Een essentieel verschil.
pi_32132483
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het voorstel tot uitzetting geldt alleen voor mensen die geen Frans paspoort hebben. Zo'n 120 van de arrestanten.
pi_32132512
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef Floripas het volgende:

[..]

Kritiek uiten op vandalen is iets anders dan mensen 'tuig' noemen (letterlijk zei hij: 'het schuim der aarde')
Daarmee veroordeel je hun gedrag niet, maar hun bestaan. Een essentieel verschil.
Valt toch best wel mee...... als ik minister was geweest dan had ik ze pas echt radicaal uit hun tent weten te lokken.
pi_32132522
Op zich ook best krom dat een auto in de fik steken. Of zelfs maar toekijken hoe een auto in de fik wordt gestoken betekend dat je gedeporteerd wordt. En dat je mag blijven als je een moord pleegt ofzo
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_32132594
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op zich ook best krom dat een auto in de fik steken. Of zelfs maar toekijken hoe een auto in de fik wordt gestoken betekend dat je gedeporteerd wordt. En dat je mag blijven als je een moord pleegt ofzo
Goed idee, dank je wel ook die moeten weg inderdaad
pi_32132713
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef JohnDope het volgende:
ik hoor net van autochtone belgische connecties, dat de jeugd daar ook plannen aan het maken is om de boel te verstieren omdat ze die linkse monster coalities zat zijn.
sure...
pi_32132721
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef Floripas het volgende:

[..]

twijfelachtig. die reactie van die minister kwam ook pas na die rellen. Die rellen gaan ook nergens over. ze werken zichzelf in de nesten. en het blijft onbegrijpelijk dat je je eigen buurt vernield...(dan spoor je ook niet helemaal, want je benadeeld de mensen die in dezelfde situatie zitten als de rellers zelf )

²
Islam=facisme
pi_32132834
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:02 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

sure...
Overal ter wereld zijn radicale spanningen, je kan niet ontkennen dat binnen nu en 10 jaar de hele boel uit elkaar klapt.
  woensdag 9 november 2005 @ 23:07:12 #240
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32132890
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef JohnDope het volgende:
Oh fijn, gaan de skinheadjes nog eens wat lol trappen?

Die mogen ze dan van mij deporteren naar de USA, als ze zich daar beter op hun gemak voelen.
(Liefst in een zwarte wijk droppen.)
---verdwijnt---
pi_32132962
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Oh fijn, gaan de skinheadjes nog eens wat lol trappen?

Die mogen ze dan van mij deporteren naar de USA, als ze zich daar beter op hun gemak voelen.
(Liefst in een zwarte wijk droppen.)
het zijn geen kaalkoppen, maar de jeugd is daar nog politiek gefrustreerder dan in nederland.
pi_32132970
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:03 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

twijfelachtig. die reactie van die minister kwam ook pas na die rellen. Die rellen gaan ook nergens over. ze werken zichzelf in de nesten. en het blijft onbegrijpelijk dat je je eigen buurt vernield...(dan spoor je ook niet helemaal, want je benadeeld de mensen die in dezelfde situatie zitten als de rellers zelf )

²
Precies.. die mensen hebben ws wel hard gewerkt voor hun auto. Ik denk dat het meerendeel van die rellengasten op de kansloze gasten lijken die vroeger bij mijn school rondhingen. Dan heb ik het over het gemiddelde type dat rondhing bij de scholencomplexen bij het Hofplein Rotterdam. Tevens die lui die op de vrijdagavond de Lijnbaan ontsierde. Tegenwoordig zie je dat soort lui ook ineens in videoclips opduiken en lijken ze ineens omgedoopt te zijn tot voorbeelden van de hedendaagse schoolgaande jeugd. Kids van Nederlandse afkomst gaan zelfs zo praten.. "Je weet toch..kankerrr "

²
pi_32132991
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik betwijfel of je in Frankrijk mag blijven na het plegen van een moord, als je geen Frans staatsburger bent. Maar ik ben niet zo op de hoogte van de specifieke Franse situatie.
pi_32133114
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Overal ter wereld zijn radicale spanningen, je kan niet ontkennen dat binnen nu en 10 jaar de hele boel uit elkaar klapt.
Dat kan ik niet ontkennen nee... Maar ik ben ook geen Nostradamus. Het ziet er iig niet al te veel belovend uit.
  woensdag 9 november 2005 @ 23:14:11 #245
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32133167
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

het zijn geen kaalkoppen, maar de jeugd is daar nog politiek gefrustreerder dan in nederland.
Als er over tien jaar een massale Tweede Belgische Revolutie (of een Vlaamse) uitbreekt, dan zal ik aan je denken.
---verdwijnt---
pi_32133205
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:09 schreef oheng het volgende:

[..]

Ik betwijfel of je in Frankrijk mag blijven na het plegen van een moord, als je geen Frans staatsburger bent. Maar ik ben niet zo op de hoogte van de specifieke Franse situatie.
Dat betwijfel ik ook eigenlijk wel inderdaad. Maar ik bedoelde te zeggen dat het wel erg krom is dat een beetje vandalisme en politie pesten deze consequenties heeft en op zich zwaarde misdaden niet.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_32133240
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:14 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Als er over tien jaar een massale Tweede Belgische Revolutie (of een Vlaamse) uitbreekt, dan zal ik aan je denken.
Als ze dan ook gelijk die zure mayonaise het land uit tyften, dan neem ik daar misschien weer eens een patatje als ik daar ooit op bezoek ben.
pi_32134171
PARIJS - Een Franse koepelorganisatie van verenigingen die zich bezighouden met de problemen in de Parijse voorsteden, heeft opgeroepen tot een "mars voor de vrede". De organisatie Banlieues Respects wil vrijdag demonstreren op de Champs-Elysées in het centrum van Parijs.

De mars moet een definitief einde maken aan twee weken van geweld in de voorsteden, aldus een leider van Banlieues Respects. Hij kondigde de demonstratie aan na een gesprek met premier De Villepin.

nu.nl
  woensdag 9 november 2005 @ 23:42:54 #249
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_32134274
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

[quote]beetje vandalisme en politie pesten
Leuke formulering. Zoveel mensen, zoveel...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  woensdag 9 november 2005 @ 23:44:25 #250
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32134330
is het nog steeds niet rustig....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')