nerdquote:Op woensdag 9 november 2005 14:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Volgende is ook voor mij! Heb ik een ander plaatje
als test bevalt hij welquote:Op woensdag 9 november 2005 14:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe bevalt zo de banner als test?
nee met poep is viesquote:Op woensdag 9 november 2005 14:22 schreef snopprinses het volgende:
met pindasaus is vies!
Doe mij maar mayo/curryquote:Op woensdag 9 november 2005 14:22 schreef snopprinses het volgende:
met pindasaus is vies!
Patatje oorlogquote:Op woensdag 9 november 2005 14:22 schreef snopprinses het volgende:
met pindasaus is vies!
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Weet je wat kinders. Ik gooi mijn frituurpan maar weer eens aan!!
Bonnie zegt:quote:
Dan zien nog wel veel meer dingen er niet lekker uitquote:Op woensdag 9 november 2005 14:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Pindasaus. Het ziet er al gewoon uit naar d.....
Neem wat voor mij meequote:Op woensdag 9 november 2005 14:27 schreef snopprinses het volgende:
weet je wat! ik ga ff de stad in en naar huis![]()
Ik heb het ook getasted. maarquote:Op woensdag 9 november 2005 14:28 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dan zien nog wel veel meer dingen er niet lekker uit
kroketquote:Op woensdag 9 november 2005 14:28 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dan zien nog wel veel meer dingen er niet lekker uit
Achja smaken verschillenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb het ook getasted. maar. Kreeg het er zelfs moeilijk uit
patatmeetquote:Op woensdag 9 november 2005 14:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom gezellig langs vriend!Iedereen trouwens hoor
Meen je dat nou?!quote:Op woensdag 9 november 2005 14:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja sorry. Maarja, FOK! is veel fijner.
waar ben je nu?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Jeetje, ik ben aan het modereren zeg. Tiefes wat veel
joahquote:Op woensdag 9 november 2005 14:53 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul is terug van het kijken naar Mythbusterswas hendig sjieke aflevering gek.
Trouwens, daarnet heb ik ook nog ff garnalen van de AH gegetenzo fucking heerlijk
Dat was vanochtend nog op t nieuws he.. Komt meer voor dan ze dachten ofzoiets? Ja hallo, wat denken ze dan? Dat 1 kind op de 500 zoiets doet?quote:
wel lekkerquote:Op woensdag 9 november 2005 14:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat was vanochtend nog op t nieuws he.. Komt meer voor dan ze dachten ofzoiets? Ja hallo, wat denken ze dan? Dat 1 kind op de 500 zoiets doet?![]()
En Maikuuul, garnalen zijn eng.![]()
inderdaad,quote:Op woensdag 9 november 2005 14:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat was vanochtend nog op t nieuws he.. Komt meer voor dan ze dachten ofzoiets? Ja hallo, wat denken ze dan? Dat 1 kind op de 500 zoiets doet?![]()
En Maikuuul, garnalen zijn eng.![]()
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
inderdaad,
Garnalen zijn heel eng
Hehe, ik kijk uitquote:Op woensdag 9 november 2005 14:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik heb je ook weer even wat te modereren gegeven
Ik hou wel van Leguanenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja.Ze zien er eng en vies uit en gadver..*ril*
![]()
geweldig topicquote:Op woensdag 9 november 2005 15:02 schreef Maikuuul het volgende:
Komop mensenmeer mensen moeten iets inspreken
Spreek deze mooie tekst in
maak je nie druk, het is fokquote:Op woensdag 9 november 2005 15:09 schreef Imberr het volgende:
Wat een paar domme kutreacties trouwens bij dat bericht over jongeren die zich verminken.![]()
Als je er niets vanaf weet, hou je bek mond dan.
Omdat Leguanen cool zijn en garnalen niet-coolquote:Op woensdag 9 november 2005 15:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hoe kom je nou van garnalen op leguanen?Maar leguanen zijn cool ja.
![]()
quote:
das waar.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Omdat Leguanen cool zijn en garnalen niet-cool
tof voor jequote:Op woensdag 9 november 2005 15:14 schreef Fwnk het volgende:
booohhh ik word HCC Pricewatch-inklopper van tweakers.net
Gratis toegang, reiskosten worden vergoed, en het is natuurlijk gezellig
Ja gek maar als er meer mensen waren die wat inspraken was het nog vetter !quote:
ik heb wat ingesprokequote:Op woensdag 9 november 2005 15:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek maar als er meer mensen waren die wat inspraken was het nog vetter !
quote:
www.hcc.nlquote:
Hoe is het met u?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Heuj moderacht0r
maar jij praat dus echt zo?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:19 schreef Maikuuul het volgende:
Lache shit
daar kun je maikuuul horen pratenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:19 schreef Maikuuul het volgende:
Lache shit
Eh, neequote:Op woensdag 9 november 2005 15:35 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe, jullie weten toch hoe ik uitziet, dus als je me ziet lopen ergens geef maar een slip dan kom ik wel
Oudquote:Op woensdag 9 november 2005 15:35 schreef Chanandler het volgende:
Dikke shit:
http://paskamer.postbank.nl/
Echt welquote:Op woensdag 9 november 2005 16:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Jeetje wat druk.
In de bebouwde komquote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn auto rijdt lekker.
Alleen ietwat traag. Maar wel al 145 gereden
!
Ja alle honda's zijn trage ragbakkenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn auto rijdt lekker.
Alleen ietwat traag. Maar wel al 145 gereden
!
Och, wat heb je gehaaldquote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Echt welen wilde net iedereen van mn boodschapjes mee laten genieten
Het andere hondaatje nietquote:Op woensdag 9 november 2005 16:13 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja alle honda's zijn trage ragbakken![]()
Heb je je rijbewijs nou al?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het andere hondaatje niet.
Ik mag heen of terug rijden naar Essen in de rex.
Heerlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Kijk paar posts naar boven chocomelk slagroom en kruidnootjes
Ik in 6 ofzo, voordeel is dat ik wél kan rijdenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
25 oktober.
Ik heb hem in 2 en halve week gehaald.
Met mij is alles oke met jou dan?quote:
Met mij gaat het ook lekker goed.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij is alles oke met jou dan?
ONZquote:Op woensdag 9 november 2005 16:36 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe dat ONZ topic is me hendig lache
Ik welquote:Op woensdag 9 november 2005 17:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ben geen robot
Aaaww, Arme jijquote:Op woensdag 9 november 2005 17:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ik klik op iedereens sig.
Ik hád een fotoboek inclusief feauteaux.Maar ik moet weer eens wat blije fotos gaan maken.
Als ik een beetje uitgepfeifferd ben n er niet zo brak meer uitzie.
Ik daag dan ook iedereen uitquote:dat is vrij uitdagend, je fotoboek urrel in je sig zetten
spannend...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:26 schreef Talena het volgende:
[..]
Aaaww, Arme jij..Wwanneer ben je ong. uitgepfeiffert? Heb je 't allang? Wat kut hey!
[..]
Ik daag dan ook iedereen uit
ik ben mijn wachtwoord kwijt dus kan niks meer wijzigenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ik klik op iedereens sig.
Ik hád een fotoboek inclusief feauteaux.Maar ik moet weer eens wat blije fotos gaan maken.
Als ik een beetje uitgepfeifferd ben n er niet zo brak meer uitzie.
Stommertquote:Op woensdag 9 november 2005 17:31 schreef poloolop het volgende:
[..]
ik ben mijn wachtwoord kwijt dus kan niks meer wijzigen![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:26 schreef Talena het volgende:
[..]
Aaaww, Arme jij..Wwanneer ben je ong. uitgepfeiffert? Heb je 't allang? Wat kut hey!
[..]
Ik daag dan ook iedereen uit
Bloedarmoede is zo veholpen door die ranzige ijzertabletten die naar stront smakenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geen idee.Gister opnieuw bloed afgenomen omdat het vorige keer fout was gegaan.
'
Kan ook zijn dat ik bloedarmoede heb. Dat of Pfeiffer.![]()
heeeyquote:
Ik heb er nu al zin in.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef Talena het volgende:
[..]
Bloedarmoede is zo veholpen door die ranzige ijzertabletten die naar stront smaken![]()
quote:
Klopt als een busquote:
Mss door je avater.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]hoe kom je bij meis??
ben een jongen
![]()
Dat weet ik hast wel zekerquote:
Rel dan.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:51 schreef Talena het volgende:
Ik heb zo'n zin om te rellen, maar steeds als ik een move maak om te rellen negeert iedereen me.
Baggerzooi.
Ik ben geen geboren reller.
Samen rellen?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:51 schreef Talena het volgende:
Ik heb zo'n zin om te rellen, maar steeds als ik een move maak om te rellen negeert iedereen me.
Baggerzooi.
Ik ben geen geboren reller.
Ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:55 schreef Talena het volgende:
[..]!
Maar ik ga over 5 minuutjes al eten
Rellen in Dokkumquote:Op woensdag 9 november 2005 17:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Rellen??
Hmmz kom met oudjaars avond hier maar heen
Welke foto'squote:Op woensdag 9 november 2005 17:56 schreef Talena het volgende:
[..]
Rellen in Dokkum
Amsterdam is beter
En waar blijven die foto's nou?
Ojaquote:Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef Talena het volgende:
[..]
Foto's in je fotoboek
Oeh ik moet gaan!!
Tot vanaaf waarschijnlijk
Kusjes enzo
Eetsmakelijk Speedyquote:Op woensdag 9 november 2005 18:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ojazal ze zometeen wel even plaatsen als ik heb gegeten
doei doei tot vanavond
![]()
Dat kon beter.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 november 2005 18:16 schreef snopprinses het volgende:
jah geslaagd voor mn eerste rijtoets
maar ik moet wel rustiger rijden >_<
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:16 schreef snopprinses het volgende:
jah geslaagd voor mn eerste rijtoets
maar ik moet wel rustiger rijden >_<
ik rij te hard en wil alles te snel doenquote:Op woensdag 9 november 2005 18:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]gefeliciteert
![]()
Maar hoezo rustiger rijden?
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik rij te hard en wil alles te snel doen![]()
dat duurt nog wel ffquote:
Hoeveel lessen heb je al gehad dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat duurt nog wel ff
in december heb ik mn 2e toets, januari 3e
en dan zal ik in februari of maart hopelijk opkunnen voor examen
ff kaartje checkenquote:Op woensdag 9 november 2005 18:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je al gehad dan?
Daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:22 schreef cerror het volgende:
Ik dacht net na en toen raakte het me ineens.
Ik maak best wel toffe muziek.
Duhuh!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter?![]()
Welke muziek heb je t eig over?Je bliepmuziek
?
Ik heb ben nu bezig om wat dingen te luisteren en ik vind het wel mooiquote:Op woensdag 9 november 2005 18:22 schreef cerror het volgende:
Ik dacht net na en toen raakte het me ineens.
Ik maak best wel toffe muziek.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:25 schreef TehRockstar het volgende:
Imberr.
Ik denk dat ik lesbisch ben.
dankjequote:Op woensdag 9 november 2005 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aha oke dan prinsesik hoop dat je mag slagen, duim iig voor je
Hey imberr
Ywquote:
Stroopquote:Op woensdag 9 november 2005 18:28 schreef Eix het volgende:
Haaj.Ben er weer, pannekoeken waren lekker. Alleen mijn handen plakken nu.
![]()
Alles goedquote:
Hoiquote:
Wel echte stroop hè, niet die neppe pannekoeken zooi.quote:
goedddquote:
Mooiquote:Op woensdag 9 november 2005 18:34 schreef saaw het volgende:
[..]
goeddd
en vandaag is echt leukwoej
ga vanaf volgende week klimtrainingen geven dus loop vandaag de hele dag mee bij de bestaande training om al die kids te leren kennen enzo
vermaak me enorm en de jongen die die trainingen geeft is super aardig en we hebben het echt heel leuk
nu even rustig zitten en een grote bak bami eten
kinderen zijn toch wel vermoeiend
Weet niet alle stof die we moeten kennen voor t ak pwquote:Op woensdag 9 november 2005 18:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Saaaaaaaaww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
alles goed meid
Voor de helft wel imberr??hoezo?? met mij is alles oppie & toppie
Das klote meidquote:Op woensdag 9 november 2005 18:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
Weet niet alle stof die we moeten kennen voor t ak pw![]()
En er is niemand uit men klas online.
![]()
Doei doei Saawquote:
Moet anders ff iemand gaan bellen ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Das klote meidsucces
je komt er wel uit
Doe je dat toch evenquote:Op woensdag 9 november 2005 18:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Moet anders ff iemand gaan bellen ofzo.mja..
![]()
whaaaaahquote:Op woensdag 9 november 2005 18:53 schreef snopprinses het volgende:
BOE!
okquote:Op woensdag 9 november 2005 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen, ik open de volgende oke ?
Jaquote:
sorry, dat was niet mn bedoelingquote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vloog zowat een meter naar achteren![]()
Bijna altijdquote:Op woensdag 9 november 2005 18:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Vast wel.De laatste tijd heeft ie eig alleen maar normale TT's.
![]()
Je laat dat lolleromfg er wel uit he?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek de meeste tijd weldeze TT vind ik wel triple lolleromfg !
Ik moest hem 2 keer lezen om het te begrijpenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gekje weet wel he als je terug rijd van mijn school, zijn ze zoeen gare weg aant maken wtf hebje nou aan zoeen gare weg, en der ligt dus nog een beetje zand en steentjes ik denk : dit is mijn sjieke kans. Ik slip dus he gek met 45 maarja het geluid was niet zo hard :s
jaaa booohhhquote:Op woensdag 9 november 2005 19:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gekje weet wel he als je terug rijd van mijn school, zijn ze zoeen gare weg aant maken wtf hebje nou aan zoeen gare weg, en der ligt dus nog een beetje zand en steentjes ik denk : dit is mijn sjieke kans. Ik slip dus he gek met 45 maarja het geluid was niet zo hard :s
Uitglijden is hendig sjiek gek!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:13 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek binnenkort he. Maar het moet een beetje droger worden op de weg want met zoeen nat wegdek hoor je het niet goed + meer kans om uit te glijden like a n00b dus nog ff geduld mensen !
Maarja jullie weten mijn mooie sponsor actie nog he ? jeh gek als jullie dat hadden gedaan waren er al meer dan 2 filmpjes geweest
Ja, daarom zit ik hier nu meerquote:Op woensdag 9 november 2005 19:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Was ik maar weer![]()
![]()
GCSC is niet meer zoals het was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |