Ik heb die film niet gezien, maar naar mijn mening zijn paranormale krachten eigenlijk een vorm van instinkt, dat vroeger idereen had maar met de komst van de moderne tijd bij de meeste mensen verdwenen is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:57 schreef onemangang het volgende:
[..]
Laat ik even de boel omdraaien. Paranormale krachten bestaan niet. Een paranormale kracht is niets anders dan een woord voor iets wat onbewijsbaar is. Als het immers wel bewijsbaar is, dan is het niet meer paranormaal maar normaal. Als jij iets ziet wat anderen niet zien dan wil dat nog niet zeggen dat het er is. Uit onderzoek is gebleken dat er in alle gevallensprake van een (lichte) vorm van psychose of schizofrenie. Is niets mis mee, maar mensen die dit hebben kunnen nogal eens de fout maken dingen die er niet zijn als werkelijkheid te duiden. De film 'a beautiful mind' is een aardige introduktie voor dit vreemde fenomeen. Met andere woorden: laat je niets wijsmaken.
Precies, zo denk ik er nou ook over, ik kan boerenkool laten veranderen in zure haring maar dat doe ik nooit omdat je dan belachelijk word gemaakt *want dat kan toch helemaal niet*quote:Op zaterdag 10 december 2005 07:15 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind het zon rotwoord , paranormaal begaafd , alsof het 1 niet normaal is en 2 je speciaal bent ermee
beiden zijn niet waar.
ik kan ook dingen ja , ik kan electriciteit beinvloeden , heb telepathische invloed mits ik dat wens
en nog wat dingen , waarom mensen er niet mee naar buiten komen is omdat je dan belachelijk word gemaakt *want dat kan toch helemaal niet*
Wat hij doet is niet normaal ..dus paranormaalquote:Op woensdag 14 december 2005 11:36 schreef Ticker het volgende:
Als ik denk aan een paranormaal-test, denk ik gelijk aan Ghostbusters 1...
In het begin als Peter, een test doet met kaarten. Een man een een vrouw doen er aan mee, en zonder de kaart te zien, moeten de vrouw en de man zeggen wat erop staat.
Peter, de vrouwenverslinder, geeft telkens stroomstoten als er een fout antwoord word gegeven.
De man, die elke kaart goed voorspelt, krijgt dus de elektrische pulsen, en de mooie blonde dame die alles fout heeft, heeft het zogenaamd allemaal goed!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |