Ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 14 december 2005 15:34 schreef AversusZ het volgende:
Misschien moet ik maar niet alles naar waarheid invullen bij Ciao
Printer onderzoek voor 1 euro, eerste vraag:
Bent u student?
- Ja
Helaas valt u buiten de doelgroep, de enquete wordt afgesloten
![]()
Dan pakt Nipo het toch een stuk beter aan met die maandelijkse screeningquote:Op woensdag 14 december 2005 18:03 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfdeHad wel wat meer verwacht van mijn eerste enquete bij ciao
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk, hier hebben we wat aan! Wij hebben dus een eigen bedrijf, en ze gaan daar iets speciaals voor opzetten van TNS:
Binnenkort ontvangt **** van ons een e-mail waarin wij vragen om uw deelname
aan TNS NIPObase Business. Deelnemers aan TNS NIPObase Business kunnen
vragenlijsten ontvangen die gaan over onderwerpen die verband houden met
bedrijven, werknemers en werkgevers etc.
TNS NIPObase Business werkt in grote lijnen hetzelfde als CapiHome alleen
vult u de vragenlijsten straks on-line in via internet. U ontvangt hiervoor
zoals gebruikelijk een aantal NIPoints.
Deelnemen aan TNS NIPObase Business heeft geen gevolgen voor uw deelname aan
CapiHome. Wel zullen bedrijvenonderzoeken in de nabije toekomst uitsluitend
nog via TNS NIPObase Business worden gehouden.
Wij rekenen op uw deelname!
Van mij mag ie speurneus blijvenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:19 schreef AnnekeM het volgende:
Ik heb net een korte enquete van Nipo ingevuld over Peter R de Vries in de politiek![]()
Alles hangt af van de Nipo enquetes. Als 41% "JA" zegt gaat hij de politiek in![]()
Dus op naar de stembus![]()
Me tooquote:Op donderdag 15 december 2005 14:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Van mij mag ie speurneus blijvenen zo heb ik heb ook ingevuld
![]()
de keer dat ik meedeed had ze gewoon bonnen bij zich...quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:24 schreef Nuongirl het volgende:
Straks iemand van het Nipo die hier langs komt voor een interview over providers. Zal zo'n 20 minuten duren. Weet iemand hoe ze dat dan gaan doen met de punten die ik daarmee verdien ?
Ik heb me ook ingeschreven! Kreeg bijna gelijk ook die mail over rokers, ik wordt 21 december gebeld. Ben zeer benieuwd.....quote:Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef Dagguzz het volgende:
Vorige week zag ik een advertentie staan in de Metro/Spits van : QQFS consumentenpanel
Zij zochten nieuwe leden. Wel een beetje vage website, maar heb me toch aangemeld. Krijg ik vandaag een mailtje dat rokers, rokers die willen stoppen en mensen die gestopt zijn mee kunnen doen aan een telefonische enquete. Gaat helaas wel ong 45min duren...
MAARRR een beloning van: 20 euro![]()
(cadeaubon of overschrijving)
Daar gaan we dus echt wel aan meedoen![]()
Voor de mensen die QQFS niet kennen en meer willen weten: http://www.qqfs.com/
Ze is geweest en ik krijg het gewoon via het NIPO bijgeschreven zegt zij, dus ik wacht gewoon afquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:44 schreef missC het volgende:
[..]
de keer dat ik meedeed had ze gewoon bonnen bij zich...
Heb ik ook weleens gehad. En je kan het onderzoek niet opnieuw opstarten en je bent dus de punten kwijtquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:15 schreef missC het volgende:
Nipo "vragenlijst week 51"...mijn man wordt gevraagd hele lijsten aan te klikken op bekendheid, van overhemden tot geurtjes. Maar bij de 'likeuren" lijkt het programma zelf wel dronken : foutmelding en programma sluit zichzelf af...en dan heb je echt al heel wat rijtjes erop zitten![]()
Ik heb dat extra onderzoek over mobiele telefonie ook ingevuldquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:44 schreef washandje het volgende:
Net 14 puntjes voor NIPO, ging over mobiele telefonie
Doet bij jullie het online NIPOints overzicht het ook niet? :/
heb me aangemeldquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef Syrena het volgende:
Gaat wel lekker bij DoublePointsFf websitje aanklikken, ondertussen beetje Fok!ken en weer punten erbij
Het is net dat boekje wat je altijd thuis krijgt met die aanbiedingen erin, alleen krijg je er hier punten voorBen alleen benieuwd wanneer ik bezwijk voor iets....
Ik ken mezelf....
![]()
Oeh oeh oeh, 2 nachtjes weg en dan 25 punten krijgen....![]()
Ahhh 234 punten
QQFS doet het momenteel niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef Dagguzz het volgende:
Voor de mensen die QQFS niet kennen en meer willen weten: http://www.qqfs.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |