Hai Syrena,quote:Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef Syrena het volgende:
Whooooo ik hoef nog maar 50 punten bij inVoteslekker.
Ik ben echt enqueteverslaafdMensen willen mijn mening weten
Oh zou kunnen ja! Naar het adres in m'n profiel? En onder welke naam heb je het gestuurd?quote:Op maandag 12 december 2005 14:08 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Hai Syrena,
Ik heb je laatst een mailtje gestuurd. Heb je deze ontvangen?, ik heb namelijk nog geen reactie van je gehad. Misschien dat er iets mis gegaan is?
Ik heb 'm naar je gmail gestuurd. Je email adres die in je profiel staatquote:Op maandag 12 december 2005 14:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh zou kunnen ja! Naar het adres in m'n profiel? En onder welke naam heb je het gestuurd?
Ik kreeg vrijdag een FRS-bon binnenquote:Op zondag 11 december 2005 18:30 schreef Aventura het volgende:
Gister weer een Bol.combon binnen!
Doe nu anderhalf jaar mee en heb 2 Bol.com bonnen en 3 Blokkerbonnen gespaard, niet slecht!
Ja zeker! daarom wil ik ook zo graag mee doen! Ben jij misschien in de positie om mij aan te kunnen melden? Heb al meerdere mensen een mail gestuurd.. Maar ik krijg gewoon helemaal geen reactiequote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik kreeg vrijdag een FRS-bon binnenik doe een half jaar mee en heb 3 Bol.com bonnen en 2 FRS-bonnen
da's wel veel dan toch?
Ik wil je wel aanmelden (volgens mij had jij me een mail gestuurd? deze is per ongeluk verwijderd tijdens een iets te rigoreuze delete-actiequote:Op maandag 12 december 2005 22:43 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Ja zeker! daarom wil ik ook zo graag mee doen! Ben jij misschien in de positie om mij aan te kunnen melden? Heb al meerdere mensen een mail gestuurd.. Maar ik krijg gewoon helemaal geen reactie
Bij voorbaat dank![]()
NP, ik heb je een mail gestuurd, hopelijk kan je er wat mee!quote:Op maandag 12 december 2005 23:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik wil je wel aanmelden (volgens mij had jij me een mail gestuurd? deze is per ongeluk verwijderd tijdens een iets te rigoreuze delete-actie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |