abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32116125
Omdat ik binnenkort met een paar vrienden cabaret-gerelateerd-sinterklaas-doorgeefspel ga doen, heb ik hints nodig voor op de pakjes. Daarvoor zoek ik citaten uit recente cabaretprogramma's.

Pakjes:
1. Een nietmachine in de vorm van een konijntje (hint: 'het was geen kerstochtend' - Flappie)
2. Een pakje met vijf magneet-beesten ('Deze vijf kunnen niet dood' - Vijf dooie dieren-verhaal, Harrie Jekkers)
3. Een doosje met vijf houten stempels (???)
4. Een kapstokhaak met een konijn erop (??)
5. Een kapstokhaak met een kat erop (??)

Dus ik zoek nog een citaat over iets met stempels, katten en konijnen. Of misschien iets anders..

Ik hoef maar drie pakjes te hebben, maar heb wat uitwijkmogelijkheden zoals je ziet..
Mon 'en!
pi_32116602
Van Arie en Silvester, over katten, en enigszins vrij vertaald :

Katten hebben het kleinste kortetermijngeheugen van alle dieren. Er is onderzoek naar gedaan, en een kat onthoudt iets maar 8 seconden. Dus als je je kat een schop verkoopt, en hij komt even later terug om je kopjes te geven, dan is dat niet om het goed te maken, maar omdat ie het vergeten is.

Nou is het interessant om te zien wat er gebeurt als een kat van een hoog gebouw valt. Ze hebben ontdekt dat bij een val van de 4e verdieping of lager, de kat op z'n pootjes terechtkomt. Want dan duurt het korter dan 8 seconden, en is het een reflex. Maar als ie hoger valt, vaf (Wat hebben we gedaan?) de 25e, gaat dat zo:
Waaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh...
eh, wat was ik ook al weer aan het doen?
<Splat!!>

Daar heb je er alvast eentje..
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32116625
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:00 schreef Gripper het volgende:
Van Arie en Silvester, over katten, en enigszins vrij vertaald :

Katten hebben het kleinste kortetermijngeheugen van alle dieren. Er is onderzoek naar gedaan, en een kat onthoudt iets maar 8 seconden. Dus als je je kat een schop verkoopt, en hij komt even later terug om je kopjes te geven, dan is dat niet om het goed te maken, maar omdat ie het vergeten is.

Nou is het interessant om te zien wat er gebeurt als een kat van een hoog gebouw valt. Ze hebben ontdekt dat bij een val van de 4e verdieping of lager, de kat op z'n pootjes terechtkomt. Want dan duurt het korter dan 8 seconden, en is het een reflex. Maar als ie hoger valt, vaf (Wat hebben we gedaan?) de 25e, gaat dat zo:
Waaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh...
eh, wat was ik ook al weer aan het doen?
<Splat!!>

Daar heb je er alvast eentje..
Stom dat ik daar niet aan gedacht heb
Mon 'en!
pi_32125248
Konijn? Kijk eens naar Bert Visscher met zijn Kakakoekoekonijn van zijn vriendin... In de show Voor Ons Hoeft Het Niet Meer, als ik me niet vergis.
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')