Sonic owned die lompe loodgieterquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:23 schreef Tomasso het volgende:
Ruzbeh, het zal me werkelijk ene ruk schelen of dat godsganse Sega haar gehele catalogus op de Revolution pleurt. Virtual Console is alleen voor games die op Nintendo games zijn gekomen, en niet voor games die men 300 jaar terug speelde.
quote:This week's question: Do we know everything there is to know about Revolution? And on a related note, when will you reveal the final pieces of the puzzle?
George Harrison, senior vice president, marketing and corporate communications, Nintendo of America: No, we have not entirely pulled back the curtain on Revolution just yet. There are lots of exciting details about its capabilities and the unique gameplay you'll experience on it that we're keeping under wraps -- for now. We know you're very anxious to learn the full potential of the system, and soon we'll be able to share more with you!
Keeping some Revolution cards close to our chest is a strategic decision on Nintendo's part. Every Nintendo console launch in the past has been shrouded in some level of secrecy due to Nintendo's desire to innovate and provide new gaming features and technology. With Revolution, this could be the most innovative product Nintendo has ever created in the history of the company. So even though we've already shown you the basics on Revolution, you can be sure that there are still a few more surprises we're holding for a later date.
When? You'll slowly begin to know more as we enter 2006 and as the year unfolds, and especially at E3, you'll be immersed in Revolution news.
We'll be eager to hear what you have to say and think you'll be pleased with what's in store around the corner!
http://www.redherring.com/Article.aspx?a=14543&hed=Xbox+360+Heads+New+Console+Warquote:Nintendo, the distant third runner in the race, is expected to fall even further behind with its Revolution, likely the last new console on the market next year. Critics say the company has missed the target market of the older, hardcore gamer who plays the bloody first-person shooter games, dominant on the PS2 and the Xbox. Nintendo President Satoru Iwata debuted a TV-remote-inspired wireless controller at the Tokyo Game Conference in September, which could cause more confusion with developers instead of boost the company’s market share. “Nintendo’s Revolution will be its last console,” says UBS Investment Research analyst Michael Wallace. “It’s a two-horse race now.”
En de psp verkoopt veel beter dan de DSquote:Nintendo, the distant third runner in the race
En daar gaat het dus al fout.quote:Op zondag 20 november 2005 15:10 schreef Ruzbeh het volgende:.
Onvoorstelbaar. Echt een debiele voorspelling. Meestal vertrouw ik analisten enzo, maar die heeft er echt geen verstand van.
Is dat de maximale resolutie? Laat anders maar zittenquote:Op zondag 20 november 2005 16:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, maar is de scherm (640x480) misschien niet te klein dan?
Nee hoor het is 720 x 576.quote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef Steeven het volgende:
[..]
Is dat de maximale resolutie? Laat anders maar zitten, PC gaming rulez!
Uhhuh, daarom riep ik in het begin direct al dat RTS games op de Revo nooit goed zouden worden, toen werd ik direct geflamedquote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef Steeven het volgende:
[..]
Nee, maar tot nu toe wel de beste console ervoor.quote:Op zondag 20 november 2005 16:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Uhhuh, daarom riep ik in het begin direct al dat RTS games op de Revo nooit goed zouden worden, toen werd ik direct geflamed.
Zo gek is het toch helemaal niet wat ze hier zeggen.quote:Op zondag 20 november 2005 15:05 schreef mikando18 het volgende:
Analisten voorspellen weer eens de ondergang van Nintendo![]()
[..]
http://www.redherring.com/Article.aspx?a=14543&hed=Xbox+360+Heads+New+Console+War
Dat kan wel zo zijn maar dat weten de non gamers niet. Die weten alleen wat ze op tv zien en om hun heen zien en dat zijn shciet, race en schiet/race games.quote:Op zondag 20 november 2005 16:40 schreef Retuobak het volgende:
Voor een heleboel non-gamers is Nintendo dus echt wel de eerste keuze. Puur omdat de games vaak wel toegankelijker zijn dan op de PS2/Xbox.
Dat moeten dan echt uitzonderlingen op de regel zijn of iemand heeft ze om zitten pratenquote:Op zondag 20 november 2005 17:03 schreef Retuobak het volgende:
In mijn huis wonen een hoop non-gamers, en allemaal spelen ze bij anderen wel eens games als Mario Kart Double Dash. PS2 en Xbox vinden ze niks aan omdat dat 'saai knallen' is.
Volgens mij weet je best dat wat de massa wilt en Microsft en Sony weten dat ook anders zouden ze niet bieden wat ze te bieden hebben. Het is alleen voor sommige mensen erg moeilijk om het te accepteren.quote:Op zondag 20 november 2005 17:09 schreef Retuobak het volgende:
Of jij gaat enkel om met de exacte doelgroep van de PS2/Xbox
Ach ik ben gewoon een realist, Nintendo weet echt wel doelgroepen aan te boren die de Xbox en PS2 niet of nauwelijks aan weten te trekken. Het grootste deel van de game-kopers zal gaan voor de 'grote 2', maar Nintendo zie ik de komende tijd zeker nog niet vertrekken uit de home console markt.quote:Op zondag 20 november 2005 17:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Let maar zitten Retuobak.
He does not believe...
Meh, bij mij in de klas flippen er een paar helemaal om Mario Party 7quote:Op zondag 20 november 2005 17:06 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dat moeten dan echt uitzonderlingen op de regel zijn of iemand heeft ze om zitten praten![]()
Bij mij zijn het allemaal casual gamers die houden van 13 in een dozijn shooters en dan doen ze of ze verstand van games hebben.quote:Op zondag 20 november 2005 18:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Meh, bij mij in de klas flippen er een paar helemaal om Mario Party 7
Valt wel mee ja, jij hebt niet eens een..quote:
Zodra hij uit is.quote:Op zondag 20 november 2005 19:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Valt wel mee ja, jij hebt niet eens een..
Wanneer ga je die halen?
Er gaan heel wat schietspellen voor de Rev uitkomen, daar kun je toch wel van uitgaan. Dus dan kunnen die nongamers lekker een Rev kopen.quote:Op zondag 20 november 2005 16:45 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn maar dat weten de non gamers niet. Die weten alleen wat ze op tv zien en om hun heen zien en dat zijn shciet, race en schiet/race games.
Vraag maar eens om je heen aan iemand waarvan je weet dat ie geen spelconsole heeft welke spelcomputer het beste is. Nooit zul je Nintendo horen.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de FHM van december een grote gamespecial. Uiteraard veel aandacht voor de grote games van de Xbox en PS2 en een 360 artikel. Echter, geen woord over de PS3, maar wél over de Revolution
Dat ook, maar er staan ook leuke artikelen inquote:Op maandag 21 november 2005 12:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Kun je die lezen dan? Ik dacht dat er alleen schaarsgeklede vrouwen in stonden...
Ik bedoel, hoe weet je dat ze het niet gaan hebben over de Ps3 en wel de Revolutionquote:
ow sorryquote:Op maandag 21 november 2005 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het blad ligt al in de winkel...
quote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ook, maar er staan ook leuke artikelen in![]()
!!!quote:Tokyo, Japan (November 16, 2005) Sony Computer Entertainment Inc., Microsoft Corporation, and Nintendo Co., Ltd. all have expressed plans to release next-generation game consoles between the years 2005 and 2006.
In this regard, speculation about the availability of FINAL FANTASY® series and DRAGON QUEST® series games on these systems has been reported on various media. However, we have made no concrete decision on our strategic direction of this issue.
We will continue to disclose any important information regarding business operations immediately after we make any relevant decision.
Red alert 1 draait anders ook op 320xnogwat (of was het nou 640x480?, er was iig 1 rts game met zo'n lage reso en daar kon je alles nog best op zien).quote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef Steeven het volgende:
[..]
Command & Conquer 1quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:09 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Red alert 1 draait anders ook op 320xnogwat (of was het nou 640x480?, er was iig 1 rts game met zo'n lage reso en daar kon je alles nog best op zien).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |