Dit is de eerste kwartfinale, eerst goed lezen.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:37 schreef Repeat het volgende:
Rare kwartfinale hoorAls gelijk de Murcielago, de Enzo, en de Carrera GT in 1 kwartfinale zitten
Maar als ik dan toch moet kiezen () dan ga ik voor de Carrera GT, simpelweg omdat ik Ferrari geen mooi merk vindt, en de Murcielago toch net wat "gewoner" is dan de Porsche of de Ferrari...
Ja, dat weet ik, maar er vallen dan dus meteen al 2 potentiele winnaars af....quote:Op woensdag 9 november 2005 13:56 schreef jacco het volgende:
[..]
Dit is de eerste kwartfinale, eerst goed lezen.
Ja nu vallen er idd twee af.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar er vallen dan dus meteen al 2 potentiele winnaars af....
erm de carrera gt kan goed met de enzo concurreren hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 16:17 schreef Argento het volgende:
De Ferrari Enzo (ja, verrassend).
In dit rijtje is alleen de Veyron een serieuze concurrent voor de Enzo, maar ik vind niet dat we onszelf nog serieus kunnen nemen als de ultimate supercar van onder de vleugels van Volkswagen vandaan moet komen. Bovendien is de Veyron vooral op papier de ultieme supercar, maar iets zegt mij dat de Enzo op een gemiddeld circuit vrij eenvoudig gehakt maakt van de Veyron. Daarnaast heeft de Enzo met de MC12 en de komende FXX meer banden met het circuit, de ware kraamkamer van iedere supercar. So, Enzo it is!
Nou, dat vraag ik me af. Voorlopig is de Enzo de Carrera GT in ieder geval op papier de baas. Hoe dat op het circuit zal zijn kan ik vanuit hier niet met zekerheid zeggen, maar ik heb geen redenen om aan te nemen dat de Carrera GT juist daar de Enzo de loef zou afsteken. Ik vermoed toch eerder andersom. Al was het maar omdat Ferrari de Enzo, zij het onder Maserati-vlag, wel het circuit opschopt en daar successen boekt. Dat Porsche de CGT niet in de racerij inzet, zal toch ook wel betekenen dat Porsche de auto niet als zodanig bedoeld heeft. De CGT is meer supercar dan de SLR, maar niet zoveel als de Enzo.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
erm de carrera gt kan goed met de enzo concurreren hoor![]()
de veyron juist niet, die kan alleen maar rechtdoor....
Fiat is (één van de) eigenaren van Ferrari spa, maar Ferrari financiert zichzelf (grotendeels). Bovendien laat Fiat Ferrari voor wat betreft het bestieren van de tent grotendeels met rust. Kan ik van Volkswagen/Bugatti niet zeggen. De Veyron is notabene het geesteskind van Ferdinand Piech himself!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:06 schreef M5 het volgende:
Als de Bugatti van Volkswagen komt, komt de Ferrari Enzo van Fiat
Dus kies ik de Carrera GT.
acht tiende van een seconde op een baan van 79 seconden vindt jij verwaarloosbaar?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:13 schreef Repeat het volgende:
Ik weet het, het zegt niet veel en de stig kan toch niet rijden, maar het geeft wel een indicatie:
Ferrari Enzo 1.19.0
Porsche Carrera GT 1.19.8
verwaarloosbaar dus..
De Murcielago doet overigens 1.23.7, dus die is wel een stuk trager dan die 2...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |