Welkom, sleepy1958quote:Op woensdag 9 november 2005 13:11 schreef sleepy1958 het volgende:
Goeiemiddag. mijn allereerst post in welk forum dan ook. net als jullie blijkbaar zwaar
verslaafd aan BB.
Favoriete bewoner: Dido (gewoon in alles een moordwijf)
Goeie tweede: Roel (is gisteren nmm gewoon zwaar genaaid door BB, schande).
dat hoofdstuk hadden ze nog niet behandeldquote:Op woensdag 9 november 2005 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Lieske: Als je een fiets steelt laat het dan iemand anders doen, want anders kan je het rechterschap of de advocatuur wel op je buik schrijven.
Ooit gehoord van heling, Lieske??
Dat kan ook.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef scanman01 het volgende:
Nee. Gewoon in photoshop snijden, plakken en dan bijwerken.
Mooie user iconquote:Op woensdag 9 november 2005 13:09 schreef PCaulfield het volgende:
Ooooooooooh... Ik kon ze niet betalen dus MOEST ik ze wel weghalen.
Logisch.
Goeie binnenkomer.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:11 schreef sleepy1958 het volgende:
Goeiemiddag. mijn allereerst post in welk forum dan ook. net als jullie blijkbaar zwaar
verslaafd aan BB.
Favoriete bewoner: Dido (gewoon in alles een moordwijf)
Geregistreerd 2 oktober. Waarom niet eerder gepost nog?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:11 schreef sleepy1958 het volgende:
Goeiemiddag. mijn allereerst post in welk forum dan ook.
Ooit gehoord van ethiek Lieske?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Lieske: Als je een fiets steelt laat het dan iemand anders doen, want anders kan je het rechterschap of de advocatuur wel op je buik schrijven.
Ooit gehoord van heling, Lieske??
Zo kijkt ze ook.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:17 schreef Zw0rld het volgende:
Lieske is weer buitengesloten.
drempelvreesquote:Op woensdag 9 november 2005 13:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geregistreerd 2 oktober. Waarom niet eerder gepost nog?
Lieske zal wel advocaat van kwaaie zaken wordenquote:Op woensdag 9 november 2005 13:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ooit gehoord van ethiek Lieske?
Ook niet onbelangrijk hoor, voor het "rechterschap".
Ze loopt vandaag ook wel zéldzaam dom uit haar nek te wauwelen zeg.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:17 schreef Zw0rld het volgende:
Lieske is weer buitengesloten.
Eerst even inlezen, sfeer voelen, faq lezen. Zoals dat hoort, Arcee.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:17 schreef Arcee het volgende:
Geregistreerd 2 oktober. Waarom niet eerder gepost nog?
Ze luisteren gewoon niet goed naar ons Lieskequote:Op woensdag 9 november 2005 13:18 schreef sleepy1958 het volgende:
heb een zeer gezonde grondige aversie tegen GNAGNA. Verder komen de
zwetsverhalen van Lieske soms m'n oren weer uit. Rest is (nog) vrij neutraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |