eh, Lieske kwam niet verder dan dat het uit een boek kwam en vervolgens denkt ze dat "1984" over 'die dieren' gaatquote:Op woensdag 9 november 2005 12:58 schreef teamlead het volgende:
en de enige die dat wisten waren lieske en joost
en dan chantal eerst geen idee hebben en als dan blijkt dat ze geen idee heeft waar het over gaat roepen "ja, dat boek kennen we allemaal wel gekkie"
eind decemberquote:Op woensdag 9 november 2005 12:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe lang duurt dat gezeik nog, eigenlijk?
Ja, die is echt superlang bezig. Net liep ze half de badkamer uit...draaide om en ging opnieuw met haar haar aan de slag.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:58 schreef Muerte het volgende:
Eeuwig tot elkaar veroordeeld: Nathalie en haar spiegelbeeld.
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot019a4.jpg]afbeelding][/URL]
ach..dat kwam dichterbij dan het idee van chantal dat het gewoon een gezegde wasquote:Op woensdag 9 november 2005 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh, Lieske kwam niet verder dan dat het uit een boek kwam en vervolgens denkt ze dat "1984" over 'die dieren' gaat
Nou, dan klopt het toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Dido: En de visjes?
Roel: dat is van de pinkstergemeentedat is gewoon een symbool voor het christelijk geloof en geen aparte subgroep in de kerk.
En die is office managerquote:Op woensdag 9 november 2005 12:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
en de enige die dat wisten waren lieske en joost
en dan chantal eerst geen idee hebben en als dan blijkt dat ze geen idee heeft waar het over gaat roepen "ja, dat boek kennen we allemaal wel gekkie"
En het zal nog behoorlijk wat therapie kosten voor ze er ècht tevreden mee is. Meer complex dan persoonlijkheid.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:58 schreef Muerte het volgende:
Eeuwig tot elkaar veroordeeld: Nathalie en haar spiegelbeeld.
Ze deden alsof het alleen het symbool was van de pinkstergemeente en het feit dat je het heel vaak zag vond roel eng... Open minded Roel.quote:
Jouw icoontje lijkt op dat van Pinball.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er staat een spelfout in je onderschrift.
office manager is gewoon een dure naam voor secretaresse met wat extra takenquote:Op woensdag 9 november 2005 13:01 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
En die is office manager
Wat zou die nou de hele dag doen? Over medewerkers roddelen en rokuh.
Sjank kwal.![]()
![]()
DO2...wat doe jij dan hier...quote:
Gevolgd door: "Alsof jullie zoveel interessante dingen uitkramen"quote:Op woensdag 9 november 2005 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
DAMES EN HEREN
Lieske: " Ik zeg wel niets meer!"
Naar jou zwaaien, natuurlijk. Wat moet ik hier anders?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DO2...wat doe jij dan hier...Laat AR het maar niet zien.
Autostitch?quote:
Tsja, geen idee eigenlijk. Maar wees welkom! Het is hier verschrikkelijk gezellig en ik weet nu al niet meer waar ik in godsnaam terecht moet op fok na decemberquote:Op woensdag 9 november 2005 13:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Naar jou zwaaien, natuurlijk. Wat moet ik hier anders?!
Natte lie wil zo graag Dido zijn.quote:
Dat viel mij ook al vaker op inderdaad. Ze loopt een beetje als eh... Kelly...quote:Op woensdag 9 november 2005 13:05 schreef PabloEscobar het volgende:
Hoe Dido loopt....echt lelijk
Ach,quote:Op woensdag 9 november 2005 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, geen idee eigenlijk. Maar wees welkom! Het is hier verschrikkelijk gezellig en ik weet nu al niet meer waar ik in godsnaam terecht moet op fok na december
Ik zie overeenkomsten.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je hebt een levendige fantasie, Arcee.
Ja,
of juist niet, natuurlijk.
Hmz. Da's een lastige...
Het beter voor alle partijen als het omgekeerd is ...quote:
Ja, waar je die foto's mee aan elkaar last.quote:
jij streamt zonder geluid?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:08 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Het beter voor alle partijen als het omgekeerd is ...
kan natte lie iets beter verdragen dan dido
quote:
Ja ik moet af en toe nog werken tussendoorquote:
Joh de helft streamt hier zonder geluid.quote:
Nee, want die slappe theemuts moet iemand hebben om na te doen.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:08 schreef whitef0x het volgende:
Het beter voor alle partijen als het omgekeerd is ...
kan natte lie iets beter verdragen dan dido
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:10 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ja ik moet af en toe nog werken tussendoor![]()
Dan streamt meteen niemand meerquote:Op woensdag 9 november 2005 13:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, want die slappe theemuts moet iemand hebben om na te doen.
Dan zouden ze zich allebei gaan gedragen als Chantal.![]()
Welkomquote:Op woensdag 9 november 2005 13:11 schreef sleepy1958 het volgende:
Goeiemiddag. mijn allereerst post in welk forum dan ook. net als jullie blijkbaar zwaar
verslaafd aan BB.
Favoriete bewoner: Dido (gewoon in alles een moordwijf)
Goeie tweede: Roel (is gisteren nmm gewoon zwaar genaaid door BB, schande).
Nee. Gewoon in photoshop snijden, plakken en dan bijwerken.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, waar je die foto's mee aan elkaar last.
Geregistreerd 2 oktober. Waarom niet eerder gepost nog?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:11 schreef sleepy1958 het volgende:
Goeiemiddag. mijn allereerst post in welk forum dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |