abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2005 @ 12:55:12 #1
25523 Courage
The cowardly dog...
pi_32114693
Binnenkort wordt er begonnen met het verbouwen van mijn badkamer. Aangezien deze verplaatst wordt naar een huidige slaapkamer moet er nogal wat gebeuren..

Omdat ik niet zo heel erg lang geleden nieuwe vloerbedekking heb gekregen op mijn trap en overloop (lichte kleur) wil ik deze zo goed mogelijk beschermen om vieze plekken, etc te voorkomen wanneer de bouwlui de trap op en af gaan..

Weet iemand of hier ook iets voor te krijgen is?
I don't want the world to see me cause I don't think that they'd understand,
When everything's made to be broken, I just want you to know who I am...
pi_32115030
Stucloper is het handigste denk ik.Kan je in de bouwmarkt kopen, ik dacht rollen van 30 meter.
  woensdag 9 november 2005 @ 13:17:36 #3
64949 Gappie
the one and only
pi_32115385
quote:
Op woensdag 9 november 2005 13:06 schreef Marsepein het volgende:
Stucloper is het handigste denk ik.Kan je in de bouwmarkt kopen, ik dacht rollen van 30 meter.
ik wil niet uitglijden hoor die bende is best erg glad.. een aantal kleden of oude lakens (zonder gaten) moet ook voldoende zijn..
d(-_-)b
pi_32115428
ik zou de hele vloer met grind bedekken
pi_32115496
afdekken met karton heb ik vaak zat gezien
When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
pi_32115570
ik zou een extra laag vloerbedekking erover heen zetten, ziet er nog het mooist uit
pi_32115627
quote:
Op woensdag 9 november 2005 13:17 schreef Gappie het volgende:

[..]

ik wil niet uitglijden hoor die bende is best erg glad.. een aantal kleden of oude lakens (zonder gaten) moet ook voldoende zijn..
Het voordeel van stucloper is dat het min of meer waterdicht is en dus doen natte vuile werkschoenen geen kwaad. Dit in tegenstelling tot dekens en doeken. Dan heb je dus de vlekken in je tapijt. Plus dat dat sneel plooit en je dus eerder onderuit gaat.
  Moderator woensdag 9 november 2005 @ 17:23:01 #8
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_32121723
Stucloper.. idd om nat vuil ook tegen te houden

Beetje kromme manier van werken vind ik trouwens.. eerst de gang e.d. voorzien van een nieuwe vloerbedekking en dan op het idee komen om een badkamer te verplaatsen / aan te passen
  donderdag 10 november 2005 @ 23:03:04 #9
25523 Courage
The cowardly dog...
pi_32163627
Iedereen bedankt voor de tips! Ik zal binnenkort even naar de bouwmarkt gaan om stucloper te halen.. hoop dat mijn vloerbedekking een beetje netjes blijft..
quote:
Beetje kromme manier van werken vind ik trouwens.. eerst de gang e.d. voorzien van een nieuwe vloerbedekking en dan op het idee komen om een badkamer te verplaatsen / aan te passen
Heb wel gelijk in, maar soms kan het even niet anders...
Ik heb destijds gekozen om de badkamer later te doen omdat ik nu meer middelen tot mijn beschikking heb om er gelijk iets goeds van te maken.
I don't want the world to see me cause I don't think that they'd understand,
When everything's made to be broken, I just want you to know who I am...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')