TS beschermt OP = Goed.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:32 schreef Maikuuul het volgende:
Omfgwtf is dat voor zin gek. Laten we het bij bovenstaande nederlandse zin houden
hahaquote:Op woensdag 9 november 2005 16:46 schreef mrkanarie het volgende:
maar goed, de enige goede Fries is een vrieskist.
quote:
is brea geen roggebrood?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:44 schreef tudoros het volgende:
[..]
TS beschermt OP = Goed.
Vertaling van
Būter, Brea en griene tsiis, wa dat net sizze kin, is gjin oprjochte Frys.
Boter, Brie en groene kaas, wie dat niet zeggen kan, is geen oprechte Fries.
Geschiedenis: Grutte Pier [Grote Pier] liet de mensen die Fryslān [Friesland] binnenkwamen deze zin opzeggen om te checken of ze wel Fries waren. Hollanders kon de Friese douane van toen er direct uit vissen.
die limboquote:Op woensdag 9 november 2005 16:29 schreef tudoros het volgende:
Kijken hoe FOK!kers de volgende zin uit z'n mond kan krijgen...
Būter Brea en griene tsiis, wa dat net sizze kin is gjin oprjochte Frys.
IK: Fries
MAAT: Limburger
en die Brabander was lafjes... Hij durfde niet Godstenokke.. Die dozigere Zeeuw was al vertrokken.
ah zo klinkt het dusquote:Op woensdag 9 november 2005 16:28 schreef BrauN het volgende:
Komtie dan hč.
Alleen met dat meh jong wist ik geen raad, dus dat klinkt niet stoer.
Bliksem! Ik word nu al weken teveel omringt door Brabanders.. Hun interpretatie van Brea ga je dan ook overnemen :S Maar het is inderdaad Roggebrood!quote:
Valt me van je tegen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:43 schreef tudoros het volgende:
[..]
Bliksem! Ik word nu al weken teveel omringt door Brabanders.. Hun interpretatie van Brea ga je dan ook overnemen :S Maar het is inderdaad Roggebrood!
Die Meh jong hij wist niet hoe je het uitsprak, luister naar meester Maikuuul in het begin, dan leer je hetquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:10 schreef Stunner het volgende:
http://www.hierden.com/vendoag.wav
En nee, zo praat ik normaal niet![]()
quote:
Was niet zo leuk gek, maarja toch leuk dat je iets hebt ingesprokenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:17 schreef PallominnoXIII het volgende:
http://media.putfile.com/wtf2929
Soz, negerbui
Helaasch jaquote:Op woensdag 9 november 2005 19:39 schreef Stunner het volgende:
Zo, moet ik verder nog iets inspreken?
Wel lelijk dat Gelderlanders geen accent hebben
Je kunt zeggen : Stunner pwnt de krullen van de trap ?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:39 schreef Stunner het volgende:
Helaasch jaquote:Op woensdag 9 november 2005 19:39 schreef Stunner het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |