Dan moet je een capture programma hebben die de foto meteen captured op 580 breed. Dat heeft Trevanian wel denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu alleen nog die irritante waarschuwing, dus ik zoek iets beters om de plaatjes te verkleinen.
ga jij nog ff lekker op m'n kop rammen *zucht*quote:Op woensdag 9 november 2005 12:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ben je nog steeds ziek ofzo? Je denkt nog niet helemaal helder.
Ben nog steeds dolgelukkig dat de Tanja/Big-Baby show is afgelopen.
ik kijk de streams als ik op de pc kijk via gilles en screenhuntert heb ik ingesteld om bij de hotkey een gebied aan te geven wat ik wil capturen ...werkt perfectquote:Op woensdag 9 november 2005 12:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je een capture programma hebben die de foto meteen captured op 580 breed. Dat heeft Trevian (ik zoek zo de juiste spellingn nog even op) wel denk ik.
welnee... die had haar moederkoek waarschijnlijk nog onder het kussen gedumptquote:Op woensdag 9 november 2005 12:48 schreef PH52 het volgende:
In de reguliere uitzending van gistr had ik Tanja wel eens die slaapkamer binnen willen zien wandelen, geheid dat ze der wat van had gezegd, zo van "Nathlaie, ga met je smerige poten van Mennos z'n bed af".
Geheid.
Ik denk als je dit forum vol gooid met chantal caps dat je daar geen vrienden mee maakt.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor vieze oude mannen als jij en scanman die zich rukken op een dom blondje van 19.
Flikker toch met die kutcaps. Gooi maar in dat trieste tietentopic, daar zijn jullie gezellig met de wankers onder elkaar. Anders wil ik ook wel even 10 keer per pagina Chantal full frontal posten, kijken hoe snel dat afgelopen is.
Zoals ik al zei, 1 is wel genoeg voor de beeldvorming.
![]()
Laten we haar niet ophemelenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:48 schreef PH52 het volgende:
In de reguliere uitzending van gistr had ik Tanja wel eens die slaapkamer binnen willen zien wandelen, geheid dat ze der wat van had gezegd, zo van "Nathlaie, ga met je smerige poten van Mennos z'n bed af".
Geheid.
Ik ben er al uit, het kost me wel een extra stap, maar at is niet zo heel ergquote:Op woensdag 9 november 2005 12:47 schreef scanman01 het volgende:
Dan moet je een capture programma hebben die de foto meteen captured op 580 breed. Dat heeft Trevanian wel denk ik.
Ook erg dat Dido niet weet of de paus nou alleen bij de katholieken hoort of nietquote:Op woensdag 9 november 2005 12:50 schreef teamlead het volgende:
OH MY GOD
Dido: wat is het verschil tussen katholiek en protestant weet jij dat?
Roel: katholiek is volgens mij wat ouderwetser
ja hoor roel.. dat is precies het verschil dat Luther wilde
Toch leuk dat Roel zo goed op de hoogte is van de kerken die hij zo verachtquote:Op woensdag 9 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Dido: En de visjes?
Roel: dat is van de pinkstergemeentedat is gewoon een symbool voor het christelijk geloof en geen aparte subgroep in de kerk.
Dat weet ik ook wel, maar ze durfde tenminste nog eens iets hardop te zeggen.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laten we haar niet ophemelen
Ze roddelde vaak even hard mee met Chantal of Ingrid, en schroomde er niet voor om anderen te kwetsen.
Dat de bewoners een erg slechte algemene ontwikkeling hadden (naast een schrijnend gebrek aan levenservaring) dat wisten we alquote:Op woensdag 9 november 2005 12:51 schreef Falco het volgende:
Ook erg dat Dido niet weet of de paus nou alleen bij de katholieken hoort of niet.
Nou, als ik maar niet uit de populariteitspoll gestemd word. Dat lijkt me vreselijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:49 schreef regenworm het volgende:
Ik denk als je dit forum vol gooid met chantal caps dat je daar geen vrienden mee maakt.
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Dido: En de visjes?
Roel: dat is van de pinkstergemeentedat is gewoon een symbool voor het christelijk geloof en geen aparte subgroep in de kerk.
Dit ziet er wel uit als een hele enge droom. BRRRRquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:52 schreef Inca het volgende:
[..]
ik dacht altijd iets was van die mensen vissen graag
Ik denk dat het daar dus fout is gegaan. Hij had het stiekem moeten doen. Maar hij ging echt als een waanzinnige erop af. Als hij rustig had gewacht had hij het weer kunnen verstoppen en was het spel waarschijnlijk door gegaan met de volgende.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me ook nog steeds af wat de consequentie is van het feit dat Rob dus met het geld betrapt werd door Nathalie. Daar hebben we ook nog niets over gehoord.
Nu weten we gelijk waarom er nog geen man voor der is gevondenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:50 schreef teamlead het volgende:
Chantal: is de paus nu een van de katholieken?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:52 schreef Inca het volgende:
[..]
ik dacht altijd iets was van die mensen vissen graag
ja, maar dat is ook een hele prestatie als je de oven niet voorverwarmdquote:Op woensdag 9 november 2005 12:56 schreef Zw0rld het volgende:
JAAAAAA
Nou weten wel dat het stokbrood is gelukt. Muts
tot ze uitgedrupt zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 12:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe lang duurt dat gezeik nog, eigenlijk?
Halverwege december blijkbaar.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe lang duurt dat gezeik nog, eigenlijk?
die weet nog niet eens hoe die deo moet spuiten onder zijn okselsquote:Op woensdag 9 november 2005 12:56 schreef PCaulfield het volgende:
Joost is echt de enige die een beetje ontwikkeld is
en de enige die dat wisten waren lieske en joostquote:Op woensdag 9 november 2005 12:56 schreef Zw0rld het volgende:
Ze hebben het over 1984.
De basis voor dit programma.
'tis moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goedquote:
Klopt helemaal jaquote:Op woensdag 9 november 2005 12:56 schreef PCaulfield het volgende:
Joost is echt de enige die een beetje ontwikkeld is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |