Zover ik begreep is Roel het geld niet kwijt... hij had een goed gesprek gehad in de dbk vanmorgen. Een deel van het geld ligt zover ik weet nog in het washok en het andere deel in een kunstbeen van Rob.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:38 schreef Sassefras het volgende:
Zo ff de streamverslagen gelezen... Thanks streamers!!
Zoooo lekker zeg dat geld spectakel... Sneu voor Roel.!!. Zoals ik het uit de verslagen haal, heeft BB Chantal, Ingrid en Rob ingelicht over dat geld? Das toch ook een suffe actie?
maar wie heeft het nu? en waar ligt het?
is er vanmorgen nog wat bijzonders gebeurd?
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.htmlquote:Op woensdag 9 november 2005 11:41 schreef Bocaj het volgende:
Waar staat dat op de site? Kan het niet vinden! (dagboeken? foto/video?)
En anders blijft ze gewoon door lullen.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
Ze laten Lieske een keer uitpraten. Stop de persen!
Dit wijst op een vertrek van Rob.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:42 schreef schatje het volgende:
Poll op Talpa:
Dido 28%
Menno 23 %
Roel 13%
Rob 9%
Precies, grote kans dat Rob er toch in blijftquote:Op woensdag 9 november 2005 11:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit wijst op een vertrek van Rob.
Maar je weet het bij talpa nooit
Nee, bij BB is het altijd de twee naar laagste die weg gaat...quote:Op woensdag 9 november 2005 11:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon overheen gelezen....quote:Op woensdag 9 november 2005 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.html
oke... nou dat moeten we nog maar ff afwachten dan..quote:Op woensdag 9 november 2005 11:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zover ik begreep is Roel het geld niet kwijt... hij had een goed gesprek gehad in de dbk vanmorgen. Een deel van het geld ligt zover ik weet nog in het washok en het andere deel in een kunstbeen van Rob.
Het zegt echt niets, Nathalie stond ook heel laag, en won in de uitzending moeiteloos van Rob en Menno.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:46 schreef regenworm het volgende:
Daar zat ik op te wachten.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Lieske : "Aids is niet gratis"
(ik geef toe: verschrikkelijk uit het zinsverband gerukt, ze had het over de aidstest...en die is trouwens wèl gewoon gratis)
Dido staat veilig: die gaat er echt niet uit (bijna de helft van de stemmen)quote:Op woensdag 9 november 2005 11:47 schreef schatje het volgende:
Precies, grote kans dat Rob er toch in blijft![]()
![]()
.
De vorige uiteindelijke uitslag kwam aardig overeen. Nathalie ging toen de hele week al aan kop met 10 a 11%. Gevolgd door Menno met 9% en Rob met 8%.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zegt echt niets, Nathalie stond ook heel laag, en won in de uitzending moeiteloos van Rob en Menno.
Zijn haar is alweer goed aangegroeid. De streep is niet meer te zien, als je er niet op let.quote:
Maakt haar reputatie ook niet beter....quote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid heeft nog nooit met comdoom sex gehad.
Ik ken nog een ex-bewoonster nu. die het zonder condoom heeft gedaanquote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid heeft nog nooit met comdoom sex gehad.
Menno bleef gisteren anders ook aardig rustig en was volgens mij de enige die verzocht om mensen met een geheime missie de ruimte te geven.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk zelf dat Menno vertrekt.
Omdat Rob gisterenavond toch wel punten heeft gescoord met zijn rustig blijven en de boel sussen. Hij stelt zich de hele week al sociaal en meedoenerig op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |