Ja, hij zat zichzelf als zondebok te dollen. Goud.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Hoorde ik Menno nu zeggen "Al het slechte komt van Menno"![]()
![]()
Wat een nare opmerkingquote:Op woensdag 9 november 2005 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Wat zal je stinken als je het alleen onder je oksel spuit, bah![]()
Reklames zijn toch nep?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een nare opmerking
Je kan het ook vanuit onder je oksel naar boven spuiten hoor, ipv andersom.
En op de tv reclame doen ze het ook zo
Ik heb eigenlijk een schijthekel aan dat gegoedemorgen altijd, maar ik vind het wel lullig als niemand wat terugzegt.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
Dat was sarcasme en grappig bedoeld, vandaar dequote:Op woensdag 9 november 2005 11:32 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een nare opmerking
En nee: ik spuit geen deo op mijn heup
Deodorant is toch voor je oksels?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een nare opmerking
O, gelukkigquote:Op woensdag 9 november 2005 11:35 schreef Isabeau het volgende:
Dat was sarcasme en grappig bedoeld, vandaar deIk heb nog nooit gehoord van iemand die zijn/haar halve arm eronder spuit. Dat spul is toch bedoeld voor je oksels
![]()
Je ruikt vast heerlijkquote:
valt wel mee.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een walgeijke broek heeft Liekse aan!!
echt je moet dingen niet zo serieus nemen, je neemt dingen veels te persoonlijk opquote:Op woensdag 9 november 2005 11:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een nare opmerking
voor chantal ook tussen haar benen.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Deodorant is toch voor je oksels?
Waar staat dat op de site? Kan het niet vinden! (dagboeken? foto/video?)quote:
Precies wat BB al de hele tijd doorheeft (en wij ook). Ze kùnnen niet samenwerkenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:39 schreef Copycat het volgende:
Misschien heb ik door al de chaos van gisteren iets gemist... maar volgens mij is men toch amper gefundeerd bezig geweest met het weekopdrachtraadsel?
What's new...
Zover ik begreep is Roel het geld niet kwijt... hij had een goed gesprek gehad in de dbk vanmorgen. Een deel van het geld ligt zover ik weet nog in het washok en het andere deel in een kunstbeen van Rob.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:38 schreef Sassefras het volgende:
Zo ff de streamverslagen gelezen... Thanks streamers!!
Zoooo lekker zeg dat geld spectakel... Sneu voor Roel.!!. Zoals ik het uit de verslagen haal, heeft BB Chantal, Ingrid en Rob ingelicht over dat geld? Das toch ook een suffe actie?
maar wie heeft het nu? en waar ligt het?
is er vanmorgen nog wat bijzonders gebeurd?
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.htmlquote:Op woensdag 9 november 2005 11:41 schreef Bocaj het volgende:
Waar staat dat op de site? Kan het niet vinden! (dagboeken? foto/video?)
En anders blijft ze gewoon door lullen.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
Ze laten Lieske een keer uitpraten. Stop de persen!
Dit wijst op een vertrek van Rob.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:42 schreef schatje het volgende:
Poll op Talpa:
Dido 28%
Menno 23 %
Roel 13%
Rob 9%
Precies, grote kans dat Rob er toch in blijftquote:Op woensdag 9 november 2005 11:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit wijst op een vertrek van Rob.
Maar je weet het bij talpa nooit
Nee, bij BB is het altijd de twee naar laagste die weg gaat...quote:Op woensdag 9 november 2005 11:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon overheen gelezen....quote:Op woensdag 9 november 2005 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.html
oke... nou dat moeten we nog maar ff afwachten dan..quote:Op woensdag 9 november 2005 11:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zover ik begreep is Roel het geld niet kwijt... hij had een goed gesprek gehad in de dbk vanmorgen. Een deel van het geld ligt zover ik weet nog in het washok en het andere deel in een kunstbeen van Rob.
Het zegt echt niets, Nathalie stond ook heel laag, en won in de uitzending moeiteloos van Rob en Menno.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:46 schreef regenworm het volgende:
Daar zat ik op te wachten.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Lieske : "Aids is niet gratis"
(ik geef toe: verschrikkelijk uit het zinsverband gerukt, ze had het over de aidstest...en die is trouwens wèl gewoon gratis)
Dido staat veilig: die gaat er echt niet uit (bijna de helft van de stemmen)quote:Op woensdag 9 november 2005 11:47 schreef schatje het volgende:
Precies, grote kans dat Rob er toch in blijft![]()
![]()
.
De vorige uiteindelijke uitslag kwam aardig overeen. Nathalie ging toen de hele week al aan kop met 10 a 11%. Gevolgd door Menno met 9% en Rob met 8%.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zegt echt niets, Nathalie stond ook heel laag, en won in de uitzending moeiteloos van Rob en Menno.
Zijn haar is alweer goed aangegroeid. De streep is niet meer te zien, als je er niet op let.quote:
Maakt haar reputatie ook niet beter....quote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid heeft nog nooit met comdoom sex gehad.
Ik ken nog een ex-bewoonster nu. die het zonder condoom heeft gedaanquote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid heeft nog nooit met comdoom sex gehad.
Menno bleef gisteren anders ook aardig rustig en was volgens mij de enige die verzocht om mensen met een geheime missie de ruimte te geven.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk zelf dat Menno vertrekt.
Omdat Rob gisterenavond toch wel punten heeft gescoord met zijn rustig blijven en de boel sussen. Hij stelt zich de hele week al sociaal en meedoenerig op.
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ken nog een ex-bewoonster nu. die het zonder condoom heeft gedaan
Wat een gelul. Ik heb ook drie voornamen en als ik iets NIET ben, dan is het wel katholiek.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Joost: Als je drie namen hebt ben je katholiek
Dido: -sprakeloos- Nou goed, ik ben katholiek. Wisten jullie dat al? Goed jongens, ik ben katholiek. Praise the lord.
Natuurlijk is het gelulquote:Op woensdag 9 november 2005 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Wat een gelul. Ik heb ook drie voornamen en als ik iets NIET ben, dan is het wel katholiek.
Ik ben wel gedoopt, maar hervormd.
Wil er zeker geen gelijk - ongelijk spelletje van maken, maar volgens mij heeft Menno echt geen moment onder Nathalie gestaan http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230quote:Op woensdag 9 november 2005 11:50 schreef schatje het volgende:
De vorige uiteindelijke uitslag kwam aardig overeen. Nathalie ging toen de hele week al aan kop met 10 a 11%. Gevolgd door Menno met 9% en Rob met 8%.
ze heeft Maria in haar doopnamen en dat hebben veel katholieken dus daar zal Chantalquote:Op woensdag 9 november 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Joost: Als je drie namen hebt ben je katholiek
Dido: -sprakeloos- Nou goed, ik ben katholiek. Wisten jullie dat al? Goed jongens, ik ben katholiek. Praise the lord.
Dat dacht ik ook al, de combinatie van meerdere doopnamen èn de naam maria als laatste maakt het geheel wel heel erg katholiek-getint.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:59 schreef teckeltje het volgende:
ze heeft Maria in haar doopnamen en dat hebben veel katholieken dus daar zal Chantal
het wel op baseren.
Mijn zus en broer zijn gedoopt (protestants) en ik niet... Bij mijn geboorte wisten mijn ouders al dat ik EVIL was, dus dan hep dope geen zinquote:Op woensdag 9 november 2005 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Joost kan er nog steeds niet over uit dat één van Dido's zussen wèl is gedoopt en de twee andere zussen niet.
Haar ouders zijn op latere leeftijd tot inkeer gekomenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Joost: "Dopen is het begin van het leven en dat is heel belangrijk"
Joost kan er nog steeds niet over uit dat één van Dido's zussen wèl is gedoopt en de twee andere zussen niet.
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:04 schreef ChantalC het volgende:
Mijn zus en broer zijn gedoopt (protestants) en ik niet... Bij mijn geboorte wisten mijn ouders al dat ik EVIL was, dus dan hep dope geen zin![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:01 schreef stil het volgende:
Als Rob aan het eten is klinkt het in mijn oor net of hij door een moeras loopt. Bah
en dat is dus de reden waarom mijn ouders zowel mij als mijn zusje niet gedoopt hebben. Als we gelovig wilde worden konden we dat op latere leeftijd zelf wel beslissenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
(ben gereformeerd en heb het geloof in de ban gedaan toen ik in de pubertijd zat... Ouders moeten kinderen ook niet lastig vallen met het geloof...ze vragen er ook niet om... als je wil geloven neem dan een beslissing als je volwassen bent!)
In de week dat dat ze genomineerd stonden heeft Nathalie boven Menno gestaan.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wil er zeker geen gelijk - ongelijk spelletje van maken, maar volgens mij heeft Menno echt geen moment onder Nathalie gestaan http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Rob stond idd wel onderaan.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe poll sinds de nominaties bekend zijn geworden. En opnieuw zeer verrassend:
1 - Tanja (23%)
2 - Joost (22%)
3 - Nathalie (10%)
4 - Lieske (9%)
4 - Roel (9%)
5 - Menno (8%)
6 - Dido (7%)
6 - Rob (7%)
7 - Chantal (3%)
8 - Ingrid (2%)
Dan is dope juist een aanrader.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:04 schreef ChantalC het volgende:
Mijn zus en broer zijn gedoopt (protestants) en ik niet... Bij mijn geboorte wisten mijn ouders al dat ik EVIL was, dus dan hep dope geen zin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |