Als je een intentieverklaring kan krijgen is er ook niets aan de hand.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:38 schreef 020-NRD het volgende:
alleen een vast contract? Ik heb een vast contract maar wel gewoon onder de noemer "hulpkracht", wil ik zelf omdat ik niet elke week het aantal uur kan draaien wat je voor parttime moet maken
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:43 schreef -Angel- het volgende:
Als je al niet kunt huren, dan zul je zeker niet kunnen kopen. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
Stufi wordt niet gezien als vast inkomen, je hebt echt een inkomen (uit werk) nodig om een hypotheek te willen dragen.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:43 schreef freecell het volgende:
Geen vast contract...
Maar wel genoeg stufi om maandelijkse lasten makkelijk mee te kunnen betalen.
Ik kan nu mijn huur namelijk ook makkelijk betalen en heb uitgerekend dat ik met mijn huur ook makkelijk de maandelijkse lasten van een hypotheek kan betalen.
EN stel nu dat je voorstelt dat JIJ de hypotheek neemt, met bijvoorbeeld je ouders als borg? (dus niet je ouders kopen, maar jij, en zij zijn dan borg)
@boukeF: ik woon in het noorden, daar zijn kleine huisjes best heel goedkoop, daarbij heb ik twee goedwerkende handjes, dus het mag een opknappertje zijn
Lees dit en ga op zoek naar een huis dat je kunt huren, in plaats van je tijd te verdoen met het maken van berekeningen.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:45 schreef Rekkie het volgende:
Stufi wordt niet gezien als vast inkomen, je hebt echt een inkomen (uit werk) nodig om een hypotheek te willen dragen.
en onderhoudskosten en alle bijkomende kosten van een eigen woning naast de hypotheek en alle verzekeringen, en allerlei andere kleine dingen als waterschap en electra enzovoortsquote:Op woensdag 9 november 2005 11:44 schreef freecell het volgende:
[..]de huurprijzen liggen ier momenteel veel hoger dan de maandelijkse lasten van een hypotheek (bij een huisje met dezelfde grootte)
Ik denk niet dat je daar veel verder mee komt aangezien je als hulpkracht geen werk aangeboden hoeft te krijgen en/of te accepteren toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je een intentieverklaring kan krijgen is er ook niets aan de hand.
Je hebt gelijk, ik dacht dat het om werk ging zonder vast contractquote:Op woensdag 9 november 2005 11:54 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar veel verder mee komt aangezien je als hulpkracht geen werk aangeboden hoeft te krijgen en/of te accepteren toch?
Volgens mij is de enige mogelijkheid om een hypotheek rond te krijgen (mits geen vast inkomen voor het benodigde bedrag) om je ouders garant te laten staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |