abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32136253
quote:
Op donderdag 10 november 2005 00:48 schreef POLL het volgende:
Als de immigranten in Marokko waren gebleven dan hadden zij en hun kinderen niet kunnen proeven van de Westerse economische welvaart en tegelijkertijd hadden ze niet in conflict geweest met de culturele verschillen. Ze hadden dus vrome moslims kunnen blijven zonder de materialistische neigingen die ze nu hebben. Door een andere omgeving in hun "moederland" (enerzijds gelijke kansen, anderzijds een in hun ogen 'gelijkwaardige' cultuur) zouden ze waarschijnlijk minder op het verkeerde pad zijn gekomen.
bovendien zouden ze eerder op een fles moeten gaan zitten als straf, dus zouden ze ook minder crimineel zijn geweest.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32136505
quote:
Op donderdag 10 november 2005 00:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

bovendien zouden ze eerder op een fles moeten gaan zitten als straf, dus zouden ze ook minder crimineel zijn geweest.
Exact.

Ik stel ook voor om Marokkanen met een dubbel paspoort hun gevangenisstraf uit te laten zitten in Marokko.

Ik noem hier Marokkanen omdat ik denk dat daar het grootste verschil zit. Chinezen, Duitsers of andere aziatisch / europese moederlanden zullen naar mijn verwachting kleinere verschillen tonen.
The Black Knight always triumphs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')