Dat hebben ze omdat ze dat moeten. Hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:06 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon nog een Marokkaans paspoort hoor.
En daarom gaat het niet om het bloed wat door de rood/groene aderen stroomt. Hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat hebben ze omdat ze dat moeten. Hoor.
De Marokkaanse ambassade accepteert niet anders. Hoor.
Ik heb hier thuis een stapeltje Marokkaanse paspoorten liggen, vier stuks, allemaal van Nederlanders die bij elkaar opgeteld nog geen vijf keer in Marokko zijn geweest, en dat dan voor begrafenissen.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:24 schreef Ludwig het volgende:
[..]
En daarom gaat het niet om het bloed wat door de rood/groene aderen stroomt. Hoor.
Je kan ze ook verplichten te kiezen. Hoor.
Het is relevant omdat pipo's hier denken dat anti-allochtoon gelijk staat aan rechts. Ik ben zelf vrij rechts gezind maar niet omdat ik allochtoontje pesten leuk vindt.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook de nederlandse nationaliteit. je zegt het prima. lekker afpakken die nationaliteit bij geregelde onrust en terroristische denkwijzes. zelfs de allochtoon zal hier voor stemmen.
ik snap niet waarom je hier amerika bij haalt. over de regelingen in zimbabwe heb ik nauwelijks iets gehoord. omdat het blanken waren? als we dan toch lekker dingen erbij gaan halen die absoluuut niet relevant zijn.
Ze kunnen het paspoort verbranden maar de Marokkaanse nationaliteit staat nog steeds in de boeken in Marokko. Meer dan gezeik als je Marokko bezoekt omdat je geen Marokkaans paspoort hebt kan je niet verwachten. Al kom je in meer problemen als je geboren bent in Marokko en met je Nederlandse paspoort aankomt. De Nederlandse ambassade laat je ook in de steek en men kan je als "landgenoot" behandelen.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:24 schreef Ludwig het volgende:
[..]
En daarom gaat het niet om het bloed wat door de rood/groene aderen stroomt. Hoor.
Je kan ze ook verplichten te kiezen. Hoor.
My quote of the day! Bravoquote:Op woensdag 9 november 2005 11:25 schreef sampoo het volgende:
4) Ik ben geen linkse aasgier, rechts betekent niet dat je op een allochtoon of een kleurtje moet poepen.
Ik heb zelf een welgestelde donkere neef in de V.S. met drie kinderen. De kinderen mogen van hem het woord nikker niet gebruiken en worden bestraft. Het woord nikker wordt vaak gebruikt door de zwarte gangsta's onderling. Maar een groot deel van de zwarten waarderen het niet als ook hun eigen soort dat zegt.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook een belangrijke factor in de beleving van klaaggedrag van met name allochtonen. Het steekt wanneer "buitenstaanders" kritiek hebben op iets waar je trots op bent, of waar je je mee identificeert. Zo kan iedereen in Nederland kritiek hebben op de Nederlandse politiek, en onze minister-president, maar wanneer buitenlandse politici (uit België bijvoorbeeld) dezelfde kritiek uiten staan we hier met z'n allen op onze achterste benen en vragen we waar ze het lef vandaan halen.
Dit is natuurlijk niet voorbehouden aan autochtonen in Nederland. Het is net zoiets als nergers die elkaar onderling gerust nigger kunnen noemen in Amerika, maar het niet weten te waarderen wanneer een blanke dit doet.
Zomaar een voorbeeld voor de beeldvorming. Ik had ook moslims en kritiek van niet-moslims op de islam als voorbeeld kunnen nemen. Natuurlijk gaat het niet voor iedereen op, ik gebruik een generalisatie om een punt te illustreren.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:12 schreef Stratos het volgende:
[..]
Ik heb zelf een welgestelde donkere neef in de V.S. met drie kinderen. De kinderen mogen van hem het woord nikker niet gebruiken en worden bestraft. Het woord nikker wordt vaak gebruikt door de zwarte gangsta's onderling. Maar een groot deel van de zwarten waarderen het niet als ook hun eigen soort dat zegt.
Maar toch zit hier wel een stukje politieke correctheid en ook angst in. Angst om mensen tegen je in het harnas te jagen.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook een belangrijke factor in de beleving van klaaggedrag van met name allochtonen. Het steekt wanneer "buitenstaanders" kritiek hebben op iets waar je trots op bent, of waar je je mee identificeert. Zo kan iedereen in Nederland kritiek hebben op de Nederlandse politiek, en onze minister-president, maar wanneer buitenlandse politici (uit België bijvoorbeeld) dezelfde kritiek uiten staan we hier met z'n allen op onze achterste benen en vragen we waar ze het lef vandaan halen.
Dit is natuurlijk niet voorbehouden aan autochtonen in Nederland. Het is net zoiets als nergers die elkaar onderling gerust nigger kunnen noemen in Amerika, maar het niet weten te waarderen wanneer een blanke dit doet.
bovendien zouden ze eerder op een fles moeten gaan zitten als straf, dus zouden ze ook minder crimineel zijn geweest.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:48 schreef POLL het volgende:
Als de immigranten in Marokko waren gebleven dan hadden zij en hun kinderen niet kunnen proeven van de Westerse economische welvaart en tegelijkertijd hadden ze niet in conflict geweest met de culturele verschillen. Ze hadden dus vrome moslims kunnen blijven zonder de materialistische neigingen die ze nu hebben. Door een andere omgeving in hun "moederland" (enerzijds gelijke kansen, anderzijds een in hun ogen 'gelijkwaardige' cultuur) zouden ze waarschijnlijk minder op het verkeerde pad zijn gekomen.
Exact.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bovendien zouden ze eerder op een fles moeten gaan zitten als straf, dus zouden ze ook minder crimineel zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |