De auto komt uit 2001, stalen velgen hoef je bijna nooit te vervangen. En al helemaal geen 4 stuks!quote:Op woensdag 9 november 2005 09:28 schreef assepoes het volgende:
Hebben ze jou niet eerst gebeld, voordat ze deze dingen gingen vervangen. Volgens mij kun je nl met een garage afsprken als er dure dingen gedaan moeten worden dat ze eerst contact met je opnemen of dat goed is.
Heb je de oude velgen gezien? Waren die inderdaad aan vervanging toe? Heb je de rekening goed bekeken. Arbeidskosten zijn nl erg duur.
4 velgen in totaal 89,25 (niet per stuk)quote:Op woensdag 9 november 2005 09:25 schreef pooier het volgende:
4 * 89.25 = 357 (stalen velgen)
Dus 104 euro aan de grote beurt, en dat kan wel kloppen.
Dus ik vraag me af wat je met nieuwe stalen velgen moet?
Dus elke factuur die jij krijgt, ben je het mee eens?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:22 schreef Burbo het volgende:
Er zit toch een factuur bij?
pfff.... wij hadden 1300 euro voor een apk/grote beurt en achterremschoenen/klauwen en nog wat meuk.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:53 schreef GenesiZ het volgende:
Op de bon die je erbij hebt gekregen staat alles vermeld. Ik was 2 weken geleden 512 eur kwijt aan een apk, grote beurt, achterremschoenen vervangen en een waterslang vervangen.
Daarvan van ongeveer 160 eur materiaal, 260 eur arbeidsloon en de rest btw![]()
Volgens mij ís dat juist de bedrijfsfilosofie van Kwikfitquote:Op woensdag 9 november 2005 09:55 schreef thefunny het volgende:
Waar heb je die 4 nieuwe velgen gekregen en waarom? Kwikfit heeft er nogal een handje van om dingen te vervangen terwijl het helemaal niet nodig is.
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op woensdag 9 november 2005 09:58 schreef jack4ya het volgende:
[..]
pfff.... wij hadden 1300 euro voor een apk/grote beurt en achterremschoenen/klauwen en nog wat meuk.
Kom dus niet aan met een miezerige 500 euro...![]()
Dus jij gaat er vanuit dat ik alleen maar in Nederland rijd met mijn auto?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:51 schreef assepoes het volgende:
Heb je in Nederland echt winterbanden nodig?
en een week later rijd ik schade (vanwege rare hellingshoek in parkeergarage) aan de onderkant van de andere auto... 700 euro schade.quote:
au....quote:Op woensdag 9 november 2005 10:07 schreef jack4ya het volgende:
[..]
en een week later rijd ik schade (vanwege rare hellingshoek in parkeergarage) aan de onderkant van de andere auto... 700 euro schade.
toen was het écht niet grappig meer![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:54 schreef wonko het volgende:
Is die factuur niet gespecificeerd??
Ja de factuur is gespecificeerd.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:54 schreef wonko het volgende:
Is die factuur niet gespecificeerd??
Vertel dan eens precies wat daar op staat en wat dat kost.quote:
Ik heb de factuur niet bij de hand..... ik zit namelijk op mijn werk!quote:Op woensdag 9 november 2005 10:21 schreef wonko het volgende:
[..]
Vertel dan eens precies wat daar op staat en wat dat kost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |