bedankt voor je opmerking, daar zat ik tijdens het maken van de enquete online ook al aan te denken.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:06 schreef detulp050 het volgende:
Het is niet zo slim om de naam Beckers in de titel al te laten weten; nu krijg je bij 'welke merken kent u' een vertekend beeld.
voor een project van school, moeten we een nieuw product voor Beckers verzinnenquote:Op woensdag 9 november 2005 09:09 schreef Faceoff het volgende:
Done. Al kan ik me even geen beeld vormen wat je er precies mee wil gaan doen..
K ben nieuwgierig.... tell me!
En dat product gaan ze ook gebruiken?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:11 schreef Nkjez het volgende:
[..]
voor een project van school, moeten we een nieuw product voor Beckers verzinnen
dus met behulp van kwalitatief (diepte interview) en kwantitatief (de enquete) doen wij deels het onderzoek
nee, het is alleen een project voor schoolquote:Op woensdag 9 november 2005 09:21 schreef Burbo het volgende:
[..]
En dat product gaan ze ook gebruiken?
Iddquote:Op woensdag 9 november 2005 10:03 schreef Lienekien het volgende:
Als je bij een van de laatste vragen aanvinkt 'anders, namelijk...' kun je verder niks invullen.
Klopt. dat dacht ik ook al...quote:Op woensdag 9 november 2005 09:06 schreef detulp050 het volgende:
Het is niet zo slim om de naam Beckers in de titel al te laten weten; nu krijg je bij 'welke merken kent u' een vertekend beeld.
klopt, ik had wat uitgebreider in mijn toelichting kunnen doen, maar ik had een beetje haastquote:Op woensdag 9 november 2005 12:45 schreef Serendips het volgende:
[..]
Klopt. dat dacht ik ook al...
Plus: je zou wat meer informatie in je openingstopic mogen zetten. Ik neem aan dat je dit onderzoek in het kader van je studie doet. Als ik jou was zou ik even vertellen wat je dan studeert. Verder heb je het over een groep, zonder toe te lichten wat voor een groep dat dan is. Als laatste een korte introductie op je onderzoek plaatsen. Dat staat allemaal wat netter en ik denk dat mensen dan ook ietsje eerder bereid zijn om je een plezier te doen door mee te werken.
bedankt voor je tip, maar hier doen wij niks meer aanquote:Op woensdag 9 november 2005 14:26 schreef Troel het volgende:
Even een toelichting bij een bepaalde vraag.
Ik kies specifiek voor een bepaalde bereidingswijze. Niet in verband met makkelijk ofzo, maar simpelweg omdat ik geen friteuse wil/heb.
Die optie mis ik eigenlijjk.
snap ik, maar misschien kan je het in je rapport of wat noemen.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:39 schreef Nkjez het volgende:
[..]
bedankt voor je tip, maar hier doen wij niks meer aan
Ik heb meer respodenten nodig dus graag 5 min even wat invullen
in rapport komen zeker nog verbeteringen die hadden kunnen plaats vindenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:46 schreef Troel het volgende:
[..]
snap ik, maar misschien kan je het in je rapport of wat noemen.
Want ik wil echt veel meer ovensnacks
Inderdaad, dit staat ook in de regeltjes omtrent enquetes, bovenin SES.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:45 schreef Serendips het volgende:
[..]
Klopt. dat dacht ik ook al...
Plus: je zou wat meer informatie in je openingstopic mogen zetten. Ik neem aan dat je dit onderzoek in het kader van je studie doet. Als ik jou was zou ik even vertellen wat je dan studeert. Verder heb je het over een groep, zonder toe te lichten wat voor een groep dat dan is. Als laatste een korte introductie op je onderzoek plaatsen. Dat staat allemaal wat netter en ik denk dat mensen dan ook ietsje eerder bereid zijn om je een plezier te doen door mee te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |