Nee maar ik wil het wel graag weten!quote:Op woensdag 9 november 2005 06:25 schreef Triangeljosti het volgende:
Jezus je weet toch wel wat VCA is?
Ow, fluitje van een cent. Dat lukt welquote:Op woensdag 9 november 2005 06:45 schreef Devil-1 het volgende:
Wat denk je van veiligheid diploma zoals giftige stoffen gevaarlijke situaties beetje over brand enz enz enz
quote:Op woensdag 9 november 2005 06:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nee maar ik wil het wel graag weten!
quote:Op woensdag 9 november 2005 07:17 schreef Burbo het volgende:
VCA?
UTFSquote:
Aha!quote:
Inderdaad als je de letters VCA ziet staan, dan weet toch iedereen meteen dat het daarover gaat... duhhquote:Op woensdag 9 november 2005 06:45 schreef Devil-1 het volgende:
Wat denk je van veiligheid diploma zoals giftige stoffen gevaarlijke situaties beetje over brand enz enz enz
Ja, ja! Sorry! Ik voel me ook zo verschrikkelijk dom dat ik het niet zelf had bedacht...quote:Op woensdag 9 november 2005 13:04 schreef Singa het volgende:
[..]
Inderdaad als je de letters VCA ziet staan, dan weet toch iedereen meteen dat het daarover gaat... duhh
Nou vooruit dan maar weer... Toch doet het mij verschrikkelijk veel pijn aan het hart dat zo weinig mensen afweten van zo iets gewichtigs als het VCA.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:06 schreef KieWie het volgende:
Ja, ja! Sorry! Ik voel me ook zo verschrikkelijk dom dat ik het niet zelf had bedacht...![]()
Ja maarrre.., VCA schijnt heel belangrijk te zijn hoor, om er gewichtig over te doen! Devil-1is niet voor niks zo gestressed voor z'n examen!quote:Op woensdag 9 november 2005 15:26 schreef Singa het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar weer... Toch doet het mij verschrikkelijk veel pijn aan het hart dat zo weinig mensen afweten van zo iets gewichtigs als het VCA.![]()
Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:21 schreef Devil-1 het volgende:
Nou mensen heb hem vanmiddag en waarom ik er zo bang voor ben en waarom ik er 2x voor gezeky ben ik als volgt kijk ik heb 1e vroeger op een bijzonder onderwijs gezeten waarom om 2 dingen 1e ik was doof naja dat doet er niet toe en 2e ik was moeilijk leers en dat moeilijk leers heb ik nu nog steeds ik heb het voor al moeilijk met theorie en kwa nederlands lezen begrijpen en praten vind ik nog moeilijk ok ik ben wel nederlander ben een puur echt brabander maja heb er ook niet om gevraagt natuurlijk maar het moeilijkste is theorie voor mij ook al is het een mer keuse vraag maar praktijk ken ik als de beste.
Oh wacht dat diploma heb ik zelf ook!quote:Op woensdag 9 november 2005 06:45 schreef Devil-1 het volgende:
Idd, ook gefeli!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:24 schreef Overlast het volgende:
Dat verklaart een hoop.
Maar gefeliciteerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |