abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32108327
Ik heb toch wel een beetje medelijden met Roel, als hij echt zijn mond voorbij heeft gepraat is het wel terecht. Maar dit is tot nu toe niet echt duidelijk geworden voorzover ik heb gelezen.
  woensdag 9 november 2005 @ 08:39:22 #102
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32108364
Misschien moeten we Hummie maar bestoken met boze e-mails dat ze Roels geld terug moet geven...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32108386
goedemorgen... * brakke stem

ik vind het idee dat het geld stilletjes rond moet gaan op deze koude morgen opeens wel een heel wild idee

ik vind het al knap dat ze bedacht hebben dat je een aantal steekwoorden exact aan elkaar moet doorzeggen.

om daar van te maken "geld doorgeven" vind ik een beetje vergezocht

Ten tweede, wat Ingrid, Chantal en Rob ook moesten doen, het lijkt me falikant mislukt, aangezien ze ieder de helft van het geld hebben, en het geheel er zeker niet "geheim" aan toe ging.
pi_32108458
hebben = hadden
  woensdag 9 november 2005 @ 08:47:55 #105
242 Pinball
Electric Monk
pi_32108500

Haan graag
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 9 november 2005 @ 08:48:37 #106
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32108517
goedensmorgens
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_32108519
Voor de mensen die zich afvragen wat er nu allemaal gebeurd is: op de talpa-site staan onder het kopje foto&video wat beelden (incl. Roel die over de rooie is, alleen niet het ergste, er is duidelijk in geknipt)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 november 2005 @ 08:49:07 #108
242 Pinball
Electric Monk
pi_32108526
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:45 schreef avonne het volgende:
hebben = hadden
Mijn moeder zei altijd:

hebben = hebben, maar houden is de kunst.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32108539
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:49 schreef Pinball het volgende:

[..]

Mijn moeder zei altijd:

hebben = hebben, maar houden is de kunst.
Ja dat heeft Roel nu wel gemerkt
  woensdag 9 november 2005 @ 08:50:18 #110
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32108542
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:33 schreef cuall het volgende:

[..]

Nog maar eens de teksten van de kaartjes.

1 Kunnen jullie lezen
2 Iemand op z'n woord geloven
3 Eerlijk duurt het langs
4 Haastige spoed is zelden goed?
5 Het laatste woord is hier nog niet over gesproken
6 Lezen is denken en wie denkt bestaat
7 Een goed verstaander heeft aan een half woord niet genoeg
8 Een man een man een woord een woord
9 Een ezelsbruggetje is een geheugensteuntje
goedemorgen!!
Is er ook bekend wie welk kaartje heeft?? ik meen begrepen te hebben dat ieder persoonlijk een kaartje had?? ik kan er voorlopig nog geen chocola van maken

en gaat alleen haastige spoed is zelden goed over de filmavond?? want daar zat ik dan te denken aan Speed.... (als film zeg maar?? )

ik snap niet dat ze zo lekker kunnen liggen maffen! het moet toch om 11 uur gezegd worden in de dagboekkamer?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_32108548
Anders gezegd: Het verschil tussen een euro hebben en een euro niet hebben is 2 euro (Ook een 'moeders wijsheid' )
pi_32108549
Ik heb het idee dat iedereen naar de dagboek kamer werd geroepen en iets over het geld kregen te horen,waar het op het moment ligt. op Roel na
Maar bij Rob ging het al verkeerd.Ingrid en Chantal hadden hem door.
Wel grappig dat Rob,Ingrid en Chantal om het geld vochten.
Rob zal wel proberen om er voor hemzelf een positieve draai aan te geven.

Natalie is helemaal niet naar de dagboekkamer geweest, maar betrapte Rob met het geld.
Ik ben benieuwd hoelang ze dat stil kan houden.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_32108564
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemorgen!!
Is er ook bekend wie welk kaartje heeft?? ik meen begrepen te hebben dat ieder persoonlijk een kaartje had?? ik kan er voorlopig nog geen chocola van maken
Ja, ik dacht ook dat de kaartjes ook nog persoonsgebonden waren of zoiets

Ook goeiemorgen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32108571
Ligt het geld nu nog in de droger?
pi_32108583
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:36 schreef cuall het volgende:
Ik heb toch wel een beetje medelijden met Roel, als hij echt zijn mond voorbij heeft gepraat is het wel terecht. Maar dit is tot nu toe niet echt duidelijk geworden voorzover ik heb gelezen.
Als ze dat ál voorbijpraten noemen, ik kan het me niet voorstellen.

Lieske heeft echt gezegd tegen Rikkert, dat ze een dilemma had door BB gegeven, waar ze heel erg mee zat.
Ik heb Roel enkel horen zeggen dat ze een spelletje spelen.
Dat wij dan meteen weten waar hij op doelt is logisch, wij weten alles wat daar gebeurt
Maar Dido zocht er verder niets achter, anders had ze gisteren ook wel meer begrepen wat er speelde
Dat ze het later ms alsnog uitgevogeld heeft, doet er niet toe.
De opdracht was volgens mij niet dat anderen het niet uit mogen vogelen,en uitspreken, enkel dat Roel dat niet doet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32108589
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:51 schreef stil het volgende:
Maar bij Rob ging het al verkeerd.Ingrid en Chantal hadden hem door.
Wel grappig dat Rob,Ingrid en Chantal om het geld vochten.
Rob zal wel proberen om er voor hemzelf een positieve draai aan te geven.

Natalie is helemaal niet naar de dagboekkamer geweest, maar betrapte Rob met het geld.
Ik ben benieuwd hoelang ze dat stil kan houden.
Ne, ik denk dat Chantal en Ingrid ook een geheime missie hadden of tenminste 1 van die twee. Waar het ècht mis ging is met Nathalie....kan je ook terugzien op http://www.talpa.tv/web/s(...)=51230/videoid=81800
  woensdag 9 november 2005 @ 08:54:09 #117
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32108609
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:52 schreef cuall het volgende:
onder de wasmachine dacht ik.....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_32108610
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik dacht ook dat de kaartjes ook nog persoonsgebonden waren of zoiets

Ook goeiemorgen!
Nou ik begreep dat ze gewoon een kaartje moesten trekken, dus persoonlijk gericht lijkt mij dn eerder dat er voor iedereen een tekst is die op hem/haar slaat
pi_32108643
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:54 schreef cuall het volgende:

Nou ik begreep dat ze gewoon een kaartje moesten trekken, dus persoonlijk gericht lijkt mij dn eerder dat er voor iedereen een tekst is die op hem/haar slaat
Oh, dat van dat kaartjes trekken had ik niet zo meegekregen, dank je
Ik dacht echt dat het persoonlijk gericht was (Roel had bijvoorbeeld "een man een man een woord een woord" en ze gingen daarover nadenken waarom dat op Roel zou slaan)
  woensdag 9 november 2005 @ 08:56:16 #120
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32108649
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:54 schreef cuall het volgende:

[..]

maar ze moesten wel ieder voor zich één kaartje "oplossen"? of horen ze bij elkaar en kunnen ze er alleen achter komen als ze samenwerken.
pi_32108655
1 Kunnen jullie lezen -Rob
2 Iemand op z'n woord geloven
3 Eerlijk duurt het langs
4 Haastige spoed is zelden goed? -Rob
5 Het laatste woord is hier nog niet over gesproken
6 Lezen is denken en wie denkt bestaat -Chantal
7 Een goed verstaander heeft aan een half woord niet genoeg
8 Een man een man een woord een woord -Roel
9 Een ezelsbruggetje is een geheugensteuntje -Ingrid

Roel, Rob en Ingrid kregen twee kaartjes
Liske 1 kaartje
de rest weet ik niet meer
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  woensdag 9 november 2005 @ 08:58:00 #122
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32108669
Grappig eigenlijk... als je 1 en 6 samenvoegt vraag BB eigenlijk: kunnen jullie denken?
pi_32108690
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat van dat kaartjes trekken had ik niet zo meegekregen, dank je
Ik dacht echt dat het persoonlijk gericht was (Roel had bijvoorbeeld "een man een man een woord een woord" en ze gingen daarover nadenken waarom dat op Roel zou slaan)
haastige spoed snap ik wel
ze waren er wel weer erg snel mee klaar
ik denk dat het mislukt is......
found my roll in life.........
pi_32108697
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:52 schreef milagro het volgende:

[..]

Lieske heeft echt gezegd tegen Rikkert, dat ze een dilemma had door BB gegeven, waar ze heel erg mee zat.
Dat wij dan meteen weten waar hij op doelt is logisch, wij weten alles wat daar gebeurt
Maar Dido zocht er verder niets achter, anders had ze gisteren ook wel meer begrepen wat er speelde
De opdracht was volgens mij niet dat anderen het niet uit mogen vogelen,en uitspreken, enkel dat Roel dat niet doet.
Ze mochten zijn geld niet vinden, toch? Maar ja het wordt een ander verhaal als BB dit gaat verraden.
Ik heb gisteren gewerkt dus ik lees me suf, maar dat Roel er echt er over gesproken heeft heb ik eigenlijk ook nog nergens kunnen ontdekken.
pi_32108700
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ne, ik denk dat Chantal en Ingrid ook een geheime missie hadden of tenminste 1 van die twee. Waar het ècht mis ging is met Nathalie....kan je ook terugzien op http://www.talpa.tv/web/s(...)=51230/videoid=81800
Doordat Nathalie zei dat Rob onder de bedden zat ging Ingrid weer naar de slaapkamer.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_32108754
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:52 schreef cuall het volgende:
Ingrid en Rob werden 2 keer naar de dbk geroepen, daarna ging de waskamer op slot, dus ik denk dat BB het weg heeft gehaald.

Het is heel duidelijk te zien dat Nathalie het geld in de handen van Rob zag (de helft trouwens).

Uit de persoonlijke Rob-gesprekken in de slaapkamer begreep ik dat Nathalie gezegd had dat Rob in de meisjesslaapkamer op de grond zat, en dat dat de reden was dat Ingrid en Chantal er achter kwamen wat hij aan het doen was. Zoiets.
Aan de andere kant, die 2 vrouwen waren ook wel zo opgewonden dat ze de hele tijd heen en weer liepen, duss,... misschien kwamen ze er zelf achter.
pi_32108787
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:00 schreef cuall het volgende:

[..]

Ze mochten zijn geld niet vinden, toch? Maar ja het wordt een ander verhaal als BB dit gaat verraden.
Ik heb gisteren gewerkt dus ik lees me suf, maar dat Roel er echt er over gesproken heeft heb ik eigenlijk ook nog nergens kunnen ontdekken.
Ze hebben zijn geld ook niet spontaan gevonden, maar het is hen verteld.
Is toch wel wat anders, lijkt me
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32108806
Mijn hemel wat een smérige krabsalade Sorry, had gisteren krabsalade van Linera gekocht en dat is werkelijk waar niet te eten. Je bent gewaarschuwd

Ik denk trouwens ook dat het een soort 'doorvertelverhaaltje' wordt als weekopdracht. En dan moet de laatste het verhaal donderdag vertellen.
pi_32108827
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:06 schreef milagro het volgende:

Ze hebben zijn geld ook niet spontaan gevonden, maar het is hen verteld.
Is toch wel wat anders, lijkt me
Inderdaa! Roel's geld is niet gevonden, Roel's geld is onderdeel van de weekopdracht/ een geheime missie (onduidelijk).
pi_32108831
Zou het een boodschap vn BB zijn hoe zij tot nu toe om zijn gegaan met de weekopdrachten?
  woensdag 9 november 2005 @ 09:08:57 #131
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32108846
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Mijn hemel wat een smérige krabsalade Sorry, had gisteren krabsalade van Linera gekocht en dat is werkelijk waar niet te eten. Je bent gewaarschuwd

Ik denk trouwens ook dat het een soort 'doorvertelverhaaltje' wordt als weekopdracht. En dan moet de laatste het verhaal donderdag vertellen.
Als het onderwerp "Menno" is. dan is de weekopdracht al bij de eerste doorgifte van het verhaal fout ....:)
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32108856
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:06 schreef Isabeau het volgende:

Is er in de vorige BB serie niet een gelijke opdracht geweest? Daar staat mij iets van bij? Iemand die er iets meer van weet?
pi_32108867
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:08 schreef versabommie het volgende:
Als het onderwerp "Menno" is. dan is de weekopdracht al bij de eerste doorgifte van het verhaal fout ....:)
Dat zou wel lachen zijn maar zal wel niet.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:10:37 #134
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32108869
[quote]Op woensdag 9 november 2005 09:03 schreef avonne het volgende:

[..]

Ingrid en Rob werden 2 keer naar de dbk geroepen, daarna ging de waskamer op slot, dus ik denk dat BB het weg heeft gehaald.

Zou het dan sowieso de bedoeling zijn geweest om het geld uit het huis te halen? misschien wel omdat Joost tegen Menno heeft gezegd wel te willen zoeken......

Roel was wel weer kalm na de dagboekkamer. Ik denk dat ze gezegd hebben dat het geld veilig is zolang hij zich aan de opdracht houdt nl. er niet over praten!
BB kweekt zo natuurlijk wel een hoop wantrouwen, want misschien ligt er wel meer geld. wie liegt er nog meer keihard?

wanneer worden die lui eens wakker?!
pi_32108870
wat ik niet snap is dat er gezegd is dat het kaartje persoonlijk is, terwijl men een willekeurig kaartje trok uit de stapel.
Misschien moeten ze letterlijk de tekst van hun eigen kaartje kennen?
pi_32108875
Wel grappig dat Chantal glashard liegt.
Ik hoor haar nog zeggen dat z nooit zou kunnen liegen zoals Menno.:)
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_32108881
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:09 schreef Marsepein het volgende:
Is er in de vorige BB serie niet een gelijke opdracht geweest? Daar staat mij iets van bij? Iemand die er iets meer van weet?
Ik heb geen idee, kan het me niet meer herinneren. Maar héél vaag in de verte denk ik dat je gelijk hebt.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:11:57 #138
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32108893
Misschien is dit wel een actie van BB om bij het publiek medelijden voor Roel op te wekken, waardoor hij voor donderdag meer stemmen krijgt en hij mag blijven. Kennelijk moet Rob er nu toch uit van BB.

In de polls klimt Rob steeds dichter tegen Roel aan...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  woensdag 9 november 2005 @ 09:12:08 #139
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32108897
Uit de Blog:
Chantal en Ingrid verstoppen ondertussen hun deel van het geld dat ze bij Roel hebben gevonden onder de wasmachine in het washok. Chantal liegt met een stalen gezicht tegen de andere bewoners dat zij nergens wat vanaf weet en ook geen idee heeft waar het over gaat.

Benieuwd hoe ze dat voor zichzelf gaat goedpraten, zij die zo tegen liegen is.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_32108918
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:11 schreef ChantalC het volgende:
In de polls klimt Rob steeds dichter tegen Roel aan...
Stond Rob of Roel dan onderaan?
  woensdag 9 november 2005 @ 09:13:20 #141
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32108926
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:11 schreef stil het volgende:
Wel grappig dat Chantal glashard liegt.
Ik hoor haar nog zeggen dat z nooit zou kunnen liegen zoals Menno.:)
nee, dat blijkt... ze kan het nog veéééél beter

ze zal er wel weer mee weg komen.....
pi_32108935
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:12 schreef PH52 het volgende:
Benieuwd hoe ze dat voor zichzelf gaat goedpraten, zij die zo tegen liegen is.
...maar het is nu voor een ander en ze wordt er zelf niet beter van hoor! Dan mag het
  woensdag 9 november 2005 @ 09:14:08 #143
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32108939
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Stond Rob of Roel dan onderaan?
Rob stond laag...

Stand van de genomineerden:
1. Dido
2. Menno
3. Roel
4. Rob
chantalcoolsma.nl
pi_32108968
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nee, dat blijkt... ze kan het nog veéééél beter

ze zal er wel weer mee weg komen.....
liegen èn stelen !

ergens jammer dat ik vandaag niet kan volgen hoe briljant ze zich er weer uit zal lullen
  woensdag 9 november 2005 @ 09:17:10 #145
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32108983
Moggûh... de haan al geweest?
... en huiver mee
pi_32108988
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:14 schreef ChantalC het volgende:

Rob stond laag...

Stand van de genomineerden:
1. Dido
2. Menno
3. Roel
4. Rob
Dan wordt Rob dus steeds populairder ten koste van Roel?

Misschien ligt het geld van Roel wel klaar voor hem voor zijn exit donderdag
pi_32108994
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:17 schreef Giggio het volgende:
Moggûh... de haan al geweest?
Nope
  woensdag 9 november 2005 @ 09:18:40 #148
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32109002
Rob is het minst van de 4 te zien op tv, dus ik gok (hoop ) dat 'ie gaat donderdag. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32109004
Menno is toch ook nog op het laatst in de dbk geweest? Of niet?
Wat moest hij daar?
  woensdag 9 november 2005 @ 09:19:00 #150
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32109011
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:16 schreef avonne het volgende:

[..]

ergens jammer dat ik vandaag niet kan volgen hoe briljant ze zich er weer uit zal lullen
pas op hoor... voor je het weet krijg je nog respect voor haar kunst tot rechtlullen....

hogere Chantalkunde, hoe praat ik mijn eigen straatje schoon, les 635
  woensdag 9 november 2005 @ 09:19:21 #151
1464 ART
FOK!member
pi_32109014
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:52 schreef milagro het volgende:

[..]

Yep. Goede analyse.
Roel constateert uiteindelijk alleen dat ze in een spel zitten en dus niet alles uitgesproken kan worden. Dat roepen ze de hele tijd tegen elkaar, wanneer er ook maar het vermoeden van 'fishy' gedrag is. Als dat bij Roel zo hard wordt afgestraft, zou ik dat bizar vinden.

Verder ben ik toch echt benieuwd wat er nog met Nathalie gaat gebeuren. Die blijft al heel BB zo'n beetje buiten schot (op het erin mikken van Ralph na. ). Maar als Roel de tuin in moet met een emmertje om zijn pis weg te spoelen, wat moet Nathalie dan gaan doen om de vieze voetenvegen uit Menno's bed (en van die arme kleine Nemo) te verwijderen?
Het is het Gesprek waar het om draait
  woensdag 9 november 2005 @ 09:19:45 #152
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32109020
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Dan wordt Rob dus steeds populairder ten koste van Roel?
In de Talpa poll is Nathalie flink gedaald... Rob stijgt... Misschien is de tussenstand in de nominatie nu in het voordeel voor Rob, maar willen ze Roel erin houden ivm zijn "relatie" met Dido... Dat levert natuurlijk leuke televisie op...
chantalcoolsma.nl
pi_32109025
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:

pas op hoor... voor je het weet krijg je nog respect voor haar kunst tot rechtlullen....

hogere Chantalkunde, hoe praat ik mijn eigenstraatje schoon les 635
Ik weet heel zeker dat ze daar ook heel goed in is, net als in het glashard liegen.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:20:55 #154
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32109046
Hmz... het kan natuurlijk ook dat ze dat hele geldgedoe nog wilden uitspelen voor hij donderdag vertrekt.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32109056
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:19 schreef ChantalC het volgende:
In de Talpa poll is Nathalie flink gedaald... Rob stijgt... Misschien is de tussenstand in de nominatie nu in het voordeel voor Rob, maar willen ze Roel erin houden ivm zijn "relatie" met Dido... Dat levert natuurlijk leuke televisie op...
Ik vind Roel & Dido relatie helemaal geen leuke tv. Ik vind het tenenkrommend.
Maar ja, wie ben ik
  woensdag 9 november 2005 @ 09:22:31 #156
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32109069
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:20 schreef BVO het volgende:
Hmz... het kan natuurlijk ook dat ze dat hele geldgedoe nog wilden uitspelen voor hij donderdag vertrekt.
het scheelt in ieder geval een hoop inpakstress voor Roel....
  woensdag 9 november 2005 @ 09:22:49 #157
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32109074
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Maar ja, wie ben ik
Tuurlijk wel! Heel nederland zit te wachten tot die 2 eens flink van bil gaan... En wat is er nou leuker dan een love-couple tegenover de rest van de bewoners?
chantalcoolsma.nl
pi_32109080
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

hogere Chantalkunde, hoe praat ik mijn eigen straatje schoon, les 635
zowiezo, ik heb al eerder eens gepost, dat ik haar strategie briljant vind, als het een bewuste strategie is, en dat ik benieuwd ben naar Plan B als de groep kleiner wordt.
Het is toch niet te filmen hoe effectief ze is.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:23:21 #159
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32109087
Rob is wakker... Loopt naar de jacuzzi...
chantalcoolsma.nl
  woensdag 9 november 2005 @ 09:24:26 #160
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32109113

Rob is al wakker.
pi_32109117
quote:

[..]

Maar ja, wie ben ik
ik ook, ik vind het leukere tv als Roel moet vertrekken en Dido haar laatste strategie kwijt is
  woensdag 9 november 2005 @ 09:25:54 #162
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32109139
Rob in het waskhok...
chantalcoolsma.nl
pi_32109145
Goedemorgen!!

Als eerste wil ik iedereen bedanken die gisteren heeft gestreamd toen ik in mijn bedje ging liggen! Jullie zijn geweldig!
  woensdag 9 november 2005 @ 09:26:28 #164
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32109152
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:18 schreef avonne het volgende:
Menno is toch ook nog op het laatst in de dbk geweest? Of niet?
Wat moest hij daar?
Ja, terwijl Roel buiten zat met Dido, Nathalie en Rob moest Menno naar de DBK.
Ook hij kwam naar buiten met een kaartje en hij vertelde dat dat het laatste kaartje was en dat zij goed over de opdracht moesten denken.
eurobilltracker.com
  woensdag 9 november 2005 @ 09:27:45 #165
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32109176
Rob doorzoekt de kast in het washok
chantalcoolsma.nl
pi_32109180
quote:

[..]

Maar ja, wie ben ik
Ik vind het nog steeds erg verdacht dat ze precies op het moment dat ze genomineerd is wel iets met hem begint.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:28:20 #167
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32109186
nog 1,5 uur totdat ze het moeten weten toch?? Of denken ze het al te weten.....

ik verwacht eigenlijk geen haan. zou wel geinig zijn, weekopdracht niet gehaald wegens verslapen.
pi_32109189
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:22 schreef ChantalC het volgende:
Tuurlijk wel! Heel nederland zit te wachten tot die 2 eens flink van bil gaan... En wat is er nou leuker dan een love-couple tegenover de rest van de bewoners?
Ik vind love-couples helemaal niet leuk. Klef gedoe en Roel gedraagt zich als een schoothondje (hoezo tenenkrommende tv) terwijl hij volgens mij veel meer in zijn mars heeft. Dido gedraagt zich gewoon als een eersteklas kreng ten opzichte van Roel en ook dat siert haar niet. Geneukt wordt er nooit. Daar is Dido veel te netjes voor en Roel durft geen moer bij haar te proberen bang voor een volgende lading ijs.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:28:59 #169
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32109207

Rob aan het zoeken in het washok.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:29:47 #170
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32109226
chantalcoolsma.nl
  woensdag 9 november 2005 @ 09:32:28 #171
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32109282
Oei, oei. Hij kijkt nu achter de machines en hij zucht diep
eurobilltracker.com
pi_32109333
Chantal en Ingrid hebben niet meer naar het geld omgekeken nadat ze in de waskamer zijn geweest, dus ik denk dat ze de opdracht hadden het 20 minuten te verstoppen, en na die tijd het naar de waskamer te brengen.
Rob heeft dus gefaald het binnen die 20 minuten te vinden.
Zoiets
pi_32109342
Graftak Chantal ook wakker...
Tanja: Ik zou het zo weer doen.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:35:30 #174
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32109346
Iedere keer als hij bukt, houd ik mijn adem in.
eurobilltracker.com
  woensdag 9 november 2005 @ 09:36:01 #175
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32109356
Volgens mij heeft BB het uit het washok gehaald. Rob kon niks vinden.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:36:15 #176
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32109362
Chan"ikliegenbedrieg"tal ook wakker
chantalcoolsma.nl
  woensdag 9 november 2005 @ 09:37:24 #177
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32109380
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:34 schreef avonne het volgende:
Chantal en Ingrid hebben niet meer naar het geld omgekeken nadat ze in de waskamer zijn geweest, dus ik denk dat ze de opdracht hadden het 20 minuten te verstoppen, en na die tijd het naar de waskamer te brengen.
Rob heeft dus gefaald het binnen die 20 minuten te vinden.
Zoiets
Oooh ja, dat is zo!! Want dat mompelde hij in de badkamer.
Maar de meiden hadden het toch onder de droger verstopt?
eurobilltracker.com
pi_32109395
quote:

[..]

Maar ja, wie ben ik
Nee ben het met je eens hoor, kan er ook niet enthousiast van worden
pi_32109398
Wat is Rob nu aan het doen boven de jacuzzi??
  woensdag 9 november 2005 @ 09:38:23 #180
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32109400
Rob moet een spin verwijderen bij een camera.
Dat zou ik dus nooit never durven.
eurobilltracker.com
pi_32109413
Die spin
  woensdag 9 november 2005 @ 09:38:57 #182
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32109416
Rob maakt jacuzzicam schoon. Zat spin voor... Regie liet dat uurtje geleden ook al zien...
chantalcoolsma.nl
  woensdag 9 november 2005 @ 09:39:22 #183
242 Pinball
Electric Monk
pi_32109420
BB vraagt aan Rob of hij de spin van de camera wil halen.

woensdag 9 november 2005 @ 09:39:53 #184
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32109427
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:37 schreef bunnyma het volgende:
Oooh ja, dat is zo!! Want dat mompelde hij in de badkamer.
Maar de meiden hadden het toch onder de droger verstopt?
Volgens mij als laatste onder de deur door in het washok...
chantalcoolsma.nl
pi_32109437
Zoals Dido met Roel speelt . Ik vind een boel dingen geoorloofd in een spel, maar de liefde is géén spelletje.

S
  woensdag 9 november 2005 @ 09:41:29 #186
242 Pinball
Electric Monk
pi_32109451
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:38 schreef cuall het volgende:

[..]

Nee ben het met je eens hoor, kan er ook niet enthousiast van worden
Het enige wat er leuk aan is is dat Nathalie alleen is. Die is stikjaloers op Roel, want zelf tot over haar oren verliefd op Dido.
pi_32109465
Ik heb nog even onder mijn wasmachiene en in de droger gekeken, maar het geld van Roel lag daar niet dus moet ik op de reguliere weg m'n centjes gaan verdienen
pi_32109478
Werk ze cuall
  woensdag 9 november 2005 @ 09:43:17 #189
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32109483
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:39 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Volgens mij als laatste onder de deur door in het washok...
Welke deur? De buitendeur?
Ik heb ze het laatst bezig gezien in het washok. Ze haalden toen al het geld uit hun BH en onderbroek en truien en verstopten het ergens onder. Denk jij dat ze het toen onder de deur door schoven? Dat denk ik niet.
eurobilltracker.com
pi_32109484
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:40 schreef cuall het volgende:
Zoals Dido met Roel speelt . Ik vind een boel dingen geoorloofd in een spel, maar de liefde is géén spelletje.

S
mwa, alsof Roel geen gekke dingen doet. Dido weet alles van Linda en Ellen.
Die 2 verdienen elkaar zo'n beetje.
Ik heb geen sympathie voor beiden in dezen
  woensdag 9 november 2005 @ 09:43:30 #191
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32109488
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:41 schreef Pinball het volgende:
Het enige wat er leuk aan is is dat Nathalie alleen is. Die is stikjaloers op Roel, want zelf tot over haar oren verliefd op Dido.
chantalcoolsma.nl
  woensdag 9 november 2005 @ 09:44:06 #192
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32109504
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:42 schreef cuall het volgende:
Ik heb nog even onder mijn wasmachiene en in de droger gekeken, maar het geld van Roel lag daar niet dus moet ik op de reguliere weg m'n centjes gaan verdienen
eurobilltracker.com
pi_32109508
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:43 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ik heb ze het laatst bezig gezien in het washok. Ze haalden toen al het geld uit hun BH en onderbroek en truien en verstopten het ergens onder. Denk jij dat ze het toen onder de deur door schoven? Dat denk ik niet.
Ingrid vond later nog een paar briefjes in haar roze pantoffel, ik denk dat die dus onder de deur zijn doorgeschoven dan
pi_32109511
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:43 schreef avonne het volgende:

[..]

mwa, alsof Roel geen gekke dingen doet. Dido weet alles van Linda en Ellen.
Die 2 verdienen elkaar zo'n beetje.
Ik heb geen sympathie voor beiden in dezen
Ik vind het ook wel meevallen.
dat met Koen en mariska in de bus was veel erger.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:45:03 #195
242 Pinball
Electric Monk
pi_32109516
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:40 schreef cuall het volgende:

S
Medelijden met Roel?
Roel speelt zelf net zo goed een spelletje, laten we dat niet vergeten. Die kneus is zogenaamd al sinds dag 1 verliefd op Dido, maar gaat eerst even los met Linda, en had zich zonodig ook aan Lieske vergrepen. Liefde. Tussen zijn benen bedoel je. Dat hij dat probeert te verkopen als liefde is gewoon spel, en als hij het echt denkt geeft het aan hoe diep zijn gevoelens écht (niet) zijn.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:45:07 #196
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32109519
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:43 schreef bunnyma het volgende:
Nee ze zeiden het echt op de stream. In het washok zit een deur om de boodschappen ed neer te zetten. Daar werd het onder geschoven.
chantalcoolsma.nl
  woensdag 9 november 2005 @ 09:48:58 #197
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32109578
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:45 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Nee ze zeiden het echt op de stream. In het washok zit een deur om de boodschappen ed neer te zetten. Daar werd het onder geschoven.
Da's dan superdom, daar kunnen ze het zelf niet meer weghalen.
pi_32109597
Zo had ik het ook begrepen, ChantalC.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:50:20 #199
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32109610

De koningin ontwaakt.
pi_32109640
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:22 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Tja, bij Bart en Sabine werd Sabine er supersnel uitgestemd... Naar een ralatie in BB kijken is twee dagen leuk en dan is de lol er wel af....

Dus of kijkers wel zo zitten te wachten op een langdurig koppel? Ik denk het niet.. Ik in elk geval niet....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')