Mijn moeder zei altijd:quote:Op woensdag 9 november 2005 08:45 schreef avonne het volgende:
hebben = hadden
Ja dat heeft Roel nu wel gemerktquote:Op woensdag 9 november 2005 08:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd:
hebben = hebben, maar houden is de kunst.
goedemorgen!!quote:Op woensdag 9 november 2005 08:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nog maar eens de teksten van de kaartjes.
1 Kunnen jullie lezen
2 Iemand op z'n woord geloven
3 Eerlijk duurt het langs
4 Haastige spoed is zelden goed?
5 Het laatste woord is hier nog niet over gesproken
6 Lezen is denken en wie denkt bestaat
7 Een goed verstaander heeft aan een half woord niet genoeg
8 Een man een man een woord een woord
9 Een ezelsbruggetje is een geheugensteuntje
Ja, ik dacht ook dat de kaartjes ook nog persoonsgebonden waren of zoietsquote:Op woensdag 9 november 2005 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemorgen!!
Is er ook bekend wie welk kaartje heeft?? ik meen begrepen te hebben dat ieder persoonlijk een kaartje had?? ik kan er voorlopig nog geen chocola van maken![]()
Als ze dat ál voorbijpraten noemen, ik kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:36 schreef cuall het volgende:
Ik heb toch wel een beetje medelijden met Roel, als hij echt zijn mond voorbij heeft gepraat is het wel terecht. Maar dit is tot nu toe niet echt duidelijk geworden voorzover ik heb gelezen.
Ne, ik denk dat Chantal en Ingrid ook een geheime missie hadden of tenminste 1 van die twee. Waar het ècht mis ging is met Nathalie....kan je ook terugzien op http://www.talpa.tv/web/s(...)=51230/videoid=81800quote:Op woensdag 9 november 2005 08:51 schreef stil het volgende:
Maar bij Rob ging het al verkeerd.Ingrid en Chantal hadden hem door.
Wel grappig dat Rob,Ingrid en Chantal om het geld vochten.
Rob zal wel proberen om er voor hemzelf een positieve draai aan te geven.
Natalie is helemaal niet naar de dagboekkamer geweest, maar betrapte Rob met het geld.
Ik ben benieuwd hoelang ze dat stil kan houden.
onder de wasmachine dacht ik.....quote:Op woensdag 9 november 2005 08:52 schreef cuall het volgende:
Ligt het geld nu nog in de droger?
Nou ik begreep dat ze gewoon een kaartje moesten trekken, dus persoonlijk gericht lijkt mij dn eerder dat er voor iedereen een tekst is die op hem/haar slaatquote:Op woensdag 9 november 2005 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat de kaartjes ook nog persoonsgebonden waren of zoiets
Ook goeiemorgen!
Oh, dat van dat kaartjes trekken had ik niet zo meegekregen, dank jequote:Op woensdag 9 november 2005 08:54 schreef cuall het volgende:
Nou ik begreep dat ze gewoon een kaartje moesten trekken, dus persoonlijk gericht lijkt mij dn eerder dat er voor iedereen een tekst is die op hem/haar slaat
maar ze moesten wel ieder voor zich één kaartje "oplossen"? of horen ze bij elkaar en kunnen ze er alleen achter komen als ze samenwerken.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik begreep dat ze gewoon een kaartje moesten trekken, dus persoonlijk gericht lijkt mij dn eerder dat er voor iedereen een tekst is die op hem/haar slaat
haastige spoed snap ik welquote:Op woensdag 9 november 2005 08:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat van dat kaartjes trekken had ik niet zo meegekregen, dank je
Ik dacht echt dat het persoonlijk gericht was (Roel had bijvoorbeeld "een man een man een woord een woord" en ze gingen daarover nadenken waarom dat op Roel zou slaan)
Ze mochten zijn geld niet vinden, toch? Maar ja het wordt een ander verhaal als BB dit gaat verraden.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Als ze dat ál voorbijpraten noemen, ik kan het me niet voorstellen.
Lieske heeft echt gezegd tegen Rikkert, dat ze een dilemma had door BB gegeven, waar ze heel erg mee zat.
Ik heb Roel enkel horen zeggen dat ze een spelletje spelen.
Dat wij dan meteen weten waar hij op doelt is logisch, wij weten alles wat daar gebeurt
Maar Dido zocht er verder niets achter, anders had ze gisteren ook wel meer begrepen wat er speelde
Dat ze het later ms alsnog uitgevogeld heeft, doet er niet toe.
De opdracht was volgens mij niet dat anderen het niet uit mogen vogelen,en uitspreken, enkel dat Roel dat niet doet.
Doordat Nathalie zei dat Rob onder de bedden zat ging Ingrid weer naar de slaapkamer.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ne, ik denk dat Chantal en Ingrid ook een geheime missie hadden of tenminste 1 van die twee. Waar het ècht mis ging is met Nathalie....kan je ook terugzien op http://www.talpa.tv/web/s(...)=51230/videoid=81800
Ingrid en Rob werden 2 keer naar de dbk geroepen, daarna ging de waskamer op slot, dus ik denk dat BB het weg heeft gehaald.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:52 schreef cuall het volgende:
Ligt het geld nu nog in de droger?
Ze hebben zijn geld ook niet spontaan gevonden, maar het is hen verteld.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze mochten zijn geld niet vinden, toch? Maar ja het wordt een ander verhaal als BB dit gaat verraden.
Ik heb gisteren gewerkt dus ik lees me suf,maar dat Roel er echt er over gesproken heeft heb ik eigenlijk ook nog nergens kunnen ontdekken.
Inderdaa! Roel's geld is niet gevonden, Roel's geld is onderdeel van de weekopdracht/ een geheime missie (onduidelijk).quote:Op woensdag 9 november 2005 09:06 schreef milagro het volgende:
Ze hebben zijn geld ook niet spontaan gevonden, maar het is hen verteld.
Is toch wel wat anders, lijkt me
Als het onderwerp "Menno" is. dan is de weekopdracht al bij de eerste doorgifte van het verhaal fout ....:)quote:Op woensdag 9 november 2005 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Mijn hemel wat een smérige krabsaladeSorry, had gisteren krabsalade van Linera gekocht en dat is werkelijk waar niet te eten. Je bent gewaarschuwd
Ik denk trouwens ook dat het een soort 'doorvertelverhaaltje' wordt als weekopdracht. En dan moet de laatste het verhaal donderdag vertellen.
Is er in de vorige BB serie niet een gelijke opdracht geweest? Daar staat mij iets van bij? Iemand die er iets meer van weet?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Mijn hemel wat een smérige krabsaladeSorry, had gisteren krabsalade van Linera gekocht en dat is werkelijk waar niet te eten. Je bent gewaarschuwd
Ik denk trouwens ook dat het een soort 'doorvertelverhaaltje' wordt als weekopdracht. En dan moet de laatste het verhaal donderdag vertellen.
Dat zou wel lachen zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 09:08 schreef versabommie het volgende:
Als het onderwerp "Menno" is. dan is de weekopdracht al bij de eerste doorgifte van het verhaal fout ....:)
Ik heb geen idee, kan het me niet meer herinneren. Maar héél vaag in de verte denk ik dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:09 schreef Marsepein het volgende:
Is er in de vorige BB serie niet een gelijke opdracht geweest? Daar staat mij iets van bij? Iemand die er iets meer van weet?![]()
Stond Rob of Roel dan onderaan?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:11 schreef ChantalC het volgende:
In de polls klimt Rob steeds dichter tegen Roel aan...
nee, dat blijkt... ze kan het nog veéééél beterquote:Op woensdag 9 november 2005 09:11 schreef stil het volgende:
Wel grappig dat Chantal glashard liegt.
Ik hoor haar nog zeggen dat z nooit zou kunnen liegen zoals Menno.:)
...maar het is nu voor een ander en ze wordt er zelf niet beter van hoor! Dan mag hetquote:Op woensdag 9 november 2005 09:12 schreef PH52 het volgende:
Benieuwd hoe ze dat voor zichzelf gaat goedpraten, zij die zo tegen liegen is.
Rob stond laag...quote:Op woensdag 9 november 2005 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Stond Rob of Roel dan onderaan?
liegen èn stelen !quote:Op woensdag 9 november 2005 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat blijkt... ze kan het nog veéééél beter![]()
ze zal er wel weer mee weg komen.....![]()
Dan wordt Rob dus steeds populairder ten koste van Roel?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:14 schreef ChantalC het volgende:
Rob stond laag...
Stand van de genomineerden:
1. Dido
2. Menno
3. Roel
4. Rob
Nopequote:Op woensdag 9 november 2005 09:17 schreef Giggio het volgende:
Moggûh... de haan al geweest?
pas op hoor... voor je het weet krijg je nog respect voor haar kunst tot rechtlullen....quote:Op woensdag 9 november 2005 09:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ergens jammer dat ik vandaag niet kan volgen hoe briljant ze zich er weer uit zal lullen
Yep. Goede analyse.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Als ze dat ál voorbijpraten noemen, ik kan het me niet voorstellen.
Lieske heeft echt gezegd tegen Rikkert, dat ze een dilemma had door BB gegeven, waar ze heel erg mee zat.
Ik heb Roel enkel horen zeggen dat ze een spelletje spelen.
Dat wij dan meteen weten waar hij op doelt is logisch, wij weten alles wat daar gebeurt
Maar Dido zocht er verder niets achter, anders had ze gisteren ook wel meer begrepen wat er speelde
Dat ze het later ms alsnog uitgevogeld heeft, doet er niet toe.
De opdracht was volgens mij niet dat anderen het niet uit mogen vogelen,en uitspreken, enkel dat Roel dat niet doet.
In de Talpa poll is Nathalie flink gedaald... Rob stijgt... Misschien is de tussenstand in de nominatie nu in het voordeel voor Rob, maar willen ze Roel erin houden ivm zijn "relatie" met Dido... Dat levert natuurlijk leuke televisie op...quote:Op woensdag 9 november 2005 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Dan wordt Rob dus steeds populairder ten koste van Roel?
Ik weet heel zeker dat ze daar ook heel goed in is, net als in het glashard liegen.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
pas op hoor... voor je het weet krijg je nog respect voor haar kunst tot rechtlullen....![]()
hogere Chantalkunde, hoe praat ik mijn eigenstraatje schoon les 635
Ik vind Roel & Dido relatie helemaal geen leuke tv. Ik vind het tenenkrommend.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:19 schreef ChantalC het volgende:
In de Talpa poll is Nathalie flink gedaald... Rob stijgt... Misschien is de tussenstand in de nominatie nu in het voordeel voor Rob, maar willen ze Roel erin houden ivm zijn "relatie" met Dido... Dat levert natuurlijk leuke televisie op...![]()
het scheelt in ieder geval een hoop inpakstress voor Roel....quote:Op woensdag 9 november 2005 09:20 schreef BVO het volgende:
Hmz... het kan natuurlijk ook dat ze dat hele geldgedoe nog wilden uitspelen voor hij donderdag vertrekt.
Tuurlijk wel! Heel nederland zit te wachten tot die 2 eens flink van bil gaan... En wat is er nou leuker dan een love-couple tegenover de rest van de bewoners?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Roel & Dido relatie helemaal geen leuke tv. Ik vind het tenenkrommend.
Maar ja, wie ben ik
zowiezo, ik heb al eerder eens gepost, dat ik haar strategie briljant vind, als het een bewuste strategie is, en dat ik benieuwd ben naar Plan B als de groep kleiner wordt.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pas op hoor... voor je het weet krijg je nog respect voor haar kunst tot rechtlullen....![]()
hogere Chantalkunde, hoe praat ik mijn eigen straatje schoon, les 635
ik ook, ik vind het leukere tv als Roel moet vertrekken en Dido haar laatste strategie kwijt isquote:Op woensdag 9 november 2005 09:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ja, wie ben ik
Ja, terwijl Roel buiten zat met Dido, Nathalie en Rob moest Menno naar de DBK.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:18 schreef avonne het volgende:
Menno is toch ook nog op het laatst in de dbk geweest? Of niet?
Wat moest hij daar?
Ik vind het nog steeds erg verdacht dat ze precies op het moment dat ze genomineerd is wel iets met hem begint.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ja, wie ben ik
Ik vind love-couples helemaal niet leuk. Klef gedoe en Roel gedraagt zich als een schoothondje (hoezo tenenkrommende tv) terwijl hij volgens mij veel meer in zijn mars heeft. Dido gedraagt zich gewoon als een eersteklas kreng ten opzichte van Roel en ook dat siert haar niet. Geneukt wordt er nooit. Daar is Dido veel te netjes voor en Roel durft geen moer bij haar te proberen bang voor een volgende lading ijs.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:22 schreef ChantalC het volgende:
Tuurlijk wel! Heel nederland zit te wachten tot die 2 eens flink van bil gaan... En wat is er nou leuker dan een love-couple tegenover de rest van de bewoners?
Oooh ja, dat is zo!! Want dat mompelde hij in de badkamer.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:34 schreef avonne het volgende:
Chantal en Ingrid hebben niet meer naar het geld omgekeken nadat ze in de waskamer zijn geweest, dus ik denk dat ze de opdracht hadden het 20 minuten te verstoppen, en na die tijd het naar de waskamer te brengen.
Rob heeft dus gefaald het binnen die 20 minuten te vinden.
Zoiets
Nee ben het met je eens hoor, kan er ook niet enthousiast van wordenquote:Op woensdag 9 november 2005 09:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ja, wie ben ik
Volgens mij als laatste onder de deur door in het washok...quote:Op woensdag 9 november 2005 09:37 schreef bunnyma het volgende:
Oooh ja, dat is zo!! Want dat mompelde hij in de badkamer.
Maar de meiden hadden het toch onder de droger verstopt?
Het enige wat er leuk aan is is dat Nathalie alleen is. Die is stikjaloers op Roel, want zelf tot over haar oren verliefd op Dido.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee ben het met je eens hoor, kan er ook niet enthousiast van worden![]()
Welke deur? De buitendeur?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Volgens mij als laatste onder de deur door in het washok...
mwa, alsof Roel geen gekke dingen doet. Dido weet alles van Linda en Ellen.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:40 schreef cuall het volgende:
Zoals Dido met Roel speelt. Ik vind een boel dingen geoorloofd in een spel, maar de liefde is géén spelletje.
S
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:41 schreef Pinball het volgende:
Het enige wat er leuk aan is is dat Nathalie alleen is. Die is stikjaloers op Roel, want zelf tot over haar oren verliefd op Dido.
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:42 schreef cuall het volgende:
Ik heb nog even onder mijn wasmachiene en in de droger gekeken, maar het geld van Roel lag daar nietdus moet ik op de reguliere weg m'n centjes gaan verdienen
![]()
Ingrid vond later nog een paar briefjes in haar roze pantoffel, ik denk dat die dus onder de deur zijn doorgeschoven danquote:Op woensdag 9 november 2005 09:43 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Welke deur? De buitendeur?
Ik heb ze het laatst bezig gezien in het washok. Ze haalden toen al het geld uit hun BH en onderbroek en truien en verstopten het ergens onder. Denk jij dat ze het toen onder de deur door schoven? Dat denk ik niet.
Ik vind het ook wel meevallen.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:43 schreef avonne het volgende:
[..]
mwa, alsof Roel geen gekke dingen doet. Dido weet alles van Linda en Ellen.
Die 2 verdienen elkaar zo'n beetje.
Ik heb geen sympathie voor beiden in dezen
Medelijden met Roel?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:40 schreef cuall het volgende:
Zoals Dido met Roel speelt. Ik vind een boel dingen geoorloofd in een spel, maar de liefde is géén spelletje.
S
Nee ze zeiden het echt op de stream. In het washok zit een deur om de boodschappen ed neer te zetten. Daar werd het onder geschoven.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:43 schreef bunnyma het volgende:
Welke deur? De buitendeur?
Ik heb ze het laatst bezig gezien in het washok. Ze haalden toen al het geld uit hun BH en onderbroek en truien en verstopten het ergens onder. Denk jij dat ze het toen onder de deur door schoven? Dat denk ik niet.
Da's dan superdom, daar kunnen ze het zelf niet meer weghalen.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee ze zeiden het echt op de stream. In het washok zit een deur om de boodschappen ed neer te zetten. Daar werd het onder geschoven.
Tja, bij Bart en Sabine werd Sabine er supersnel uitgestemd... Naar een ralatie in BB kijken is twee dagen leuk en dan is de lol er wel af....quote:Op woensdag 9 november 2005 09:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Heel nederland zit te wachten tot die 2 eens flink van bil gaan... En wat is er nou leuker dan een love-couple tegenover de rest van de bewoners?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |