Spontane zelfontbranding?quote:
dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 9 november 2005 01:56 schreef Sonique het volgende:
Ik ga ervan door... Slaap ze allamaal.
En even voor morgen nog: Volgens mij is de weekopdracht het doorgeven van het geld van Roel, zonder dat ze dit letterlijk tegen elkaar mogen zeggen. Voordat de weekopdracht afgelopen is moet het geld weer in het bezit zijn van Roel..
Lukt dit niet, dan missen ze de verassing voor zaterdag. Of ROel z'n geld dan ook kwijt is is valt niet op te meken, wel weet ik dat Roel na een hysterische woedeuitbarsting de DBK in moest en er redelijk kalm maar wel gefrustreerd uit kwam. Misschien weet hij dat het lot van zijn prijs in de handen (en hersen cellen) van de andere bewoners ligt)
De kaartjes die men heeft gekregen zij cryptische hints dat ze het geld door moeten geven.
Of dit allemaal zo is, zullen we morgen om 11 uur weten...
TRuste allemaal!!!!!
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Roel laat zich vollopen. Die zal zometeen wel als een op hol geslagen zilverrug door dat huis beginnen te crossen, op zoek naar zijn geld.
juist !helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 november 2005 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Voor mij was dat puur een bevestiging van de afspraak dat ze elkaar niet lastig zouden vallen tijdens een persoonlijke opdracht/dillema.
Ja, daar kan ik inkomen. Al is Roel er wat mij betreft behoorlijk relaxed onder. Tot vanavond geloofde hij het wel. Had ie het goed voor elkaar. Tienduizend euro ergens in zijn kluisje en toch Dido veroverd. Hij zat zijn tijd lekker uit.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich is een love story in BB wel leuk, maar ik als Roel fan baal er wel fan. Roel is helaas heel erg ingekakt sinds dat gedonder met Dido. Hij is al lang de Roel niet meer die hij in het begin was. Jammer, heel jammer.
Ben ik het mee eens. Roel moest er meer voor doen. Lieske niet, maar benadeelde wel de groep natuurlijk. Dat is altijd lastig. Zowel Lieske als Roel zijn in zekere zin genaaid omdat ze pas naderhand met een volgende eis kwamen.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Het verschil is dat Roel ook daadwerkelijk wat heeft moeten doén voordat hij dat geld kreeg.
Maar het is deels vergelijkbaar, omdat BB zowel bij Lieske als bij Roel ineens met een extra eis kwam.
Wat nu als hij het geld nog gewoon in de bloempot had zitten?quote:Op woensdag 9 november 2005 02:00 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik inkomen. Al is Roel er wat mij betreft behoorlijk relaxed onder. Tot vanavond geloofde hij het wel. Had ie het goed voor elkaar. Tienduizend euro ergens in zijn kluisje en toch Dido veroverd. Hij zat zijn tijd lekker uit.
Ja, dat-ie wakker wou blijven tot donderdag was geen grapje.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:59 schreef Lamon het volgende:
Als ik morgen om elf uur de stream aan zou zetten, zit Roel daar nog waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |