Helemaal niets gebeurd. Vandaag ook niet, totaan de geld-missie dus.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat was er gisteren zo dramatisch dan? Ik stream met intervallen ;]
zal ik je ff laten spinnen ?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tis echt net een baviaan zo
Dat pijltje van je muisaanwijzer er nog in, dat doet t 'm tubbie.... uhm... bommie![]()
waarmee nou weer ?quote:
Het verschil is dat Roel ook daadwerkelijk wat heeft moeten doén voordat hij dat geld kreeg.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het niet mee eens. Toen LIeske in de dbk zat werd haar alleen een keuze voorgelegd. Of 5000 euro of ruimschoots te eten voor de groep. Ze koos toen voor de 5000 euro en dacht dus terecht dat ze die op dat moment in haar bezit had. Pas toen kwamen ze met de eis dat ze het dan wel tijdens haar hele BB verblijf moest verstoppen. Eenbeetje zoals met Roel dus. Die dacht het geld ook na zijn rookmissie in het bezit te hebben.
zal die zijn broers wel weer op Menno afsturen....quote:
Wij weten dat rob OOK een opdracht heeft. vandaar zijn vragen misschien. Misschien wilde hij weten of het roel zn cash is wat chatal en ingrid hadden.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:53 schreef avonne het volgende:
Ik heb even geturfd, want ik vond Rob toch wel een beetje raar in gesprek met flippende Roel
"Is er iets weg?" 4x
"Zie je het ?" 3x
"Wat is er dan ?" 4x
"Wat is 't?" 1x
"dat is 't niet" 5x
"Weet je het zeker?"3x
"Heb je het gezien" 1x
en tenslotte
"heb je gezien dat het weg is?", waarop Roel antwoordde "Ja, dat is 't"
Kortom, 22 keer een vraag en 1 antwoord.
Daaruit concludeer ik
a) dat Rob hem een bekentenis wou ontlokken
met al die andere gesprekken, vertelde hij mensen wat ze moesten denken en zeggen. Nu opeens niet.
b) Roel heeft bevestigd dat er "dat" van hem weg is.
maar dat kun je hem eigenlijk nauwelijks kwalijk nemen
Oh zo, dramatisch saai. Ja, dat is een prestatie op zich, van BB. Een van de redenen waarom ik zelden kijk...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal niets gebeurd. Vandaag ook niet, totaan de geld-missie dus.
Voor mij was dat puur een bevestiging van de afspraak dat ze elkaar niet lastig zouden vallen tijdens een persoonlijke opdracht/dillema.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:53 schreef avonne het volgende:
Ik heb even geturfd, want ik vond Rob toch wel een beetje raar in gesprek met flippende Roel
"Is er iets weg?" 4x
"Zie je het ?" 3x
"Wat is er dan ?" 4x
"Wat is 't?" 1x
"dat is 't niet" 5x
"Weet je het zeker?"3x
"Heb je het gezien" 1x
en tenslotte
"heb je gezien dat het weg is?", waarop Roel antwoordde "Ja, dat is 't"
Kortom, 22 keer een vraag en 1 antwoord.
Daaruit concludeer ik
a) dat Rob hem een bekentenis wou ontlokken
met al die andere gesprekken, vertelde hij mensen wat ze moesten denken en zeggen. Nu opeens niet.
b) Roel heeft bevestigd dat er "dat" van hem weg is.
maar dat kun je hem eigenlijk nauwelijks kwalijk nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |