Ingrid en Chantal zijn dan ook totaal geen goede invloed op haar, die zoekt ook maar wat genegenheid op, en verder heeft ze eigenlijk niemand waar ze zich bij kan optrekkenquote:
Dat zou wel een sneaky one zijn, wow...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de opdracht die Rob had om Roel uit de kast te lokken om het te zeggen...
Ik heb het idee dat ze hem in de dbk weinig verteld hebben....quote:Op woensdag 9 november 2005 01:39 schreef Gert het volgende:
Wat zál hij lekker slapen straks...
[afbeelding]
Ik vind zelf Roel echt de verliezerquote:Op woensdag 9 november 2005 01:40 schreef mijn23 het volgende:
chantal en ingrid zijn DE kutten van de avond
Ja, we weten wel dat jij anti Lieske bent. Maar om dan alles lekker negatief te gaan uitleggenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, bij scheten komt het gewapper wel van te pas uiteraard![]()
Nu hoeven we er alleen nog achter te komen wat de functie is van de dolfijngeluiden die lieske wel eens maakt!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, bij scheten komt het gewapper wel van te pas uiteraard![]()
PLEASE, PLEASE, PLEASE! Plaats belangrijke ontwikkelingen ook even in het streamverslagen topic.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:38 schreef avonne het volgende:
En Dido gaat nu ook los over Menno....![]()
Dat denk ik ook niet, ik denk dat Lieske zich nog vreselijk opgelaten en onzeker voelt over haar eigen verneukerijquote:Op woensdag 9 november 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat vat je weer helemaal verkeerd op, maar om de een of andere reden verbaast me dat niet. Denk jij nou echt dat Lieske Roel dat geld niet gunt? Kom op man..![]()
en net had ik nog oogkleppen op?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:41 schreef BorTheWolf het volgende:
@ mijn23
Kan jij je theorie die je hebt ff uit typen, volgens mij heb jij het bij het rechte end nl. Ik heb het ook precies zo ervaren vanavond.
Nou.... je weet dat ik Lieske liever heb dan enig andere bewoner in het huis (op Roel na), maar wat ze zei klonk toch echt in de richting dat ze het niet meer dan fair vond van BB dat BB bij de minste of geringste kik het geld weer terug zou vorderen, omdat "het bij haar ook zo gegaan is".quote:Op woensdag 9 november 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat vat je weer helemaal verkeerd op, maar om de een of andere reden verbaast me dat niet. Denk jij nou echt dat Lieske Roel dat geld niet gunt? Kom op man..![]()
Goed dat je die knipoog erachter zetquote:Op woensdag 9 november 2005 01:39 schreef Gert het volgende:
Wat zál hij lekker slapen straks...
[afbeelding]
Lieske is mijn nr. 2quote:Op woensdag 9 november 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, we weten wel dat jij anti Lieske bent. Maar om dan alles lekker negatief te gaan uitleggen
Hij is twee keer in de DBK geweest... Nadat Chantal en Ingrid het in het washok heeft gelegt gingRob een tweede keer naar de DBKquote:Op woensdag 9 november 2005 01:38 schreef frizti het volgende:
[..]
En hoe weet Rob dan dat het in het washok ligt ?????
En laat dat nou net haar mazzel zijn in deze BB. Daardoor gaat ze ver komen denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:40 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ingrid en Chantal zijn dan ook totaal geen goede invloed op haar, die zoekt ook maar wat genegenheid op, en verder heeft ze eigenlijk niemand waar ze zich bij kan optrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |