ja gewoon om er echt achter te komen of het om roel zijn geld was wat ie bij elkaar gescoord hadquote:Op woensdag 9 november 2005 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, Rob wist dan dus ook dat Roel hoogst hoogst-hoogstwaarschijnlijk kwaad was omdat hij geld miste. En Rob wist ook dat het geen zin had om Roel verder te laten zoeken. Dus daarom snapte ik niet wat hij nou bedoelde met tot 3 of 4 keer toe "weet je het zéker, dat het weg is" tegen Roel zeggen..
En, ALLES wat Lieske zegt nu wijst in de richting dat ze het Roel - en overigens elke andere bewoner - het *NIET* gunt dat ze extra geld krijgen van BB....quote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef Morwen het volgende:
Lieske is zwaar onder de indruk van Roel's uitbarsting![]()
Rob weet niet dat het geld van Roel is... Rob weet alleen dat het geld doorgegeven moet worden zonder dat dit letterlijk gezegt mag wordenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Waar wilde hij nou héén?
Hij wist al lang dat die poen weg was...
Ik snapte er ook geen ruk van.
OK... makes sense..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:35 schreef mijn23 het volgende:
[..]
ja gewoon om er echt achter te komen of het om roel zijn geld was wat ie bij elkaar gescoord had
Het kan zijn dat de opdracht die Rob had om Roel uit de kast te lokken om het te zeggen...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, Rob wist dan dus ook dat Roel hoogst hoogst-hoogstwaarschijnlijk kwaad was omdat hij geld miste. En Rob wist ook dat het geen zin had om Roel verder te laten zoeken. Dus daarom snapte ik niet wat hij nou bedoelde met tot 3 of 4 keer toe "weet je het zéker, dat het weg is" tegen Roel zeggen..
daarna voelde hij zich toch ook schuldig en praatte in zichzelf,ik wilde het niet niet voor je verklooien ofzoquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Rob weet niet dat het geld van Roel is... Rob weet alleen dat het geld doorgegeven moet worden zonder dat dit letterlijk gezegt mag worden
Moet je niet op rekenen. Maar mag je wel geloven natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieske is onder de indruk van elke scheet die gelaten wordt
Ach, bij scheten komt het gewapper wel van te pas uiteraardquote:Op woensdag 9 november 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je niet op rekenen. Maar mag je wel geloven natuurlijk
dat kan maar ik zie nu het positieve in van robquote:Op woensdag 9 november 2005 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zet die oogkleppen van je eens af man. Rob weet *ALLANG* dat dat geld van Roel is. Iedereen in het huis weet dat allang.
Jammer dat Lieske erbij ligt...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:35 schreef BorTheWolf het volgende:
voor de gene die het niet gevolgd hebben vanavond. Chantal en ingrid vertellen op dit moment alleen maar leugens. ze weten dondersgoed wat er gebeurd is
En Dido gaat nu ook los over Menno....quote:Op woensdag 9 november 2005 01:32 schreef Showtime het volgende:
Wat een walgelijke kutwijven, hoe ze de hele avond weer zo weten om te draaien dat Menno de schuldige is![]()
Inderdaad...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef mijn23 het volgende:
[..]
hij wist niet dat het geld van roel was maar roel reageerde dus zo dus probeerde hij uit roel te trekken of het zijn geld was
het kan toch ook gewoon dat ie dacht dat het geld gewoon rond ging en het een opdracht wasquote:Op woensdag 9 november 2005 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zet die oogkleppen van je eens af man. Rob weet *ALLANG* dat dat geld van Roel is. Iedereen in het huis weet dat allang.
Op zich is een love story in BB wel leuk, maar ik als Roel fan baal er wel fan. Roel is helaas heel erg ingekakt sinds dat gedonder met Dido. Hij is al lang de Roel niet meer die hij in het begin was. Jammer, heel jammer.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:35 schreef ART het volgende:
Je bent wel met Roel&Dido bezig he Scan?Laat die twee toch. Die zijn eindelijk na al die weken bij elkaar aan het komen. Vind je het gek dat ze veel bij elkaar zijn. Geen probleem mee. Is leuke sideline in het verhaal.
En hoe weet Rob dan dat het in het washok ligt ?????quote:Op woensdag 9 november 2005 01:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Rob weet niet dat het geld van Roel is... Rob weet alleen dat het geld doorgegeven moet worden zonder dat dit letterlijk gezegt mag worden
Anders had hij Roel niet het geld in de wasdroger laen ondekken (wat niet lukte omdat BB de deur van het washok gesloten hield...
Rob heeft Joost hints gegeven (kun je m'n badjas uit de wadroger halen? (waar het geld ligt), maar die pikt hij niet op...
Tja sommige lopen echt met oogkleppen op. je vraagt je soms werkelijk af of ze naar dezelfde streams kijken en luisteren.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |