Nou, wat een oeverloze en vooral nutteloze gesprekken waren dat tussen Rob en Roel.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
Ja!
Waar wilde hij nou héén?
Hij wist al lang dat die poen weg was...
Ik snapte er ook geen ruk van.
hij wist niet dat het geld van roel was maar roel reageerde dus zo dus probeerde hij uit roel te trekken of het zijn geld wasquote:Op woensdag 9 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Waar wilde hij nou héén?
dat is de geheime opdracht van Robquote:Op woensdag 9 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Waar wilde hij nou héén?
Scan, hij is verliefd hoor!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Roel, laat die meid eens met rust en ga je eigen spel spelen
[afbeelding]
Jep Thats itquote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef mijn23 het volgende:
[..]
hij wist niet dat het geld van roel was maar roel reageerde dus zo dus probeerde hij uit roel te trekken of het zijn geld was
Lieske is onder de indruk van elke scheet die gelaten wordtquote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef Morwen het volgende:
Lieske is zwaar onder de indruk van Roel's uitbarsting![]()
daarom voelde rob zich ook zo schuldig daarna en dacht dat ie het verpest had voor roelquote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef mijn23 het volgende:
[..]
hij wist niet dat het geld van roel was maar roel reageerde dus zo dus probeerde hij uit roel te trekken of het zijn geld was
OK, Rob wist dan dus ook dat Roel hoogst hoogst-hoogstwaarschijnlijk kwaad was omdat hij geld miste. En Rob wist ook dat het geen zin had om Roel verder te laten zoeken. Dus daarom snapte ik niet wat hij nou bedoelde met tot 3 of 4 keer toe "weet je het zéker, dat het weg is" tegen Roel zeggen..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:30 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat komt omdat Rob al meer wist. die was nl al in de de DBK geweest en heeft iets te horen gekregen. Rob zat nl achter het geld aan van chantal en ingrid nadat hij de DBK was uitgekomen.
ja gewoon om er echt achter te komen of het om roel zijn geld was wat ie bij elkaar gescoord hadquote:Op woensdag 9 november 2005 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, Rob wist dan dus ook dat Roel hoogst hoogst-hoogstwaarschijnlijk kwaad was omdat hij geld miste. En Rob wist ook dat het geen zin had om Roel verder te laten zoeken. Dus daarom snapte ik niet wat hij nou bedoelde met tot 3 of 4 keer toe "weet je het zéker, dat het weg is" tegen Roel zeggen..
En, ALLES wat Lieske zegt nu wijst in de richting dat ze het Roel - en overigens elke andere bewoner - het *NIET* gunt dat ze extra geld krijgen van BB....quote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef Morwen het volgende:
Lieske is zwaar onder de indruk van Roel's uitbarsting![]()
Rob weet niet dat het geld van Roel is... Rob weet alleen dat het geld doorgegeven moet worden zonder dat dit letterlijk gezegt mag wordenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Waar wilde hij nou héén?
OK... makes sense..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:35 schreef mijn23 het volgende:
[..]
ja gewoon om er echt achter te komen of het om roel zijn geld was wat ie bij elkaar gescoord had
Het kan zijn dat de opdracht die Rob had om Roel uit de kast te lokken om het te zeggen...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, Rob wist dan dus ook dat Roel hoogst hoogst-hoogstwaarschijnlijk kwaad was omdat hij geld miste. En Rob wist ook dat het geen zin had om Roel verder te laten zoeken. Dus daarom snapte ik niet wat hij nou bedoelde met tot 3 of 4 keer toe "weet je het zéker, dat het weg is" tegen Roel zeggen..
daarna voelde hij zich toch ook schuldig en praatte in zichzelf,ik wilde het niet niet voor je verklooien ofzoquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Rob weet niet dat het geld van Roel is... Rob weet alleen dat het geld doorgegeven moet worden zonder dat dit letterlijk gezegt mag worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |