Lieske was haar 5000 euro ook kwijt vanwege een zeer vage opmerking tegen Rikkert over de missie. Hetzelfde dus wat Roel tegen Dido heeft gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:21 schreef Wup het volgende:
[..]
ik gun Roel dat geld sowieso niet, maar wat heeft Lieske ermee te maken?
Ja, sorry (de barcardi's smaken ook zo lekker vannacht)quote:
Ben je het daar niet mee eens dan? Lieske kreeg geen herkansing.quote:
ow zo, nou volgens mij was Lieske allang blij dat ze er vanaf was hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Lieske was haar 5000 euro ook kwijt vanwege een zeer vage opmerking tegen Rikkert over de missie. Hetzelfde dus wat Roel tegen Dido heeft gedaan.
Het stond er grappigquote:Op woensdag 9 november 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Ben je het daar niet mee eens dan? Lieske kreeg geen herkansing.
Dat is ook weer zo ja. Maar volgens mij kwam dat vooral omdat ze opeens met die geintjes begonnen. Opeens moesten de koffers (waar Lieske dus het geld in had gestopt) leeggemaakt worden enzo.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ow zo, nou volgens mij was Lieske allang blij dat ze er vanaf was hoor
nu je het toch over herkansingen hebtquote:Op woensdag 9 november 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Ben je het daar niet mee eens dan? Lieske kreeg geen herkansing.
Inderdaad. Maar Roel dacht natuurlijk dat echt iemand had lopen zoeken en het geld had gevonden. Pas later kreeg hij door dat het toch iets anders in elkaar zat.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:28 schreef Bocaj het volgende:
Eingelijk had Roel helemaal niets moeten doen... (Niet geld checken etc.. gewoon nix doen dan zou het wel goedgekomen zijn als de cirkel rond moet zijn...)
Dat blijft inderdaad heel vaag. We hebben er nooit meer iets over gehoord en het is ook nooit aan de groep verteld dat ze die opdracht verknald heeft.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:28 schreef Wup het volgende:
[..]
nu je het toch over herkansingen hebt
ingrid zou ook nog een herkansing krijgen met haar zoenopdracht
maar ik herinner me ook niet meer wat haar geboden werd, volgens mij geen geld
Biefstukken voor iedereen geloof ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:28 schreef Wup het volgende:
Het komt goed!quote:Op woensdag 9 november 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar Roel dacht natuurlijk dat echt iemand had lopen zoeken en het geld had gevonden. Pas later kreeg hij door dat het toch iets anders in elkaar zat.
Biefstuk voor iedereen (ze hadden rantsoen).quote:Op woensdag 9 november 2005 02:28 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Roel heeft gezegd dat hij samen met BB met iets bezig was ofzo. De mensen die het gehoord hebben, waren er in ieder geval van overtuigd dat hij veel te veel had gezegd.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:28 schreef melke het volgende:
Ik vind de opdracht van Lieske niet te vergelijken met de opdracht van Roel. Roel zei we spelen een spelletje hier. Dat zegt niets over geld of iets dergelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |