abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2005 @ 02:06:50 #221
65846 Bocaj
47th President.
pi_32107043
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:04 schreef APK het volgende:

[..]

Dan had Hummie Ingrid en Chantal naar de bloempot gestuurd.
Vind je mij nog steeds een kneus, droplul?
pi_32107047
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:05 schreef farceman het volgende:
Gadverdamme die vieze Chankwal komt zich er ook weer eens mee bemoeien!
Ze excuseerd zich dat ze bestaat...right, gnagnagna
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 9 november 2005 @ 02:07:16 #223
1464 ART
FOK!member
pi_32107048
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Roel moest er meer voor doen. Lieske niet, maar benadeelde wel de groep natuurlijk. Dat is altijd lastig. Zowel Lieske als Roel zijn in zekere zin genaaid omdat ze pas naderhand met een volgende eis kwamen.
Lieske heeft het geld maar kort in handen gehad - min of meer in de schoot geworpen - en voelde het bijna letterlijk branden. Die wilde er bij wijze van spreken van af.
Roel heeft er een week voor gebuffeld en had het al weken in bezit. Toch wel een verschil.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32107052
Het zou me niets verbazen als uiteindelijk Joost en Menno als finalisten over blijven. Aangezien BB toch met die polls en stemmen frauderen, zullen ze er wel een stokje voor steken dat Menno eruit gestemd wordt. Als Menno maar genoeg voorkeursstemmen krijgt, weet de rest dat ze hun pijlen vanaf dat moment op elkaar moet richten en stemmen ze elkaar wel het huis uit. Zou imho niet meer dan terecht zijn.
pi_32107062
Ga BB5 toch nog leuk vinden
pi_32107063
eigenlijk wil ik ook niet meer dat rob eruit gaat
  woensdag 9 november 2005 @ 02:08:55 #227
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32107064
Menno vergelijkt hemzelf andermaal weer eens met Bart

"Bart heeft toch ook elke week op de bank gezeten, en uiteindelijk gewonnen, geen probleem toch?"

Loser
Confidence through competence
pi_32107068
Echt ik walg van die Chantal. Als er potentie voor een interessant is die gaat plaatsvinden vlucht ze snel naar lokatie om verslag op te doen.
Viper 4 life
pi_32107071
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Menno vergelijkt hemzelf andermaal weer eens met Bart

"Bart heeft toch ook elke week op de bank gezeten, en uiteindelijk gewonnen, geen probleem toch?"

Loser
hmm toch maar menno eruit,mijn mening veranderd per minuut
pi_32107076
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:05 schreef Morwen het volgende:
Hi en jij komt uit het sprookjesbos van de Efteling
haha

ik heb het weekje ofzo niet gevolgd, maar hier op fok waren er meerderen sinds de rookopdracht al van mening dat BB op een dag nog wel iets met dat geld van Roel zou gaan doen
Roel mijn inziens dus zelf ook wel
  woensdag 9 november 2005 @ 02:10:26 #231
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32107078
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:07 schreef ART het volgende:

[..]

Lieske heeft het geld maar kort in handen gehad - min of meer in de schoot geworpen - en voelde het bijna letterlijk branden. Die wilde er bij wijze van spreken van af.
Roel heeft er een week voor gebuffeld en had het al weken in bezit. Toch wel een verschil.
Laten we niet gaan overdrijven. Die sigaretten 's nachts roken zonder dat iemand het ziet, was zo makkelijk als wat. Hij ging gewoon achter die afscherming zitten en hield constant de gang naar de slaapkamers in de gaten. Simpeler kan niet. Hij had misschien alleen wat last van slaap tekort. De opdracht op zich was echt een eitje, hoewel ik weet dat sommigen het geweldig vonden.
Neemt niet weg dat ik hem dat geld wel gun natuurlijk, maar om nou te zeggen dat hij een geweldige prestatie heeft geleverd .... nee...

Misschien was die van Lieske zelfs wel psychologisch gezien veel zwaarder, omdat ze dus de groep een week lang lekker eten ontnam.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 9 november 2005 @ 02:10:46 #232
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32107080
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:09 schreef mijn23 het volgende:

[..]

hmm toch maar menno eruit,mijn mening veranderd per minuut
Je moet je vastklampen aan feiten des levens, zoals:

Chantal is een rotwijf

Zie? Lucht op als er zulke zekere dingen bestaan, iets dat gewoon waar is, iets wat nooit meer verandert..
Confidence through competence
pi_32107081
Roel gaat naar bed
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_32107082
Vraag me wel af of Roel het geld nog terug krijgt
Onderschriftloos
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 november 2005 @ 02:11:29 #235
862 Arcee
Look closer
pi_32107084
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
De opdracht op zich was echt een eitje, hoewel ik weet dat sommigen het geweldig vonden.
Het zag er gewoon cool uit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_32107091
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:07 schreef FuTilE het volgende:
Het zou me niets verbazen als uiteindelijk Joost en Menno als finalisten over blijven. Aangezien BB toch met die polls en stemmen frauderen, zullen ze er wel een stokje voor steken dat Menno eruit gestemd wordt. Als Menno maar genoeg voorkeursstemmen krijgt, weet de rest dat ze hun pijlen vanaf dat moment op elkaar moet richten en stemmen ze elkaar wel het huis uit. Zou imho niet meer dan terecht zijn.
Menno, Joost, Dido en Lieske worden de laatste 4 denk ik.
Ik denk nog steeds dat Lieske gaat winnen, maar ik hoop Joost.
  woensdag 9 november 2005 @ 02:12:41 #237
65846 Bocaj
47th President.
pi_32107092
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:11 schreef melke het volgende:
Vraag me wel af of Roel het geld nog terug krijgt
hangt ervan af hoe bb het verlullen tegen Dido brengt...
pi_32107094
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:08 schreef redhair het volgende:
Ga BB5 toch nog leuk vinden
Deze "storm" is morgen wel geluwd en gaan we weer dágenlang roddelgroepjessessies te zien en nog erger, te horen krijgen.
  woensdag 9 november 2005 @ 02:13:04 #239
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32107095
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:07 schreef ART het volgende:

[..]

Nou het was ook echt buffelen... Niemand mocht er een week niet roken, maar roel wel, en kreeg nog 500 Euro per sigaret toe!

Wat zal hij gezweten hebben...
pi_32107097
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Laten we niet gaan overdrijven. Die sigaretten 's nachts roken zonder dat iemand het ziet, was zo makkelijk als wat. Hij ging gewoon achter die afscherming zitten en hield constant de gang naar de slaapkamers in de gaten. Simpeler kan niet. Hij had misschien alleen wat last van slaap tekort. De opdracht op zich was echt een eitje, hoewel ik weet dat sommigen het geweldig vonden.
Neemt niet weg dat ik hem dat geld wel gun natuurlijk, maar om nou te zeggen dat hij een geweldige prestatie heeft geleverd .... nee...

Misschien was die van Lieske zelfs wel psychologisch gezien veel zwaarder, omdat ze dus de groep een week lang lekker eten ontnam.
de opdracht was eigenlijk flink simpel, Roel had in 1 nacht het hele pakje op kunnen roken
hij koos ervoor er een flinke show van te maken
en wat was hij blij met zichzelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')