Vind je mij nog steeds een kneus, droplul?quote:Op woensdag 9 november 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dan had Hummie Ingrid en Chantal naar de bloempot gestuurd.
Ze excuseerd zich dat ze bestaat...right, gnagnagnaquote:Op woensdag 9 november 2005 02:05 schreef farceman het volgende:
Gadverdamme die vieze Chankwal komt zich er ook weer eens mee bemoeien!
Lieske heeft het geld maar kort in handen gehad - min of meer in de schoot geworpen - en voelde het bijna letterlijk branden. Die wilde er bij wijze van spreken van af.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Roel moest er meer voor doen. Lieske niet, maar benadeelde wel de groep natuurlijk. Dat is altijd lastig. Zowel Lieske als Roel zijn in zekere zin genaaid omdat ze pas naderhand met een volgende eis kwamen.
hmm toch maar menno eruit,mijn mening veranderd per minuutquote:Op woensdag 9 november 2005 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Menno vergelijkt hemzelf andermaal weer eens met Bart
"Bart heeft toch ook elke week op de bank gezeten, en uiteindelijk gewonnen, geen probleem toch?"
Loser
hahaquote:Op woensdag 9 november 2005 02:05 schreef Morwen het volgende:
Hi en jij komt uit het sprookjesbos van de Efteling![]()
Laten we niet gaan overdrijven. Die sigaretten 's nachts roken zonder dat iemand het ziet, was zo makkelijk als wat. Hij ging gewoon achter die afscherming zitten en hield constant de gang naar de slaapkamers in de gaten. Simpeler kan niet. Hij had misschien alleen wat last van slaap tekort. De opdracht op zich was echt een eitje, hoewel ik weet dat sommigen het geweldig vonden.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:07 schreef ART het volgende:
[..]
Lieske heeft het geld maar kort in handen gehad - min of meer in de schoot geworpen - en voelde het bijna letterlijk branden. Die wilde er bij wijze van spreken van af.![]()
Roel heeft er een week voor gebuffeld en had het al weken in bezit. Toch wel een verschil.
Je moet je vastklampen aan feiten des levens, zoals:quote:Op woensdag 9 november 2005 02:09 schreef mijn23 het volgende:
[..]
hmm toch maar menno eruit,mijn mening veranderd per minuut
Het zag er gewoon cool uit.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
De opdracht op zich was echt een eitje, hoewel ik weet dat sommigen het geweldig vonden.
Menno, Joost, Dido en Lieske worden de laatste 4 denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:07 schreef FuTilE het volgende:
Het zou me niets verbazen als uiteindelijk Joost en Menno als finalisten over blijven. Aangezien BB toch met die polls en stemmen frauderen, zullen ze er wel een stokje voor steken dat Menno eruit gestemd wordt. Als Menno maar genoeg voorkeursstemmen krijgt, weet de rest dat ze hun pijlen vanaf dat moment op elkaar moet richten en stemmen ze elkaar wel het huis uit. Zou imho niet meer dan terecht zijn.
hangt ervan af hoe bb het verlullen tegen Dido brengt...quote:Op woensdag 9 november 2005 02:11 schreef melke het volgende:
Vraag me wel af of Roel het geld nog terug krijgt
Deze "storm" is morgen wel geluwd en gaan we weer dágenlang roddelgroepjessessies te zien en nog erger, te horen krijgen.quote:
Nou het was ook echt buffelen... Niemand mocht er een week niet roken, maar roel wel, en kreeg nog 500 Euro per sigaret toe!quote:Op woensdag 9 november 2005 02:07 schreef ART het volgende:
[..]
Lieske heeft het geld maar kort in handen gehad - min of meer in de schoot geworpen - en voelde het bijna letterlijk branden. Die wilde er bij wijze van spreken van af.![]()
Roel heeft er een week voor gebuffeld en had het al weken in bezit. Toch wel een verschil.
de opdracht was eigenlijk flink simpel, Roel had in 1 nacht het hele pakje op kunnen rokenquote:Op woensdag 9 november 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Laten we niet gaan overdrijven. Die sigaretten 's nachts roken zonder dat iemand het ziet, was zo makkelijk als wat. Hij ging gewoon achter die afscherming zitten en hield constant de gang naar de slaapkamers in de gaten. Simpeler kan niet. Hij had misschien alleen wat last van slaap tekort. De opdracht op zich was echt een eitje, hoewel ik weet dat sommigen het geweldig vonden.
Neemt niet weg dat ik hem dat geld wel gun natuurlijk, maar om nou te zeggen dat hij een geweldige prestatie heeft geleverd .... nee...
Misschien was die van Lieske zelfs wel psychologisch gezien veel zwaarder, omdat ze dus de groep een week lang lekker eten ontnam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |