Heb jij geen gevoel in je leuter ofzoquote:Op woensdag 9 november 2005 01:05 schreef dborhem het volgende:
Dat is voor mij het teken dat ze echt bezig is,en hem niet bv onder haar kin houdt!![]()
Nee,dat is een truc van sommige hoeren,was eens uitgebreid op tv te horen,zo'n worst in een legging weet je wel?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Heb jij geen gevoel in je leuter ofzo
Yeah. En spugen op den leuterquote:Op woensdag 9 november 2005 08:48 schreef Spideyman het volgende:
Heerlijk. Hoe ranziger hoe beter. Kwijl en slurp
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:02 schreef Aventura het volgende:
Ja, wil je nou gepijpt worden of niet?
Bied je het aan dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:02 schreef Aventura het volgende:
Bied je het aan dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef phunkk het volgende:
[..]
Wil jij gezogen worden door een gast dan?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 08:58 schreef Burbo het volgende:
Dus jouw vriendin speelt in de jostiband?
... denken van: Godverdomme, heeft ie nou alweer zo'n puberale ringtone.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:34 schreef Xebrozius het volgende:
Als je van gekwijl & geslurp houdt dan moet je eens een aflevering van Slap Happy © downloaden.
Ik heb dat geluid nu als ringtone op mijn mobiel. En ja sommige mensen krijgen een grote grijns als ze die horen en anderen ...
quote:ontopic; ga jij ff lekker een regelement schrijven voor de vrouwen die (bij hoge uitzondering) sex met je willen hebben! sex gebeurt, ga je klagen of regels stellen dan doet niet alleen zij iets fout, maar JIJ ook ...
Elke week/maand weer een ander. Allemaal even puberaal...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:07 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
... denken van: Godverdomme, heeft ie nou alweer zo'n puberale ringtone.
haha idd...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:02 schreef Aventura het volgende:
Daar zat ik ook net aan te denken, alsof je dat niet door hebt danquote:Op woensdag 9 november 2005 01:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Heb jij geen gevoel in je leuter ofzo
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:34 schreef Xebrozius het volgende:
Als je van gekwijl & geslurp houdt dan moet je eens een aflevering van Slap Happy © downloaden.
Ik heb dat geluid nu als ringtone op mijn mobiel. En ja sommige mensen krijgen een grote grijns als ze die horen en anderen weten bij god niet wat voor geluid het is.
Fuck ik ben opgelicht de smerige hoerquote:Op woensdag 9 november 2005 01:38 schreef dborhem het volgende:
[..]
Nee,dat is een truc van sommige hoeren,was eens uitgebreid op tv te horen,zo'n worst in een legging weet je wel?![]()
'Sja,dan hep ikkum ondur me kin en maak dan sjabbelgeluitjus!'
Je wist niet of je bek op de vloer moest vallen of echt erin moest blijven van het lachen.![]()
Inderdaad, milkshakes worden ook opgeslurpt.. en daar hoor je die milkshake ook niet over klagenquote:Op maandag 21 november 2005 22:03 schreef Ska-te het volgende:
Lekker boeiend of iemand slurpt of nietAls je goed bezig bent moet dat sowieso niet storen toch
quote:Op woensdag 9 november 2005 08:48 schreef Spideyman het volgende:
Heerlijk. Hoe ranziger hoe beter. Kwijl en slurp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |