Dan hadden we -eindelijk- vermakelijke beelden gehad...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef doka het volgende:
[..]
Maar wat zou er gebeurt (kunnen) zijn als:
- Rob hem niet gekalmeerd had
- hij geen rekening had hoeven houden met camera's
- hij niet op tijd naar de dagboekkamer was geroepen
- al een paar biertjes op had
?
Hetzelfde als wanneer Tanja niet zwanger het huis in was gegaan.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef doka het volgende:
[..]
- hij al een paar biertjes op had
?
Absoluutquote:Op woensdag 9 november 2005 00:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dan hadden we -eindelijk- vermakelijke beelden gehad...![]()
Ik denk dat hij dan de woonkamer was ingegaan, heel erg kwaad was geworden.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef doka het volgende:
[..]
- al een paar biertjes op had
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
slaap ze en let een beetje op roels geld.
Ben je al geslaagd?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Zal ik je een lijst toesturen samen met een inschrijfformulier?
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Showtime het volgende:
Dido is duidelijk gecharmeerd van "agressieve" Roel. Ook al zegt ze van niet, ze hangt bijna letterlijk aan zijn lippen.
Precies, dat dacht ik eigenlijk al toen ze zo quasi geschokt verzuchtte dat ze zoiets nog nooit gezien had....Maf mens..quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Showtime het volgende:
Dido is duidelijk gecharmeerd van "agressieve" Roel. Ook al zegt ze van niet, ze hangt bijna letterlijk aan zijn lippen.
En misschien wel de láá'tste beeldenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dan hadden we -eindelijk- vermakelijke beelden gehad...![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hetzelfde als wanneer Tanja niet zwanger het huis in was gegaan.![]()
![]()
of hij was de DBK ingerend en had Hummie een driedubbele kopstoot verkochtquote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan de woonkamer was ingegaan, heel erg kwaad was geworden.
En daarmee zo`n stempel op zijn persoon zou hebben gezet, dat hij BB nooit meer had kunnen winnen.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
slaap ze en let een beetje op roels geld.
Dat heeft hij nu ook gedaan. Alhoewel het er wel van afhangt of het uitgezonden wordt op tv en hoe.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En daarmee zo`n stempel op zijn persoon zou hebben gezet, dat hij BB nooit meer had kunnen winnen.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Showtime het volgende:
Twee vliegen in een kláp. Voor deze editie van Big Brother is het beter 'to burn out than to fade away'quote:Op woensdag 9 november 2005 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En misschien wel de láá'tste beelden![]()
*met zaadvragende blik in haar ogenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
Dido: "Niemand voor zijn bek slaan hè!"
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
trust
![]()
Ik kruip er ook in, morgen weer vroeg op.![]()
Je wordt alleen maar triester nu.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog niet door dat ik straks ook ga stemmen!!![]()
Dat zei ik vanmiddag al. Een paar jetsers met de zweep en wat dominant dirty talk doen een hele andere Dido naar vooren komen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Showtime het volgende:
Als hij Joost door de dubbele ramen had geramd had ik er 10.000 SMS-jes voor over.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat hij dan de woonkamer was ingegaan, heel erg kwaad was geworden.
Ze geilt er echt op hoor, dat is overduidelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
Dido praat het ook nog goed: een ander was gaan huilen, en jij reageert nu eenmaal zo
Madurodam.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef Coos het volgende:
[..]
En die Roel is zo'n eikel!!
Waar komt die lul vandaan dan??![]()
Ze denken geheime boodschappen in de kaartjes te zien (Het zijn oude kaartjes waar een nieuw papiertje met tekst opgeplakt is)quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef BlaBlub het volgende:
Wat zijn Lieske en Joost nou aan het doen
Echt? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen! Dankjewel!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef Stereotomy het volgende:
Roel: Je bent een echte vrouwvrouwvrouw
Dido: ECHT?VIND JE?
WAAROM?
Dido ziet het al helemaal voor zich, vastgeketend aan het bed en Roel in leren motorpak.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef Coos het volgende:
Een paar jetsers met de zweep en wat dominant dirty talk doen een hele andere Dido naar vooren komen.![]()
Als roel uitzijn plaat was gegaan, was BB medeverantwoordelijk geweest. zij lieten die ratten op zoek gaan naar geld, op hun aanwijzingen....quote:Op woensdag 9 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
roel is in de dbk ook gewaarschuwd voor bedreigingen die hij uittttt
Keurig BB maar niet genoeg!
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dido valt op de (nare) mannelijke trekjes. Afstandelijkheid, macho gedrag, aggressieviteit.
Sloebers van talpaquote:Op woensdag 9 november 2005 00:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze denken geheime boodschappen in de kaartjes te zien (Het zijn oude kaartjes waar een nieuw papiertje met tekst opgeplakt is)
Precies, ze zei dat je daar niet eens een huis voor kon kopen. Maar wel als een viswijf proberen Rob te tackelen voor een schamele 10.000 euro.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:34 schreef Day het volgende:
Chantal weet dus hiervan. Chantal zit in de jat Roels geld-opdracht.
Ik meen me toch echt te herinneren dat ze een aantal weken terug ZO gekwetst was en dat ze niet begreep waarom iemand die ze vertrouwde haar ZO voor de gek kon houden. En dan nog wel om geld. Dat doe je niet, het ging maar om 350.000 euro.
Ik kan dat niet zo goed rijmen, nu. Jullie wel?
Je zou toch verwachten dat de goudeerlijke Chantal die nooit tegen iemand zou liegen, nooit iemand zou bedriegen voor geld, deze opdracht van BB gewoon geweigerd zou hebben. Al zou ze daarmee een exit riskeren. Het gaat immers maar om 350.000 euro. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |