bééétje onduidelijk? Als je niet erbij zegt dat het een munt is haal je dat er nog nauwelijks uitquote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef Jaal het volgende:
klik
Beetje onduidelijk, maar hopelijk zichtbaar!
Ehhmm ... twee hoofden, met links een H en een kroontje en rechts een A en een kroontjequote:Op woensdag 9 november 2005 00:15 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
bééétje onduidelijk? Als je niet erbij zegt dat het een munt is haal je dat er nog nauwelijks uitLaat staan dat je kan zien wat erop staat..
Niet filip maar ene henri is die ander..quote:Op woensdag 9 november 2005 00:18 schreef Kluupkluup het volgende:
Oh wacht.. na heel lang kijken zie ik 2 koppen.. Is van belgie.. Speciale uitgave.
Koning Albert II met Prins Filip..
Thanks! Bewaren dus ...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:18 schreef Kluupkluup het volgende:
Oh wacht.. na heel lang kijken zie ik 2 koppen.. Is van belgie.. Speciale uitgave.
Koning Albert II met Prins Filip..
Als dat een 1 euro munt is is het iig geen normale.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:17 schreef Jaal het volgende:
[..]
Ehhmm ... twee hoofden, met links een H en een kroontje en rechts een A en een kroontje
Ik herken Albert daar toch niet in?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Niet filip maar ene henri is die ander..
[afbeelding]
Met doosje en boekje en alles..quote:Op woensdag 9 november 2005 00:21 schreef Jaal het volgende:
Hehe ... wordt hier al 20 euri voor geboden
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8351530160
quote:Belgisch-Luxemburgse Economische Unie
Beschrijving van het ontwerp: In het midden van de munt, boven het jaartal “2005”, zijn de beeltenissen van Groothertog Henri van Luxemburg en van Koning Albert II van België in profiel (van links naar rechts) weergegeven. De initialen van de graveur, “LL”, staan rechts onderaan.. Beide beeltenissen en het jaartal zijn omringd door de twaalf sterren van de EU en door het monogram van Groothertog Henri aan de linkerzijde en het monogram van Koning Albert II aan de rechterzijde. De munttekens staan tussen twee sterren aan de onderkant van de munt.
Oplage: 6 miljoen
Oplage 6 miljoen ....quote:
ja hoor, dat mag best...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef Jaal het volgende:
[..]
Oplage 6 miljoen ....
Okee okee, ik begrijp de hint ... Maar mag ik me ook ff 5 minuten miljonair voelen ...
Klopt, nergens in de EU behalve dan in het (de) land(en) van uitgifte. Herdenkingsmunten hebben een nationaal karakter. Het zijn weliswaar officiële euro's, maar zijn alleen in het land van uitgifte wettig betaalmiddel.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:36 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ja hoor, dat mag best...
hou er alleen wel rekening mee dat dit in Nederland in principe geen geldig betaalmiddel is
Volgens mij is dat alleen zo bij die speciale munten met afwijkende waardes, toch? Munten van 50 euro en zo.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Klopt, nergens in de EU behalve dan in het (de) land(en) van uitgifte. Herdenkingsmunten hebben een nationaal karakter. Het zijn weliswaar officiële euro's, maar zijn alleen in het land van uitgifte wettig betaalmiddel.
Zo speciaal dat er 6 miljoen van geslagen zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 09:51 schreef sararaats het volgende:
ik heb zo'n munt.
dus bewaren !!!! is een hele speciale
Ja. 2-Euro-herdenkingsmunten zijn geldig betaalmiddel in de gehele eurozone, herdenkingsmunten met een "abnormale" waarde alleen in het land dat ze uitgegeven heeft.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen zo bij die speciale munten met afwijkende waardes, toch? Munten van 50 euro en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |