Ik woon toch dichterbij...quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef tonks het volgende:
Molluck blijf van me vriendin af!
quote:
waarom doe je dat zelf niet ff?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Lieve mensen, bij deze roep ik iedereen op om TheSwooshdockSaints even een heule dikke knuffel te geven. Hij heeft het nodig.
Dat is één ding wat zeker is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
we geven je eigelijk veels te veel aandacht hier
Zei ik daar iets over net danquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu heb ik toch nog m'n eigen slowchat..
Die grap is niet leuk meer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij altijd weer met die kankerkachel![]()
Spring van die kooi afquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ga ergens vanaf springen![]()
En daarna laten we die kooi in het park zinken met de scooter van Junkiesietze als gewicht om m naar beneden te trekkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik spring van de kankerkachel af in de stomme kooi
En voor de grap gooien we triangeljosti er achteraan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En daarna laten we die kooi in het park zinken met de scooter van Junkiesietze als gewicht om m naar beneden te trekken![]()
Ah die arme jongenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En voor de grap gooien we triangeljosti er achteraan.![]()
Dat vindt ie leuk!quote:
Waarom wilde je er uberhaupt vanaf springen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik kan zwemmen hoor en de kooi zat niet op slot![]()
Ze is echt niet op komen dagen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hoe is de date gegaan?
Wat een feeksquote:Op zondag 13 november 2005 10:45 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Ze is echt niet op komen dagen...![]()
Ik liep later even over Stratumseind, en volgens mij lag ze daar midden op straat zich door 3 negers te laten nemen...quote:
Ik liep gisteren ook over Stratums Eindquote:Op zondag 13 november 2005 11:31 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Ik liep later even over Stratumseind, en volgens mij lag ze daar midden op straat zich door 3 negers te laten nemen...
Maar goed, dat kan ook iemand anders geweest zijn...
O was jij dat!?quote:Op zondag 13 november 2005 11:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik liep gisteren ook over Stratums Eind
Ja dat was ik.quote:Op zondag 13 november 2005 11:31 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Ik liep later even over Stratumseind, en volgens mij lag ze daar midden op straat zich door 3 negers te laten nemen...
Maar goed, dat kan ook iemand anders geweest zijn...
Ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |