Had je dat niet kunnen zeggen VOORDAT ik je volblafte ?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom ik anders aan die aids?
Ach kind, we kunnen het ook enkel bij bowlen laten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:50 schreef Triangeljosti het volgende:
Ik begin een beetje te twijfelen... twijfel is nooit goed...
Maar volgens mij is Allure_ sexueel zo veel verder dan ik (gezwel, kegels in haar mol, bowlingballen in haar aars, ze heeft zelfs al Aids...) dat ik bang ben dat ik straks niets voorstel als ik haar keihard neuk... Misschien dat mijn cumshot nog wat goed maakt, want dat zijn echt liters, maar toch...
Wat vinden jullie? Moet ik de date door laten gaan?
Dat is zo saai...quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ach kind, we kunnen het ook enkel bij bowlen laten.
Zullen we dan maar niet daten?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:09 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Dat is zo saai...
En ik ben bang dat als ik je zie ik me niet echt in kan houden zeg maar... Je kent het wel...
Sorry.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:17 schreef AversusZ het volgende:
ja nu heb je het verpest
Ja, maar ik denk niet dat ie dat heeft ingevoerd. Hij vertelde me gister dat ie ooit eens 'n topic over de tsunami had geopend. Je kent hem, 't zal wel iets lulligs zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:21 schreef AversusZ het volgende:
komt ie uit leusden?![]()
weer saai op stage, lekker hele dag fokken!, muziekje erbij en dan weer weekend![]()
zal wel even kijken, heb toch niks beters te doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat ie dat heeft ingevoerd. Hij vertelde me gister dat ie ooit eens 'n topic over de tsunami had geopend. Je kent hem, 't zal wel iets lulligs zijn geweest.Dus als je je geroepen voelt om ff te zoeken, be my guest.
![]()
K'heb vandaag alleen 'n stagemarkt op school, echt retesaai.
Maakt niet uit, wat wil je met zo'n naam als triangeljostiquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef AversusZ het volgende:
[..]
zal wel even kijken, heb toch niks beters te doen.
zitten alleen wel dit topic over te nemen, excuses triangeljostie![]()
quote:Proper_fucked - donderdag 10 november 2005 @ 23:23
Jij hebt wel ontiegelijk veel(mannelijke) fans of niet? de tering..
Dat mag niet, de slowtsjet van Jett gaat ook altijd binnen de kortste keren dichtquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:41 schreef Allure_ het volgende:
Idd, geeft niet heur.![]()
Kunnen we dit niet even in 'n Allure slowchat veranderen?
Dan kunnen al mijn fans hier posten.
[..]
![]()
Bummer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat mag niet, de slowtsjet van Jett gaat ook altijd binnen de kortste keren dicht
Ik heb net ook al gezocht, maar niks gevonden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef AversusZ het volgende:
[..]
zal wel even kijken, heb toch niks beters te doen.
zitten alleen wel dit topic over te nemen, excuses triangeljostie![]()
dacht zelf dat dit hem was: http://forum.fok.nl/user/history/65266quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb net ook al gezocht, maar niks gevonden.
Oh wacht, hij had er een geopend over 'n aardbeving.dat verandert de zaak.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik wil je wel nog een keer aids geven
Jajajaja!quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:48 schreef AversusZ het volgende:
[..]
dacht zelf dat dit hem was: http://forum.fok.nl/user/history/65266
gevonden door te zoeken op dylan rhymes die hij toen de hemel in prees
als je die reacties leest lijkt ie er wel op, ook over pakistan![]()
vind je hem niet leuk?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:50 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Sorry, maar je avatar schrikt me af.![]()
Het 'I love techno' gedeelte wel, maar dat andere 'ding' is duidelijk afschrikwekkend.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
vind je hem niet leuk?
Ik dacht dat dat dit weekend wel zou gebeuren... maar ja...quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maar wanneer ga je nou neuquen?
O... Nu ga ik dus weer twijfelen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:06 schreef cerror het volgende:
Dat soort tutjes zijn zo frigide als een iglo dude.
Een beetje vingerwerk en dan heb je het wel gehad.
Ze shoppen liever dan dat ze neuken.
Je kent me ook zó goed hè.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:06 schreef cerror het volgende:
Dat soort tutjes zijn zo frigide als een iglo dude.
Een beetje vingerwerk en dan heb je het wel gehad.
Ze shoppen liever dan dat ze neuken.
20.00 uur zijn de winkels al dicht hoor schat..quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kent me ook zó goed hè.
Dus bij deze Triangeljosti, Het gaat niet door.
Sorry, niks persoonlijks hoor.![]()
Sorry lieverd maar ik heb mijn weekend al volgepland.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:47 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
20.00 uur zijn de winkels al dicht hoor schat..
Dus je komt maar gewoon!
Wat ben je nou voor stomme kuthoer? Eerst laat je me nieuwe bowlingschoenen kopen... Ik loop al 4 dagen met een tentstok in mijn broek rond en nu trek je je ineens terug.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry lieverd maar ik heb mijn weekend al volgepland.
Ik laat m'n vriendin wel komen. Ze is 'n beetje mensenschuw, maar dat houdt jou niet tegen toch?![]()
[afbeelding]
Veel plezier.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:59 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor stomme kuthoer? Eerst laat je me nieuwe bowlingschoenen kopen... Ik loop al 4 dagen met een tentstok in mijn broek rond en nu trek je je ineens terug.
Slet, krijg de tyfus!
Ik was daar later op teruggekomen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:01 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Jij trok je al eerste terug huilie. Je laat je zoiezo toch niet tegenhouden door Aids en enkele gezwellen?![]()
Nu heb je pech.
Good for you.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:02 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Ik was daar later op teruggekomen!
Ik kots op vrouwen zoals jij!
Eigenlijk op alle vrouwen!
Behalve yvonne... die is sexy...
ZO krijg je natuurlijk nooit een vrienje he?!quote:
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:05 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
ZO krijg je natuurlijk nooit een vrienje he?!
Zoek het maar uit! Je bent gewoon bang voor mij!
Ja, waar dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee joh, daar ben ik toch veul te dom voor.
We gaan niet meer daten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, waar dan?
Als je altijd zoveel informatie geeft mist Triangel weinig aan die date met jou
Te duur voor jou.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hoe duur?
Jawel hoor, ik zie het aan die avatar van je.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat kan jij niet weten![]()
die van mij is teminste duidelijk, Bij de jouwe zie je niet eens wat erop staatquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zie het aan die avatar van je.
Dit staat erop ->quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
die van mij is teminste duidelijk, Bij de jouwe zie je niet eens wat erop staat![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
neuken dan maar?
Nou begin ik me toch af te vragen waarom jij al zolang droog staat.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:54 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
tis nu alweer een tijdje indd, aan jou de taak om er iets aan te doen
Pics or stfu.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:12 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nee geen van die opties eigelijk
Ik ben nog minderjarig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nee ik zie het meer als het "ik wil sex met Allure_ !!" topic
Wie is die ik_hou_van_tonks?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:19 schreef tonks het volgende:
Allure_ ik wil je terug!
Blingbling skatjuhhquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:26 schreef Allure_ het volgende:
Ben je alweer uit je depressie?
Je plaatje schittert zo mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |