Hmm, alhoewel ik dus een en al verstrooidheid ben als ik zenuwachtig ben, moet ik wel gelukkig nooit echt overgeven enzo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:13 schreef saaw het volgende:
een meisje van mn school moest vanochtend overgeven van de zenuwen
vond ik toch een beetje overdreven
Bij ons warenaltijd wel wat die gingen janken als ze een paar vragen niet wistenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:13 schreef saaw het volgende:
een meisje van mn school moest vanochtend overgeven van de zenuwen
vond ik toch een beetje overdreven
Valt tegenquote:
Morgen heb je de toets?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef saaw het volgende:
tududuududuuuuu
ik moet eigenlijk egt ff gaan leren
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:22 schreef saaw het volgende:
[..]
een toets
deze week elke dag een examen
Ik ga nog lang niet slapenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:15 schreef brainster het volgende:
Wie gaan er slapen?
ik nu denk ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:15 schreef brainster het volgende:
Wie gaan er slapen?
Ik ook...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef saaw het volgende:
tududuududuuuuu
ik moet eigenlijk egt ff gaan leren
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Met scheikunde had ik altijd moeite met zuur-base reacties![]()
De rest ging nog wel![]()
Bier gaat er altijd wel inquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef _moder8or_ het volgende:
Wie wil er met mij nog gezellig een biertje drinken?
quote:
Pardon?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef DaMook het volgende:
[..]Zit alleen de streamverslagen van BB te lezen
Ze hebben Roel zijn geld gevonden
![]()
![]()
Balen voor Roel
![]()
![]()
Big Brotherquote:
Voor mij hoor. Gezelligheidquote:Op woensdag 9 november 2005 00:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi, ik heb me huiswerk af, mag ik nu weer fokken![]()
Kijk eens aan wie je opeens zietquote:Op woensdag 9 november 2005 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Niet dat er iemand is om mee te fokken![]()
ben zo terugquote:Op woensdag 9 november 2005 00:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kijk eens aan wie je opeens ziet![]()
Laat je tanden maar even zitten (ook al speel ik tussendoor NFSU2)quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ga me tanden maar eens poetsen enzo, en dan maar kijken of er al iemand gearriveerd is![]()
Ik volg het een beetjequote:
wat een hoop posts, kon je die niet editten in 1 postquote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Laat je tanden maar even zitten (ook al speel ik tussendoor NFSU2)
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Niet dat er iemand is om mee te fokken![]()
Slapste excuus ooitquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik kan trouwens - dankzij de KPN-banner - de frontpage niet meer bezoeken/modereren
Ik heb er dus echt geen interesse daar inquote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik volg het een beetjeVooral via de Streamverslagen in het BB subforum en de BBlog
En ik kijk het op het werk wel eens
Enigste zender die via inet uitzend is talpa
Mierenneukerquote:Op woensdag 9 november 2005 00:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat een hoop posts, kon je die niet editten in 1 post![]()
Het is gewoon zo. Iedereen heeft daar last vanquote:
Kan leuk zijn hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 00:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb er dus echt geen interesse daar in.
[..]
Het is gewoon zo. Iedereen heeft daar last van
1 keer gevolgd, kneuzen in een kippenhokquote:
Welke reclame zie je dan? Je kan wel gewoon scrollen met je wielmuis als er een bewegende banner te zien is onder een nieuwsbericht?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef DaMook het volgende:
Ik niet hoorIk kan gewoon op de FP en heb nergens last van
IE en FF werkt allebei en JA allebei ZONDER add blocker
Pak gerust nog een pilsjequote:Op woensdag 9 november 2005 00:41 schreef DaMook het volgende:
Zal ik nog een pilsje pakken of gaan slapen ?
Welkom terug Dribbel_quote:
Nou zegquote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom kom jij alleen als spenky erook is![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom kom jij alleen als spenky erook is![]()
Ieder zijn meningquote:Op woensdag 9 november 2005 00:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
1 keer gevolgd, kneuzen in een kippenhok
[..]
Welke reclame zie je dan? Je kan wel gewoon scrollen met je wielmuis als er een bewegende banner te zien is onder een nieuwsbericht?
[..]
Pak gerust nog een pilsje
[..]
Welkom terug Dribbel_
Iddquote:
Welkom dan maarquote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Ik kwam gewoon ff een kijkje nemen en wou ff reageren![]()
Jij blocked ze gewoonquote:Op woensdag 9 november 2005 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ieder zijn mening
Ik zie geen reclame eerlijk gezegdMaar daar heb ik wel vaker last van
Andere zien een irri reclame en ik zie alleen maar relaxte
Ik denk er nog even over
Drib
Hoezo 'ranzig'?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef spenky het volgende:
[..]
wat heb jij toch een ranzige avatar![]()
von je ouwe leuker
ik kwart voor 8quote:Op woensdag 9 november 2005 00:48 schreef spenky het volgende:
Ik ga weer... me kamer opruimen en dan maar slapen.. moet kwart over 8 op!!!
Ik block helemaal nietsquote:Op woensdag 9 november 2005 00:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Welkom dan maar.
[..]
Jij blocked ze gewoonIedereen moet ze gewoon zien hoor.
Idd een Beeje Vreemdquote:Op woensdag 9 november 2005 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ranzig is zo'n stom woord, hij is gewoon een Beetje Vreemd![]()
Veel blauw enzo, past wel bij mijquote:Op woensdag 9 november 2005 00:50 schreef spenky het volgende:
[..]
nou okee ranzige kleurenbeetje el cheopo ofzo :s
Jeetje, hoezo zo asociaal vroeg?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:48 schreef spenky het volgende:
Ik ga weer... me kamer opruimen en dan maar slapen.. moet kwart voor 6 op!!!
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Veel blauw enzo, past wel bij mij![]()
Sorry. Mijn excusesquote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik block helemaal nietsJe mag nu komen kijken dan kun je het zien
Ik heb nog nooit een adblocker gehad en zal er nooit een hebben
kwart over 8 begint me lesquote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jeetje, hoezo zo asociaal vroeg?
Tjaquote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef spenky het volgende:
[..]mijne ook
maar ik ben iets minder blauw
Dankuquote:Op woensdag 9 november 2005 00:53 schreef _moder8or_ het volgende:
spenky, jij ook nog een prettige n8 toegewenst
Hoelang moet je wel niet reizen danquote:Op woensdag 9 november 2005 00:50 schreef spenky het volgende:
[..]
bedoelde kwart voor 6... moet kwartt over 8 op school zijn
20 min ofzo... maar moet zorgen dat me zusje niet in de douche is...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoelang moet je wel niet reizen dan![]()
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb regelmatig geen ad'squote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef spenky het volgende:
[..]
20 min ofzo... maar moet zorgen dat me zusje niet in de douche is...![]()
Goeienacht DaMookquote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb regelmatig geen ad'sTerwijl ik ze niet block
Ik geef ook niets om die ads
Pas zodra de abbo's er zijn wil ik ze uit kunnen zetten
Truste Spenky
Hoi The_T
Jaja, het is al goed jongenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb regelmatig geen ad'sTerwijl ik ze niet block
Ik geef ook niets om die ads
Pas zodra de abbo's er zijn wil ik ze uit kunnen zetten
Truste Spenky
Hoi The_T
Anders kom je te laat op school?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef spenky het volgende:
[..]
20 min ofzo... maar moet zorgen dat me zusje niet in de douche is...![]()
Ik begin:quote:Op woensdag 9 november 2005 00:58 schreef Dribbel_ het volgende:
okay waar gaan we het over hebben
Hmm, zou het niet weten eigenlijk...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:58 schreef Dribbel_ het volgende:
okay waar gaan we het over hebben
ff uitleggenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik begin:
Ik kan niet w8en op de "Most Wanted" demo!
ah okay, geen verstand van, ik geef geen ene f*ck om computerspelletjesquote:Op woensdag 9 november 2005 01:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Er komt deze week een demo uit van het spel Need For Speed.Most Wanted dus
Alles goed ?quote:
quote:
quote:Deze afbeelding is 1024 * 768 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
daar heb ik in gereden 2 weken geledenquote:
Jajaja, geen zin om een thumbnail te maken op dit tijdstipquote:
Ik in de Murcielagoquote:Op woensdag 9 november 2005 01:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
daar heb ik in gereden 2 weken geleden
Zekerquote:Op woensdag 9 november 2005 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Met mij welOok alles goed met jou?
Moet ik het rijtje auto's waar ik in gereden heb weer eens opnoemenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jajaja, geen zin om een thumbnail te maken op dit tijdstip
[..]
Ik in de Murcielago
Ik heb nog (gokje) 10 treetjes halve liter blikkenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Heeft iemand nog een kratje bier over?
1 kratquote:Op woensdag 9 november 2005 01:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Heeft iemand nog een kratje bier over?
Ach dat is nog nietsquote:Op woensdag 9 november 2005 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet ik het rijtje auto's waar ik in gereden heb weer eens opnoemen![]()
Vindt je het erg als ik er eentje eruit haal om te nuttigen?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog (gokje) 10 treetjes halve liter blikken
Dank in ieder gevalquote:
Had je zat bier?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:20 schreef 9christensen het volgende:
pffffff zat had
Heerlijk uitslapenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
morgen naar school![]()
wat gaan jullie doen
wil ik ookquote:Op woensdag 9 november 2005 01:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heerlijk uitslapen. En dan kijk ik wel verder
ow ik hoef me niet ziek te melden, als ik neit wil hoef ik niet te gaanquote:Op woensdag 9 november 2005 01:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ga je toch, meldt je je lekker ziek.
Ben weer eens Bert Visscher aan het kijken
Dat is helemaal tofquote:Op woensdag 9 november 2005 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ow ik hoef me niet ziek te melden, als ik neit wil hoef ik niet te gaan![]()
quote:
Bedankt! Hoop dat ik d'r verlies snel gaat oppakkenquote:Op woensdag 9 november 2005 08:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
t gaat ook niet zo goed met mijn opa, heel apart, hij is heel erg veranderd sinds ie in het ziekenhuis ligt
* Fwnk modje knuffel geeft
Is ze vannacht overleden?quote:Op woensdag 9 november 2005 08:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bedankt! Hoop dat ik d'r verlies snel gaat oppakken![]()
Das wel mooi danquote:Op woensdag 9 november 2005 08:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja.In een dood wat ze altijd had gewenst. Slapend.
Bedankt snopquote:Op woensdag 9 november 2005 08:55 schreef snopprinses het volgende:
* snopprinsesje geeft _moder8or_ een net zo een lange en dikke knuffel als die wil
Goedenmorgen A.quote:
Ook jij heel erg bedankt, het gaat een zure weekend worden vrees ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:00 schreef Ayaxola het volgende:
Nog gecondoleerd trouwens, moest ff een stukje terug lezen.
En sterkte.
we horen het wel als je iets kwijt moetquote:Op woensdag 9 november 2005 09:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ook jij heel erg bedankt, het gaat een zure weekend worden vrees ik.
Dan doe ik dat liever via MSNquote:Op woensdag 9 november 2005 09:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
we horen het wel als je iets kwijt moet
waar jij wiltquote:
stage..en dat kan gerust tussendoorquote:Op woensdag 9 november 2005 09:07 schreef Ayaxola het volgende:
Moeten jullie nou niet naar school/werk?
Of kan dit allemaal tussendoor?
School... en er is geen leraar dusjaquote:Op woensdag 9 november 2005 09:07 schreef Ayaxola het volgende:
Gelukkig heb ik genoeg steun! Maar jouw/jullie steun is altijd mooiquote:
Thuis blijven dus.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:07 schreef Ayaxola het volgende:
Tot hoe laat?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:14 schreef Ayaxola het volgende:
Pff, ik moet zo gewoon weer naar school
jeff, gecondoleerdquote:Op woensdag 9 november 2005 08:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja.In een dood wat ze altijd had gewenst. Slapend.
Oo. Dus nog lekker vroeg thuis.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik tot 14.00 ofzo
of eerder als ik zin heb
Bedankt!quote:
Gym bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Gewoon tot 15:40
Gelukkig wel het laatste uurtje sport, dat scheelt altijd al weer
Ja, dat is hetzelfde toch?quote:
Veel succes in ieder gevalquote:Op woensdag 9 november 2005 09:26 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat is hetzelfde toch?Wij noemen het altijd sport op school
Maar over 10 minuten moet ik er zijn, dus tot later
Linkje?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nu heb je ook een ruzie met kaap zag ik ?
kaap mot niet zo mekken.., ik bepaal de opstelling niet hij. Ik weet dat hij teleurgesteld is.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nu heb je ook een ruzie met kaap zag ik ?
Moet hij maar beter gedragenquote:Op woensdag 9 november 2005 09:36 schreef WEST het volgende:
[..]
kaap mot niet zo mekken.., ik bepaal de opstelling niet hij. Ik weet dat hij teleurgesteld is.
ok. een momentquote:Op woensdag 9 november 2005 09:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oeh, ik ben alleen!
vertel ff op msn wat je precies wilt, dan doe ik het hier
Maak een website voor mij!quote:Op woensdag 9 november 2005 09:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nu heb ik dus niks meer te doen..>_<
Whehehe, leuk geprobeerdquote:Op woensdag 9 november 2005 09:55 schreef Fwnk het volgende:
voor www.fwnk.be
IK heb wel (veel) wensen
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:58 schreef snopprinses het volgende:
[..]
was te verwachtenmaar neen ;p
toch nietquote:Op woensdag 9 november 2005 09:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Stel, ik ging hem voor jou maken. NO WAY!
Spamquote:Op woensdag 9 november 2005 09:55 schreef Fwnk het volgende:
voor www.fwnk.be
IK heb wel (veel) wensen
hoi ijsmeisquote:Op woensdag 9 november 2005 10:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Spam!
Hij geeft overigens een dikke fout aan.
En hoi allemaal!
KLopt:quote:Op woensdag 9 november 2005 10:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Spam!
Hij geeft overigens een dikke fout aan.
En hoi allemaal!
hihih, je hebt pas 3 membersquote:Op woensdag 9 november 2005 10:13 schreef Fwnk het volgende:
[..]
KLopt:
in mijn ding staat:
Block ijsmeis!
muhahahaha
Nee als je een fout krijgt ligt het aan jezelf, hier werkt ie prima
Duh, met spammen kan ik dat ookquote:Op woensdag 9 november 2005 10:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Maar wel dik 4000 unieke views, en dik 5000 in me foto-ding
Ik spam nietquote:Op woensdag 9 november 2005 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Duh, met spammen kan ik dat ook.
Ik zag geen fouten in ieder geval.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:13 schreef Fwnk het volgende:
[..]
KLopt:
in mijn ding staat:
Block ijsmeis!
muhahahaha
Nee als je een fout krijgt ligt het aan jezelf, hier werkt ie prima
quote:
He Imberr....jij hier?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:23 schreef Imberr het volgende:
slapen? Niks slapen. leren![]()
oh, goeiemorgen trouwens![]()
Dan lik je het eraf.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:25 schreef snopprinses het volgende:
mên, mn lip bloed >_<
Ben je zo zenuw8ig ;')quote:Op woensdag 9 november 2005 10:25 schreef snopprinses het volgende:
mên, mn lip bloed >_<
Met mij gaat het ook wel goed...Ben alweer klaar voor vandaag met school.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met mij goed, qua omstandigheden op na.
Niets gedaan, plus verdriet wegwerken.quote:
Achter m'n rits welquote:
mangs wa aait niequote:Op woensdag 9 november 2005 10:37 schreef Fwnk het volgende:
He Ulreazj, jij hier?
Gekkie.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Daar kan je misschien wel gelijk in hebben.![]()
Kwartiertje leren voor morgen, en voor de rest msnen en FM spelen.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Zeg Mo. Wat zijn de plannen voor vandaag?
FM = Football Manager?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:48 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kwartiertje leren voor morgen, en voor de rest msnen en FM spelen.![]()
![]()
![]()
En die van jou?
Idd....Prachtig spel.quote:
10e is toch niet slecht? En ik was vroeger ook erg verslaafd aan FM. Ik w8 nu met smart op FM2006.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Idd....Prachtig spel.
Zit alleen tijdelijk in een dip met Zwolle.![]()
Was opgeklommen tot de 3de plaats, en toen raakten al mijn keepers geblesseerd.![]()
En nu sta ik 10de.![]()
![]()
Jah, zit alweer hhier he.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:37 schreef Fwnk het volgende:
He Ulreazj, jij hier?
Fifa Manager 2006?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
10e is toch niet slecht? En ik was vroeger ook erg verslaafd aan FM. Ik w8 nu met smart op FM2006.
Mhaw, supporters en het bestuur verwachten een 'respectable positie', dus vanuit die optiek is het niet zo heel slecht. Dit is me 2de seizoen, en het jaar daarvoor werd ik 4de. Toen verloor ik op de laatste speeldag van de na-competitie mijn ticket voor de eredivisie.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
10e is toch niet slecht? En ik was vroeger ook erg verslaafd aan FM. Ik w8 nu met smart op FM2006.
Ah ok, dat spellen vind ik niet echt wat voor mij. Doe mij maar strategy en turnbased en soms wat RPG/FPS.quote:
nacompetitie is toch van plek 2-7?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mhaw, supporters en het bestuur verwachten een 'respectable positie', dus vanuit die optiek is het niet zo heel slecht. Dit is me 2de seizoen, en het jaar daarvoor werd ik 4de. Toen verloor ik op de laatste speeldag van de na-competitie mijn ticket voor de eredivisie.![]()
![]()
![]()
Maar ik vind dat ik altijd minimaal nacompetie moet spelen. Nu zitten we al na de winterstop, en heb nog geen periodetitel, noch geeft mijn huidige positie recht op na-competie.![]()
Maar heb je nog geen geld ofzo om 'm te kopen, want hij is toch allang uit?![]()
Eigenlijk slaat het nergens op. Maarja, je club richting de top maken is cool hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 10:57 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ah ok, dat spellen vind ik niet echt wat voor mij. Doe mij maar strategy en turnbased en soms wat RPG/FPS.
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vrouwen moeten pijpenanders zijn ze kutwijven
Ik ben zo'n pauperdownloadsnol, maar op de FRS site staat dit:quote:Op woensdag 9 november 2005 10:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
nacompetitie is toch van plek 2-7?
Geld zat. Sinds wanneer is hij uit dn?
Krijg nou watquote:Op woensdag 9 november 2005 11:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben zo'n pauperdownloadsnol, maar op de FRS site staat dit:
Release datum: 21-10-2005
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
en ik wilde er nog niet op reageren
Dan bef ik wel iemand andersquote:Op woensdag 9 november 2005 11:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik was eerst, ga jij judath maar beffen
Had ik maar zo een jufquote:Op woensdag 9 november 2005 11:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doet ze niet, eigenlijk moet ze het doen. Als juf
En ik zei nog dít bij mijn editquote:Op woensdag 9 november 2005 11:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Krijg nou wat. Maargoed, denk dat ik nog even w8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |