quote:
En ik was nog wakker.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:41 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Op dat tijdstip lag ik al lekker te slapen hoor...
Zeer scherp APK, zeer scherp....quote:
tnx Sanne...quote:
Nee hoor, heeft daar niets mee te maken.... Normaal gesproken mag het topic pas rond zeven uur geopend worden. Nu mag het wel iets vroeger, maar om 12.00 uur 's nachts is wel iets té vroeg...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:34 schreef MrObjective het volgende:
Waar slaat het op om een waarschuwende topic meteen te sluiten.
Ow, ik zie het al. Een nieuwe mod die graag ff indruk wil maken![]()
donequote:Op woensdag 16 november 2005 12:26 schreef nachtzuster het volgende:
sorry ff dringend en offtopic
Flugel kun je aub even je (hot)mail checken en antwoorden![]()
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:29 schreef MrObjective het volgende:
Verzoek als LekkerSimpel weer verschijnt hem dan te bannen.
Dat is mijn buurman, die op mijn router aangesloten zat en bepaalde info naar buiten heeft gegooid, wat niet de bedoeling was. Ik heb hem van mijn router afgekoppeld. Maar ik neem aan dat hij ergens anders ook kan inloggen.
Jij wel?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:39 schreef MrObjective het volgende:
Ja, hij zei dat hij naar BB-moest enz.
Dat is dus helemaal niet waar. .... HIJ niet........
Nou vooruit dan... Dan open ik 'm wel weer ff...quote:Op donderdag 17 november 2005 10:41 schreef ruby het volgende:
Flugeltje, waarom heb je dit topic, De uitzending van woensdag 16 november., al gesloten?
Je schrijft als reden dat het vandaag 17 november is en dus dat het topic wel dicht kan, maar ik denk dat sommige mensen nog wel even wat kwijt willen over de uitzending van de dag er voor.
Ik snap wel dat je 'm niet de hele dag open houdt maar ik vind wel dat er ruimte moet zijn om de volgende dag nog te kunnen reageren.
Senk joe!quote:Op donderdag 17 november 2005 10:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou vooruit dan... Dan open ik 'm wel weer ff...
(had vanochtend last van opruimwoede)
Geen flauw idee... Ik ben het ook helemaal kwijtquote:
Kun je dat achter de schermen even vragen?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:16 schreef flugeltje het volgende:
Geen flauw idee... Ik ben het ook helemaal kwijt
Is Isa al mee bezigquote:Op donderdag 17 november 2005 14:17 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je dat achter de schermen even vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |