Ja!! Zo gewonnen, zo geronnen Gert!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Door de mand.![]()
Ik wil jou wel eens zien als er je portemonnee met twee twintigjes gerold is. Dan ben je meer overstuur dan Roel nu.
Wat had je gemaild naar BB?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
afstraffen meneer "ik stuur me broer op je af"
een man een man een woord een woord...hij zou niets vertellen aan de andere bewoners en hij dreigt ...
geld afpakken en wegkicken die drol met z'n 20 keer K roepen!
Precies, dat heb ik van het begin af aan gevonden. Het zou iets anders zijn als iedereen zo iets voor geschoteld had gekregen, maar deze willekeurquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:03 schreef Rica het volgende:
Het was toch al oneerlijk dat alleen Roel 10.000 heeft kunnen verdienen. Ja en Lieske 5.000 dan maar verder niemand.
En moet je er maar niet over lullen
Overal zit wat: in het reservebeen van Rob, in de BH van Chantal en in 't kruis van Ingrid.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:06 schreef Lamon het volgende:
Christus man! Wat een chaos in dat huis.
Ik snap er geen bal van.
Heeft Rob nu al het geld of heeft Ingrid ook nog wat?
Roel huilde ook bij Dido's speech aan tafel dat ze ook wel iets voor hem voelde.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:05 schreef Falco het volgende:
Roel is de laatste bewoner die nu jankt he? Alle andere bewoners hebben al eens gejankt geloof ik
Rica, heb jij je bewust van de lijst afgehaald in het BB spel.quote:
Met alles eens.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:04 schreef BB-King het volgende:
Ik kan me Roel's uitbarsting goed voorstellen.
Er wordt hem misschien wel 10.000 ballen door de neus geboord.
Wel goede tv trouwens...![]()
nee, verklapt waar het lag door bb aan Ingrid en Chantalquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:05 schreef Timon223 het volgende:
Ik val net binnen
Geld van Roel gevonden????
Nee, Schimmelkut wil niet dat ROEL meer drinktquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:06 schreef Zw0rld het volgende:
Schimmelkut wil niet meer verder drinken.
Hoppa nog een paar liter er in . op 45%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |