abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33410862
maar hoe zit het met de initimiteit en sex? ben ik nu een grote klootzak als ik zeg dat ik zeer betwijfel of ik sex zou kunnen hebben, als mijn partner behoorlijk verminkt zou raken?
pi_33410914
quote:
op maandag 26 december 2005 11:55 schreef kriele het volgende:
maar hoe zit het met de initimiteit en sex? ben ik nu een grote klootzak als ik zeg dat ik zeer betwijfel of ik sex zou kunnen hebben, als mijn partner behoorlijk verminkt zou raken?
nee, je bent onrealistisch. je kunt in de meeste gevallen gewoon seks hebben hoor. of je het minder bevredigend vindt door die verminking is een tweede. oke ff flauw .

maar even serieus. tja, idealistisch gezien zou ik zeggen: je bent een eikel. maar toch, als ik bij mijzelf nadenk... ik heb precies hetzelfde gevoel erbij en dat is volgens mij volstrekt normaal en begrijpelijk. seks hebben met een meid die over haar hele lichaam 3de graads verbrandingen heeft opgelopen lijkt mij gewoon niet prettig.
  maandag 26 december 2005 @ 13:30:51 #203
78498 classpc
I don't like change
pi_33412935
als ik zo veel van haar zou houden als ik nu doe, zou ik haar echt niet verlaten.

al is het wel moeilijk, als ze er zo uit zou zien als op de foto in de op. maar ik zou haar echt niet verlaten daar om.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_33425223
intimiteit en seks zijn niet per definitie hetzelfde.
pi_33431698
quote:
op maandag 26 december 2005 23:03 schreef lodewijknapoleon het volgende:
intimiteit en seks zijn niet per definitie hetzelfde.
jij hebt d'r nog niet mogen doppen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33432482
quote:
op dinsdag 27 december 2005 06:33 schreef cherrymoontraxx het volgende:
jij hebt d'r nog niet mogen doppen?
dat komt voort uit m'n eigen vrije wil, als ik werkelijk alleen op seks uit ben, dan kan je dat in nl. nog makkelijker krijgen dan een kop koffie van enige kwaliteit.
pi_33432857
nou echt ik zou bij mijn partner blijven! ik bedoel als ze een ongeluk krijgt waardoor ze ernstig verminkt raakt dan heeft ze je juist nodig!!! en ik geef zoveel om haar dat uiterlijk echt niet het belangrijkste is! uiterlijk is zoiezo iets wat voor mij op de 2de plaats komt! ik zou het zwak vinden als je partner verminkt raakt en jij heb zoiets van ze ziet er nu uit als trol dus adios dat zou een erg laag bij de grondse actie zijn en je geeft dan zoiezo niet om je partner! hij/zij zal het er zelf al moeilijk genoeg mee hebben!

en sex enzo zou echt geen probleem mogen zijn! ik denk zelfs dat ze de aanraking enzo wel prettig zou vinden en op prijs zou stellen omdat al genoeg mensen het zullen ontlopen enzo! en dat jij dat als partner niet doet zal wel steunen en enig zelfvertrouwen geven.

mijns inziens dan
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
  dinsdag 27 december 2005 @ 10:03:38 #208
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33432866
quote:
op dinsdag 27 december 2005 10:02 schreef metalheadboc het volgende:
nou echt ik zou bij mijn partner blijven! ik bedoel als ze een ongeluk krijgt waardoor ze ernstig verminkt raakt dan heeft ze je juist nodig!!! en ik geef zoveel om haar dat uiterlijk echt niet het belangrijkste is! uiterlijk is zoiezo iets wat voor mij op de 2de plaats komt! ik zou het zwak vinden als je partner verminkt raakt en jij heb zoiets van ze ziet er nu uit als trol dus adios dat zou een erg laag bij de grondse actie zijn en je geeft dan zoiezo niet om je partner! hij/zij zal het er zelf al moeilijk genoeg mee hebben!
mij gaat het juist niet om het uiterlijk, maar om het feit dat het innerlijk vaak meeverandert. hoe zou je daar mee omgaan?
pi_33432962
quote:
op dinsdag 27 december 2005 10:03 schreef alicey het volgende:

[..]

mij gaat het juist niet om het uiterlijk, maar om het feit dat het innerlijk vaak meeverandert. hoe zou je daar mee omgaan?
ah het zal echtwel moeilijk worden op sommige punten dat zal ik ook echt niet ontkennen, maar ik denk wel dat je als partner wel zo goed mogelijk ondersteuning moet bieden en tjsa als je daardoor een scheldtirade ofzo overheen krijgt dan moet dat maar je moet maar zo denken dan dat je partner het er moeilijker mee heeft dan jezelf. ik bedoel het is niet meer dan logisch dat je door zoiets heftigs psychische problemen kan krijgen. ik zou in mijn geval echt mijn vriendin blijven steunen en bij haar blijven en net zoveel van haar houden als dat ik nu doe en alles doen wat in mijn macht ligt om haar te steunen!
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
  dinsdag 27 december 2005 @ 10:12:18 #210
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33432980
ik heb het ook niet alleen over psychische problemen, maar ook over een complete verandering van de persoonlijkheid.
pi_33435268
quote:
op dinsdag 27 december 2005 10:12 schreef alicey het volgende:
ik heb het ook niet alleen over psychische problemen, maar ook over een complete verandering van de persoonlijkheid.
waar haal je die info vandaan?
niet vervelend bedoelt hoor, ik ben wel nieuwsgierig naar meer achtergronden hierover.
  woensdag 28 december 2005 @ 04:13:09 #212
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33461310
quote:
op dinsdag 27 december 2005 10:12 schreef alicey het volgende:
juist, uiteindelijk gaat de relatie 99 van de 100 keer toch kapot.
Hup, aan het werk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')