ja het wordt spannend.. wat ik zo kan voelen en beschrijf krijg ik te horen dat het indalings wee-en zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef Auticia het volgende:
Hey evenstar, het is ongelooflijk offtopic, maar ik klikte even op je sig en...wat ben je al ver! Gaat hard joh!
wanneer kwam je nou ook alweer langs, moet ik dan nog maatregelen nemenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:59 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja het wordt spannend.. wat ik zo kan voelen en beschrijf krijg ik te horen dat het indalings wee-en zijndus al lekker voro\zichtig ana het rommelen daar binnen
ben er klaar voor en mannetje ook ... ook rete nieuwschierig
![]()
Gefeli Puckzzzquote:Op woensdag 9 november 2005 09:15 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh
Gisteren 30 euro gewonnen in de staatsloterij. Ik had die loten gekregen bij de Kien-avond van Chris zijn werk, waar ik ook al een Miele stofzuiger had gewonnen
Yeey
OV is gewoon klotequote:Op woensdag 9 november 2005 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen allemaal
Xila ook weer lekker in klaagmodus
Woeiii, ik ga ook even kijken of ik in de prijzen ben gevallen...quote:Op woensdag 9 november 2005 09:15 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh
Gisteren 30 euro gewonnen in de staatsloterij. Ik had die loten gekregen bij de Kien-avond van Chris zijn werk, waar ik ook al een Miele stofzuiger had gewonnen
Yeey
EN?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Woeiii, ik ga ook even kijken of ik in de prijzen ben gevallen...
vooralsnog het weekend van 20 november ( mochten er geen gekke dingen gebeurenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:49 schreef Re het volgende:
[..]
wanneer kwam je nou ook alweer langs, moet ik dan nog maatregelen nemenof zijn jullie dan al met zijn drieen
oef .. maar volgens mij is dat helemaal goed gekomen toch ?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop het zeker voor je want met 35 weken hoort die uk nog echt in je buik te zitten![]()
alhoewel mijn middelste toen al besloot dat het tijd was, maar daar heeft meneer de dokter nog net een stokje voor kunnen steken, heeft het nog 1 weekje kunnen rekken![]()
Dokters horen hun stokjes nergens voor te steken.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop het zeker voor je want met 35 weken hoort die uk nog echt in je buik te zitten![]()
alhoewel mijn middelste toen al besloot dat het tijd was, maar daar heeft meneer de dokter nog net een stokje voor kunnen steken, heeft het nog 1 weekje kunnen rekken![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dokters horen hun stokjes nergens voor te steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |